29

utorak

ožujak

2016

UNIJE - samo jedan dan

…03,10 sati…dolazak sa fešte koja je bila odlična; Alen Gerek s djevojkom; Valter sa suprugom; Hari i Tatjana; Miljenko i Irena; Bibijana i Zoran; ja i … super ekipa - jedina je frka bila dal' se budem na vrijeme zbudil za katamaran ?
…06,45…u katamaranu sam i krećem put nove „avanture“
…došao sam – UNIJE (44,67 N; 14,21 E) – zanimljiv gradić…nekak' preveć zbijen u toj svojoj uvalici pa sam imao osjećaj kao da sam došao u betonsko naselje sa mnogo labirint uskih uličica; no idemo dalje ( tu sam nekad živio pa zovem oca da mi objasni gdje je „naša“ kuća, nadam se da sam ga dobro skužil… pronašel' sam ulicu gdje smo mama i ja ( imao sam samo dvije godine ) fotkani


…idemo istraživati:
1. Školu sam našao od prve ( Djebo i Slavica su tu počeli );
2. Crkva je preko puta, ali koliko god se trudio nisam našao oznaku ili nešto takvo koje bi me upućivalo na ime crkve;
3. Groblje lijepo i malo;
4. Aerodrom (mali šok za mene ) koji ima redovnu liniju Mali Lošinj – Unije;

5. Idem izvan urbanog dijela i krećem prema Hartini (95 metara n.v.) i preko nje dolazim do Malih, a potom do Velih Stijena – po prvi puta sam se uplašio visine L- nemam riječi da opišem to mjesto…pokušati ću: more plavo, čisto, stijene potpuno ogoljenje bez vegetacije ili sam malo na sam vrhu iliti rubu provalije, a visina =joooooooooooooj !

…okrećem se a u mene „bulji“ otvor bunkera ( samo nedostaje „mašingever“)…idem pogledati…

…od njega na 3 različite strane svijeta ( N; W i NW ) vode podzemni tuneli koji izbijaju na samim Velim stijenama, a na kraju tih tunela izlazite u fortifikacijske obrambene dijelove za topove jer postoji jedna uska cijev kroz koju se izvlači cijev topa a na zemlji je vodilica kako cijev prilikom opaljivanja ne bi udarila u zemlju = strašno = sve je okrenuto prema Italiji i zar moram kazati tko je izgradio ovo čudo…
…vraćam se prema urbanom dijelu ali ne preko Hartine već kolnim ( izgrađenim jer ono prvo je bilo planinarenje i probijanje kroz bodljikavo grmlje )
….putem prema uvali MARIČOUL gdje je bezbroj jahti i glisera, ali isto tako i staro skladište ( magazini ) bivše JNA gdje su se čuvale rakete i ostala municija
… i tako u razgledavanju ( na samom ulazu u luku Unije je mali otočić ŠKOLJIĆ koji, imam osjećaj, stoji tamo kao neka predstraža…lijepo

…19,45…povratak u susak
…prije spavanja čitam novu knjigu PHILIPPA GREGORY: Bijela kraljica – odlično – spletke na engleskom dvoru u 15 stoljeću
…i tako uz čitanje…spletkarenje…polako tonem u san…

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.