Petak


Image Hosted by ImageShack.us



I tako... dragi moji.. primakao se još jedan dio naših života kraju... polugodište je gotovo.. meni osobno ostaje još pola godine za zajebanciju... onda počinju gluposti.. pripreme, prijamni, te ovo te ono... neznam... nekad mi se baš neda donositi te zrele odluke... u ovom trenutku bih htio vječito ostati u četvrtom razredu... tamo u školi... u klupi moje hiperaktivno... na hodniku izvodit gluposti... dosađivat se... svađat s domarom... sprdat s profesorima... ispijat bezbrojne kave u našem dragom Medi...
baš me neka nostalgija hvata.. iako moram priznat da nismo baš neki složni razred.. ali opet...
Jebote... fakat... skužiš koliko si zapravo sretan tek kad je prekasno... znam znam... opet poslovica ali i to dolazi s vremenom... fakat starim neznam... ;)
sada... 18... sutra 36... i eto me... 54 su ovdje... ma neznam... godine lete...
ali... život ide dalje... nekih stvari čemo se sjećati rado... nekih manje rado... nekih se uopće nećemo sjećati... neke ljude ćemo pozdravljati kad ih sretnemo.. neke ne... i tako.. još jedno poglavlje gotovo... ali ima još toga do konačnog THE END-a...
zato se toliko ni ne brinem... jer kao što sam uvijek tvrdio... svijet još nije vidio dovoljno mene... ;)

toliko od mene...

P.S. Imam neki čudan feeling zadnjih dva dana... neki ljudi to zovu i srećom... razlog? neznam...

petak, 22.12.2006. u 01:07 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


hm...


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Fly





Fly, fly little wing
Fly beyond imagining
The softest cloud, the whitest dove
Upon the wind of heaven's love
Past the planets and the stars
Leave this loney world of ours
Escape the sorrow and the pain
And fly again

Fly, fly precious one
Your endless journey has begun
Take your gentle happiness
Far too beautiful for this
Cross over to the other shore
There is pease forevermore
But hold this mem'ry bittersweer
Until we meet



Fly, fly do not fear
Don't waste a breath, don't shed a tear
Your heart is pure, your soul is free
Be on your way, don't wait for me
Above hte universe you'll climb
On beyond the hands of time
the moon willl rise, the sun will set
But I won't forget

Fly, fly little wing
Fly where only angels sing
Fly away, the time is right
Go now, find the light



Life is a dream.. we are dreaming.