MOLITVA GOSPODINU

srijeda , 27.12.2017.

ne daj mi bože da počnem puzati pred tobom
i tako ostanem bez svoje ljudske uspravnice
koju si mi dao
da njome mjerim
kut otklona od slobodnog pripadanja tebi

ne daj mi bože
da slijepo vjerujem u tebe
a ti mi reče: ja sam svjetlost

ne daj mi bože da te slijedim a ne znam gdje si
pa da pođem za svakim tebi nalik
i svakog napustim
u stalnoj nadi da si ti onaj drugi

ne daj mi bože da te volim bezgranično
jer tada te više nikada neću moći voljeti
više od toga

ne daj mi bože da me ljubavi tvojoj
privode u lancima siromašniji duhom od mene

na kraju ove moje molitve
ne daj mi bože
da živim u iznuđenoj ljubavi s tobom

i reci već jednom svoje čuveno
aleluja


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.