Houm pejdž

31.01.2007., srijeda

Tkanje II

Gospođa Olinka poslala mi je još jedan mail, u kojem među ostalim piše:

Inace, uz tkanje ja takodjer I predem na kolovrat. Najdraza vuna mi je alpaka I slijedeci veliki projekt mi je predenje 10 kilograma alpaka runa koje sam nabavila sa farme. Prela sam I svoju svilu i to ide prekrasno, lan mi bas ne lezi previse za predenje, prekrut je).


Što drugo reći nego da je ova žena čisto zlato! :)

Evo još njenih radova:

Mozart_Olinka_1

1st_three

Mozart_Olinka_4

Zahvaljujući gospođi Olinki i njenim radovima, odlučila sam na forumu Stvaram otvoriti rubriku Tkanje kako bismo se pobliže upoznali s tom zanimljivom i korisnom vještinom. Nadam se da će nam se javiti još kreativaca te s nama podijeliti svoja iskustva i naučiti nas nešto novo :)
- 11:10 - Komentari (18) - Link na ovaj članak