14

srijeda

listopad

2020

hehe

Prije dosta vremena pisala sam neke tekstove pomalo humorističnog sadržaja, pa ću po koji od vremena do vremena objaviti i ovdje. Radovalo bi me kad bi mi dali povratnu informaciju koliko je moje pisanje u međuvremenu napredovalo. Ili možda nije. Uglavnom, meni se ovo još uvijek sviđa, zato što posjeduje tu neku laku notu koja mi trenutno fali u životu. Pa hajde da vidimo:



radni naslov:

P.S. PMS

6,15
gluhojutarnja žrtva

Vrisak iz kupaonice:

" Jesam ja tebi žena ili sluškinja! Sita sam tvojih dlaka i tvog nereda! Da ne gledaš televiziju do ponoći mogao bi bar za sobom očistiti! Da, naravno, tebi se žuri! Samo je tvoj jebeni posao važan! Da bar zarađuješ dovoljno, pa da platimo sluškinju koja će tvoja govna sređivati! I bar bi jedan dan mogao doći na vrijeme doma! Imaš i ti djecu, nisam ti ih u ruksaku donijela!!!................"


9,45
radna žrtva

"I zapamtite mlada kolegice! Ja sam tu deset godina duže od Vas! Nema veze što šef ne može skinuti oči s Vašeg dopičnjaka!
Ako sam rekla da ti registratori stoje tu, onda ih tu i ostavite! I zatvorite taj prozor! Namjerno mi radite propuh!......"

12,20
prijateljica telefonska žrtva

"....i još mi predbacuje da ja puno trošim! Moje cipele koštaju manje od njegove pivice s frendičima! A da ne govorim o njegovoj mamici! Zamisli, jučer mi je rekla da bi si mogla i prozore oprati! Meni! Meni ona to kaže! Nek si pogleda kak si je sina odgojila!
A, pas mater, sad mi je još i čarapa pukla! Dosta mi je svega, ...uuu!!!....šmrcc.....!!!"

15,00
sinova razrednica žrtva

"Kad bi Vi, draga profesorice, imali vlastitu djecu, znali bi što je pubertet! Neću dozvoliti da se iživljavate na mom djetetu! Ako niste sposobni preći preko par mladenačkih gluposti, bilo bi bolje da si nađete drugi posao!...."

17,30
sin žrtva

" Bit ćeš sretan ak te i u Čistoću prime, a ne na fakultet! 36 neopravdanih! I još me tražiš lovu za koncert! Šmrkavac bezobrazni!
Nema koncerta! Nema đeparca! Ne možeš van do Nove Godine! I ugasi tu muzikuuu!!!!....."

22,35
kapitulacija (napokon!!!)

" Evo me, ljubavi! Malome se prohtjelo palačinki, pa sam mu išla ispeći! Znaš, nema sexa večeras jer sam dobila mengu, al sad će tebe tvoja draga izmasirati, da mi budeš sretan!! ...cmok..."

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.