Poezija i gitara

četvrtak, 10.06.2010.

Nostalgija


Vječnost

Danas kad sam bila sama
sama ja i ova tama
moje tihe sobe
živjela sam u novom svijetu
u jednom dalekom, ali poznatom ljetu
u podneblju moga djetinjstva.
Vidjela sam sebe ponovo u tom kraju
u toplom rujanskom sjaju
jednog popodneva budućeg
još neproživljenog.
Selo je bilo napušteno
pusto
samo šipražje gusto
vladalo je prašnjavim drumom.
Sve što je ostalo
boljelo je.
Ono što je nekad bilo moje
stajalo je odbačeno, samo.
Trava miriše
gusta je, visoka
osjećam je sve do boka
a nekada moj Bobi i ja
ah, moj Bobi i ja
trčali smo duž cijelog dvorišta
i trava nikad nije mogla da porasta
ispod naših bosih noga.
Suze mi teku niz lice
kao da čujem svoje ljubimce
u igri.
Probijam se kroz znamenje zaborava
kroz more trava
preko trošne ograde
zelene od vremena i kiše
još više
još više
u polje.
Tu na jednom tihom mjestu ispod neba
gdje teret ovog svijeta ne vreba
stoji nešto što mi treba
neizmjerno treba u prošlosti.
Sad već mjesto neoznačeno, zaboravljeno
u spleteno bilje utonulo
blago su uzdignuta tri malena humka.
Čuva zemlja njihov mir
čuva tišina njihov mir
neću da ih budim.
Na svaki je grob suza pala
dio svoje duše njima sam dala
za onda
za sada
i za jednom kad ćemo opet zajedno biti
tamo... gdje nas vječnost štiti...
Moslavina pod suncem.

---------------

... za djetinjstvom.




10.06.2010. u 20:03 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Prosinac 2012 (1)
Svibanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (17)
Svibanj 2010 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

>Poezija je moja ljubav... oduvijek , za koju nisam imala dovoljno vremena (moj grijeh), više nikad neću griješiti, neka zadovoljstvo počne.
Ne znam broj svojih pjesama, stare, nove, neke zaboravljene i nezabilježene i, znam, još mnoge koje tinjaju u meni.


e-mail :
marijaetv@gmail.com


Pažnju su mi privukli:


matebalota
ribalav
Love To Read
galaktički vapaj
project mayhem
Valcer
Johann
kamenivan
ludlud
Toni
ovo je jedna crtica razmišljanja
baba iz bureta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr