Houm pejdž

04.09.2006., ponedjeljak

Prvašić

Danas ništa od pletenja, proglašavam kolektivni jednodnevni godišnji odmor na ovom blogu, dakle na godišnjem smo ja, ja i ja.
Naime, danas je veliki dan, moje je starije dijete krenulo u prvi razred! Mislila sam da ću biti cool, da me neće hvatati nervoza (jer, kao, škola i sve u vezi s njom meni je u malom prstu), da mi neće suza kanuti kad moje dijete nakon prozivke ode s teškom torbetinom na leđima zajedno sa svojim šulkolegama niz hodnik za učiteljicom.
Moš mislit!
Srce mi je tuklo jače nego kad sam sama kretala u prvi razred, a u gore opisanom trenutku čak se i meni, iz koje je suzu teže iscijediti nego iz kamena, niz obraz otkotrljala slankasta tekuća kuglica. Moje dijete, moja bebica, moja malena djevojčica napravila je jedan veliki korak ka odrastanju.
Nadam se da će u školi biti sretna i vesela kao što sam ja bila. Želim joj radost, veselje i sreću. Ocjene mi uopće nisu bitne (iako bih lagala kad bih rekla da mi ne bi bilo drago da bude odlikašica ;) ).
Želim joj lijepo i bezbrižno đačko doba, puno prijatelja i najdivniju učiteljicu na svijetu!

- 15:22 - Komentari (19) - Link na ovaj članak