25

srijeda

svibanj

2016

Ako osvojite 4139 glasova na izborima _ određujete obrazovnu politiku

Kurikularna reforma dio je Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije koja je u listopadu 2014. prihvaćena u Saboru i ona je početak smislene i korjenite promjene hrvatskog sustava odgoja i obrazovanja.
Ništa novo neću dodati ako pokušam nabrojati samo neke prednosti prijedloga cjelovite kurikularne reforme kao što su: manje učenja, a više igre u vrtićima; uvođenje devetogodišnjeg osnovnog školovanja kakvo ima velika većina europskih zemalja koje bi se moglo realizirati negdje početkom 2020-ih; manje učenja činjenica napamet, a više razvoja vještina, kritičkog i logičkog razmišljanja te kreativnosti potrebnih za cjeloživotno obrazovanje i tržište rada. Učenje bi trebalo postati povezanije s potrebama stvarnog života te više orijentirano na usvajanje kompetencija i vještina; manje obaveznih predmeta, a više fleksibilnosti i izbornosti,; više međupredmetne nastave i interakcije u učenju - no predmeti se neće integrirati; ocjenjivanje bi trebalo postati objektivnije ( ocjenjivanje će postati hibridno, što znači da će djelomično biti vanjsko, a djelomično unutarnje, što će smanjiti pritisak roditelja na nastavnike zbog nezadovoljstva ocjenama); učit će se više informatike, no ona će se kao informatička pismenosti uvoditi kroz sve predmete, dok će ozbiljnija razina, učenje programiranja i sl. u osnovnim školama ostati izborni predmet koji će se moći učiti od prvog razreda; učenicima strukovnih škola osigurat će se lakši nastavak visokoškolskog obrazovanja u struci.
I tako bih mogao u nedogled nabrajati prednosti CKR koju je podržali velika većina praktičara ( učitelji ) i roditelja djece koji misle na budućnost i sami učenici.
Ali,gle čuda !?
Nije to baš tako.
Ovo je ipak Hrvatska i glas su digli oni koji su dobili mogućnost iz saborskih klupa kazati nešto „pametno“ a istovremeno stopirati CKR ( iskreno se nadam da ipak u tome neće uspjeti !).
Došlo je vrijeme da i mi dignemo glas !
Jer stopiranje CKR uporno guraju upravo oni koji su samo slučajno, zbog čudne metode izračuna, ušli u Sabor.
Koje je to dvoje „velikana“ hrvatskog školstva koji drvljem i kamenjem napadaju CKR ?
Ladislav Iličić koji je na izborima osvojio čak 2930 preferencijalnih glasova ili 0,133 % glasača čiji su listići bili važeći ( 2.196.648 );
Gordana Rusak koja je na izborima osvojila čak 1209 preferencijalnih glasova ili 0,055 % glasača čiji su listići bili važeći ( 2.196.648 );
Zbrojivši glasove navedenih zastupnika možemo sa oduševljenjem naglasiti da obrazovnu politiku školstva u ovoj državi određuju zastupnici koji su ukupno dobili 4139 glasova ili 0,188 % glasova važećih glasačkih listića.
Čarobno. Da, čarobno i očekivano – ali samo u Hrvatskoj.
Jadni li smo !

16

ponedjeljak

svibanj

2016

Baš smo slatki !

01

nedjelja

svibanj

2016

MASLAČAK I STRAHINJŠĆICA.....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.