Utorak

Image Hosted by ImageShack.us



11 sati ujutro... vrlo neobično za mene... ma tako ... eto... od 7 sam budan... inače sam velika spavalica... sve mi je sivo danas... ustajem iz kreveta... hladno strujanje zraka prođe iznenada mojim tijelom... stara je opet otvorila prozor do kraja.. ona i njezino luftanje... stojim ko posran nasred sobe i čeznutljivo bacam pogled na krevet i mucastu deku s motivom mačke u košari... hm.. mačka u košari..no dobro.. nije baš nešto macho ali eto... no da... shvatim da sam na pola puta prema kupaoni... ulazim... sjedam na rub kade i gledam zmazane fuge na zidu... sjetim se nadobudnih žena s rukavicama koje reklamiraju sve moguće Cilit, Milit, Gilit, Pilit, Beng, Šeng proizvode protiv takovih stvari... udaram se u glavu i gledam male pupljice koje izbijaju na koži od hladnoće.. prosto seljački - naježil sam se... hladno je jebote.. umivam se... gledam... umivam.. gledam... koja kosa.. umivam... napokon mogu otvoriti i desno oko ;)... perem zube... radim one zvuke koje smo radili ko klinci... govorim AAAAA i onda od silnog lamatanja četkicom to postane A-A-A-A-A... hehe... uglavnom...
Mislim si.. eto Luka.. novi dan... nova epizoda Big Brother-a.. (ovo je naravno sarkazam)
i tako.. izlazim iz kupaonice.. i vidim pola 8.. ja onak koji kurac... jebote... katastrofa...
Stara je upravo popila zadnju šalicu kave a meni se neda više kuhati... sjedim na dvosjedu... prebacujem programe... ugledam sportske vijesti... sjetim se mojeg sretnog hiperaktivnog.. fakat mu se sve posložilo... dobra cura, dobre ocjene, dobra frend, odnos sa starcima fenomenalan, ... neznam... a ja...
nebo... samo nebo... ovo jebeno sivo nebo... koliko jadan moraš biti... ništa.. u svakom pogeldu.. upišem se u školu koja iz mene nemože izvuće ne maximum nego ni pola od mojih umnih kapaciteta... da nema knjiga i knjižnica umro bih... stvarno... cura ništa... samo zajebancije i gluposti... neznam... stari mi je još uvijek zadnja nočna mora....
jebem ti ja ovu šugavu playlistu.. baš sad mi pusti Don't give up (You are loved)... naravno od Josha...
.... ne Josh... neću još odustati ... svijet nije još vidio dovoljno mene... hm .. da...
di sam stao... ma neznam više ni sam .. tako vam je kad imate u prvo razredu poslovne komunikacije i super brzo pišete... i onda previše toka istipkate i tako se to oduži i zaboravite o čemu ste pričali.. neka Luka... koda si zanimljiv...
ostatak dana proči će isto tako bezlično i jadno... a jebiga.. možda sutra bude ljepše....
možda.



- I surrender

There's so much life I've left to live
And this fire's burning still
When I watch you look at me
I think I could find the will
To stand for every dream
And forsake the solid ground
And give up this fear within
Of what would happen if they ever knew
I'm in love with you

'Cause I'd surrender everything
To feel the chance to live again
I reach to you
I know you can feel it too
We'd make it through
A thousand dreams I still believe
I'd make you give them all to me
I'd hold you in my arms and never let go
I surrender

I know I can't survive
Another night away from you
You're the reason I go on
And now I need to live the truth
Right now, there's no better time
From this fear I will break free
And I live again with love
And no the they can't take that away from me
And they will see... yeah

I’d surrender everything
To feel the chance to live again
I reach to you
I know you can feel it too
We'd make it through
A thousand dreams I still believe
I'd make you give them all to me
I'd hold you in my arms and never let go
I surrender

Every night's getting longer
And this fire is getting stronger, baby
I'll swallow my pride and I'll be alive
CAN'T you hear my call
I surrender

(I'd surrender everything
To feel the chance to live again)
I reach to you
I know you can feel it too
We'll make it through
A thousand dreams I still believe
I'll make you give them all to me
I'll hold you in my arms and never let go
I surrender

Right here, right now
I give my life to live again
I'll break free, take me
My everything I surrender all to you

right now
I give my life to live again
I'll break free, take me
(My everything) My everything (I surrender all to you)

Celine Dion





utorak, 12.12.2006. u 10:58 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


hm...


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Fly





Fly, fly little wing
Fly beyond imagining
The softest cloud, the whitest dove
Upon the wind of heaven's love
Past the planets and the stars
Leave this loney world of ours
Escape the sorrow and the pain
And fly again

Fly, fly precious one
Your endless journey has begun
Take your gentle happiness
Far too beautiful for this
Cross over to the other shore
There is pease forevermore
But hold this mem'ry bittersweer
Until we meet



Fly, fly do not fear
Don't waste a breath, don't shed a tear
Your heart is pure, your soul is free
Be on your way, don't wait for me
Above hte universe you'll climb
On beyond the hands of time
the moon willl rise, the sun will set
But I won't forget

Fly, fly little wing
Fly where only angels sing
Fly away, the time is right
Go now, find the light



Life is a dream.. we are dreaming.