četvrtak, 28.02.2008.

Atribune.org

Dobio sam čašćenje iz SAD-a. Tip mi je očistio kompjuter od trojanaca za badava. Imao sam ih pravu ergelu. Tražio sam webom nekakav tool i došao na stranicu zvanu Atribune.

Image Hosted by ImageShack.us

U posljednjih pet dana sam postao na njihovom forumu. Tip je od mene tražio da napravim nekakve online scanove i da skinem par programa. Tada bih mu poslao što su ti scanovi našli, a on bi mi replicirao što trebam postaviti da izbrišem gnjusne viruse.

I stvarno, danas palim kompjuter- i sve super. Digne se za dvadeset sekundi, odmah se spoji na Internet, svira, pjeva. Odmah ja tipu velim da je sve super. I skužim da je sve to napravio za badava. Nije mi čak niti natuknuo da imaju mjesto za donacije.

Atribune je stranica na kojoj gomila visoko školovanih mamlaza volontira i pomaže ljudima da si poprave računalo u softwareskom smislu. Rade ovo iz čistog idealizma i prkosa što su mnogi ljudi nezaštićeni od kriminalaca koji pišu viruse i uživaju što mnogi nemaju njihovo znanje.

Ako imate kakvih problema, a nemate para za čišćenje kompjuterskih virusa- posjetite ovaj forum, ali ne zaboravite da od vas traže da zauzvrat vi nekome učinite nešto za badava. Da- jedino što žele jest da vi sa sposobnostima koje imate pomognete nekome ne tražeći ništa zauzvrat. Ako ste vodoinstalater, da nekome popravite sudoper za badava. Ako ste mehaničar, da nekome promijenite gumu za badava.

Jesu se zaribali. Ja sam dramaturg, mogu jedino pisati pjesme propalim ljubavnicima za njihove drage.



- 20:25 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>