Nedjelja

Opet onaj stari isprazni osjećaj... nebo ko nebo... izvrsno reflektira moje trenutačno duševno stanje... i tako... Sjedim za kompom i blejim u desktop... svira "My confession" - Josh Groban... ja ono.. D... Luka koji ti je kurac... fakat je sve u kurcu... šugavo vrijeme... šugavo sve... onak.. neda mi se ništa... apsolutno... ništa... samo mi se spava... ovaj tjedan u školi je čista katastrofa... neznam... samo mi moje malo hiperaktivno pomaže... neznam šta bih bez njega...
Nije da pratim ali... čini mi se da je negdje ovaj tjedan bilo točno 6 mjeseci što nisam s nikim... kako se osjećam? ... tužno? sretno? neznam... naviko sam se... neznam... neznam... smatra li se izbirljivost ako tržim neku koja čita, ima svoje mišljenje, drži do svojih stavova i spontanost joj je jedna od glavnih vrlina... čak mi nije ni fizički izgled toliko bitan... nezam.. ništa... evo jedna pjesma...

"Let me fall"

Let me fall
Let me climb
There’s a moment when fear
And dreams must collide

Someone I am
Is waiting for courage
The one I want
The one I will become
Will catch me

So let me fall
If I must fall
I won’t heed your warnings
I won’t hear them

Let me fall
If I fall
Though the phoenix may
Or may not rise

I will dance so freely
Holding on to no one
You can hold me only
If you too will fall
Away from all these
Useless fears and chains

Someone I am
Is waiting for my courage
The one I want
The one I will become
Will catch me

So let me fall
If I must fall
I won’t heed your warnings
I won’t hear

Let me fall
If I fall
There’s no reason
To miss this one chance
This perfect moment
Just let me fall

- Josh Groban


Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 10.12.2006. u 15:42 ][ 2 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


hm...


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Fly





Fly, fly little wing
Fly beyond imagining
The softest cloud, the whitest dove
Upon the wind of heaven's love
Past the planets and the stars
Leave this loney world of ours
Escape the sorrow and the pain
And fly again

Fly, fly precious one
Your endless journey has begun
Take your gentle happiness
Far too beautiful for this
Cross over to the other shore
There is pease forevermore
But hold this mem'ry bittersweer
Until we meet



Fly, fly do not fear
Don't waste a breath, don't shed a tear
Your heart is pure, your soul is free
Be on your way, don't wait for me
Above hte universe you'll climb
On beyond the hands of time
the moon willl rise, the sun will set
But I won't forget

Fly, fly little wing
Fly where only angels sing
Fly away, the time is right
Go now, find the light



Life is a dream.. we are dreaming.