NA OBALI RIJEKE PIEDRE

utorak , 13.03.2018.

na obali rijeke piedre
sjeo sam i plakao

vjeruj mi paulo
nikada nisam vidio
dvije tako bolno razdvojene obale
spriječene u konzumiranju ljubavi

paulo
ti znaš koliko obožavam rijeku piedro
i ja tu količinu ljubavne čežnje nisam mogao gledati
rekao sam sebi: ne plači ne plači svene kao baba
ti si ribič uradi nešto

pa sam zabacio udicu preko rijeke
zakačio drugu obalu i počeo je
privlačiti
privlačiti
privlačiti
prema mojoj

kunem ti se paulo
obale su dahtale od uzbuđenja
toliko su dahtale da je rijeka piedre
od stida
potražila drugo korito

a zaljubljene obale čim su se dotakle
priljubile su se uzduž
strasno
kao dva gladna magneta
i više nije bilo načina da ih rastavim

znao sam paulo
znao sam
gotovo je s pecanjem

i što ću ti sada ponuditi za večeru
tebi i tvojoj dražesnoj christini (bješe li ono oiticica?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.