Houm pejdž

24.06.2007., nedjelja

Napredak

Malo pletenja u parkiću, koji red tu, koji tamo, i majica polako napreduje. Najprije sam je mislila isplesti bez ikakvog uzorka, ali onda sam pomalo poljuljana Bodulkinim komentarom ipak odlučila ubaciti i neke rupice.
Sad pak premišljam hoću li napraviti majicu s kratkim rukavima ili samo na bretele.
Sandra me nagovara da idem na otvoreniju varijantu, pa ću je možda čak i poslušati. Na kraju krajeva, bit će brže gotovo ;)



Zagreb se dobrano ispraznio ovaj produljeni vikend, osjeti se to najviše na Jarunu na kojem sam jučer s djecom provela veći dio dana. Staza za rolanje gotovo prazna, nekoliko kupača u jezeru, nema gužve u parkiću, atmosfera kao iz slikovnice "Pale sam na svijetu".
Veliki pozdrav svima vama koji ste se sjurili na obalu i toćate noge u najljepšem moru na svitu, a naročito mojim dragim blogericama koje mi najviše fale jer kavica bez njih nije tako fina :)

- 07:30 - Komentari (14) - Link na ovaj članak