MOJ MAIL:
janarani@yahoo.com

OBAVEZNO POGLEDAJTE!

VIJESTI:
DOMAČE:
Blog.hr
Monitor.hr
Iskon
Naranča
Radio 101
Vidi
STRANE:
CNN
BBC
Reuters
Time
Ananova
Eurosport



NOVINE:

DOP magazin
Za Mir Zine
Jutarnji list
Večernji list
24 Sata
Feral Tribune



UMJETNOSTI:

GLAZBA:
Muzika.hr
Glazbeni Forum
LyricsWiki
Demo Bands
MTV
MTV Adria
VH1
VH1 Europe
New Music Express
Billboard
Rolling Stone
Torrentazos
Snocap

BENDOVI:
Antenat
Analena
Comic Monsters
Asian Dub Foundation
Black Sabbath
Nick Cave & The Bad Seeds
Pixies
* Red Hot Chili Peppers *
System Of A Down

GITARA:
Guitar Shred Show
My Songbook
Guitar Design
Project Guitar
Ultimate Guitar
Hot Guitarist


FILM:
IMDB
Rotten Tomatoes

KNJIŽEVNOST:
Mali Princ
Rhymer



IZLASCI:

InZg
Močvara
K.S.E.T.
Boogaloo
Aquarius
Saloon
Sax!
Cinestar



PUTOVANJA:

Hospitality Club
Last Minute
RyanAir



ZABAVA:

Hrvatsko Društvo Karikurista
Nik Titanik
Miniclip
Games Craze
South Park Studio
AngryAlien
Yirmumah
MINDistortion
Face Recognition



TRAŽILICE:

Yahoo!
Google
Windows Live
Altavista
Pogodak!



RAZNO:

Drinks Mixer
Wikipedia
How Stuff Works
420 Times
The Smoking Gun
interPUNK
MapQuest




BLOGOSFER@
Bestseler
croBLOGeri
Skripte 385
Skriptarnica

FRENDOVSKI BLOGOVI
Sara


NAJDRAŽI POSTOVI:
Grafiti na pločniku
Podvodna galerija






















Pogledaj

PodRoom

22.04.2006., subota

POLICIJA TRENIRA MIRNOĆU

Ova se priča NIJE dogodila autoru teksta. Ovu priču sam samo čuo te ju samo prepričavam. :-) Ovo napominjem jer RAZNI ljudi čitaju moji blog pa bi mogli krivo zaključiti...





Večer je počela sasvim solidno. Išao sam cugati sa frendicom i još nekom curom iz njene škole. Imali smo nešto malo za pušiti. Nakon "propisnog" zagrijavanja, došli smo u klub "Močvara". Bilo je još dosta rano, i atmosfera u klubu je bila prilično trula pa sam ja u par navrata sam izlazio van na pljugu. Sreo sam neke poznate koji su mi se pridružili. I sve je bilo dobro, dok se sa svih strana nije pojavilo četvoro ljudi sa baterijama. Policija. Pad. Fuck. Ništa, je sam rekao da je to sve moje, ove s kojima sam bio su samo legitimirali i pustili na moje inzistiranje, ja sam ispričao neku priglupu priču da sam sredio od nekog lika kojeg nikad prije nisam vidio, kod mosta "Slobode" na putu za Močvaru. Po mene je došao policijski auto i odveo u stanicu. Fuck. Kada sam došao do stanice sam sijedio u "predvorju" sa još dvojicom koji su "pali" na isti način kod "Močvare" kao i ja, jedan klošar, i neki tridesetogodišnji „đaner“ koji je kako sam kasnije čuo od policajaca, porazbijao stan, ženu, auto te sebi razrezao ruku. A i izgledao je žešće na drogirano. Tako smo sjedili otprilike dva sata, čekajući da se policajci koji su nas ulovili u raciji dođu "obraditi". Skompao sam se s ovom dvojicom iz Močvare, makar su oni bili dosta preplašeni jer su pali s puno više od mene. A i ja sam punoljetan. Po njih moraju doći starci. Jednom je taj dan bio rođendan. Buahahaha.
Bio sam zatečen ljubaznošću policajaca, koji su skroz mirno razgovarali s nama, skoro kroz šalu. Vrlo neuobičajeno. I nakon dva sata čekanja, napokon su došli tih četri policajaca, te kad su se najeli, malo pogledali televizije, počeli su nas "sređivati". Ja sam bio prvi. Policajac u civilu me odveo na drugi kat te u svoj ured. Objasnio mi je situaciju. Zato jer sam punoljetan, maloljetne delikvencije su mi izbrisane te se ovo tretira kao prvi prekršaj. Još mi je olakotna okolnost što nemam 21 godinu. I imao sam malo trave. Rekao mi je da ću najvjerojatnije na sudu dobiti Opomenu ili Ukor. Kao da ih nemam dosta u školi. I neku sitnu novčanu kaznu, oko tristo kuna. Koje nikad neću trebat platiti zbog rupe u zakonu. Gospon policajac mi je čak rekao jednu nezaboravnu rečenicu. Primio je kuvertu s mojom "robom" i rekao: "Između nas dvoje, ovo tu je kurac."- i nasmijao se.
Drot je bio fakat dobar. sijedio sam s njim za stolom, pušili smo pljugu (čisti duhan :-), i zajedničkim snagama obavljali papirologiju. To je trajalo kojih dvadesetak minuta. Par mojih potpisa i sve je bilo gotovo. Još je lik bio toliko fer da me na kraju izveo iz stanice kako bi mi pokazao put do Močvare! Pazite čak sam stigao u Močvaru. Trebalo mi je oko pola sata hoda. Ali tamo je bilo pred fajrunt te je bilo jako prazno. A barem sam bio na početku slušaone. Za razliku od one dvojice iz stanice koji nisu stigli ni uči u klub. Okrenuo sam se, izašao van i otišao doma. Već su počeli normalno voziti tramvaji.
Pozdrav PU Zagrebačkoj!

- 12:14 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


VI STE POSIJETITELJ:
Web Counter
OD 11.03.2006.


trenutno čita

MOJI PROŠLI POSTOVI:
(*) - naslovnica Blog.hr

Objavljeno postova na blog.hr: 9
Objavljeno postova na croBLOGeri.com: 16

->Članak na T-Portalu
->Članak na DugiRat.com





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada