subota, 09.02.2008.

Purgerska spika za 200 godina

slika kavice na tanjurulijujujiji

Išel sam danas Tuđmanovom avenijom do Gotovinina placa, kad na uglu Šuvarove i Šuškove sretnem starog šulkolegu. Htel sam ga furat u kavanu kod Buhe ( Boška ) al nije imal cajta. Kćer mu je išla rodit u bolnicu, pa se žuril, navodno su je otfurali u Šeksovu. Mada mislim da se zlagal, nije htel pit kavu samnom. Zakaj bi je pelali tak daleko, kaj im nije bila bliža Sanaderova pedijatrija tu odmah iza ugla? Ma zlagal se on meni.

Niš, idem ja dalje, htel sam si kupit novine prije placa da ne stojim u redu dok teglim. Žena mi je rekla da kupim na kiosku Bahuna, opet tiskaju klasike za male novce. Stalno joj kupujem te ljude, a ona niš ne čita. Važno da su na polici, kakti mi sve to pročitali. Ma je, kak da ne! Ali, hajde, kupim ja kaj treba i odem cipelcugom kroz aveniju Haških žrtava.

Kak na trafiki nije bilo mojih cigareta, moral sam tražit kod švercera. Znal sam točno di prodaje, tam kak se prijeđe Šukerova i dođe na križanje prilaza Ćire Blaževića i Thompsonove. Samo fino sam rekel "daj dve" i calen. Kaj ja imam s tim frajerom? Nek bude sretan kaj ga ne prijavim, odmah iza ugla je policijska postaja u Bandićevoj.

U Titovoj je fino mirišilo jer je "Maršal" okretal janjca na terasi. Mislil sam si malo sesti na brzaka, ali znal sam da bi moja doma odmah posumnjala. Kakve sam sreće, još bi mi rekla da sam bil kod neke svoje kokoši. Kak sam onda išel onoj u Sedlarovom okretištu. Niš nisam delal, došel sam joj promenit pipu, a moja je doma mislila da sam je prevaril. Je, kak da ne. Jedva s njom mogu doć na kraj, a di još s jednom?

Nisam imal sitno da dam prosjaku. Opet je sve poskupilo....

Jako volim kupovat na placu, jer znam da je domaće. Kaj bi išel u neki veliki dućan, tam je pak sve klorirano. Jučer sam išel, istina, jer je padala kiša. Grincek iz Kine. Dal bum ti ja grincek iz Kine. Ali opet, sve je tak skupo.

Na kraju sam se vratil onom prosjaku i dal mu cenera. Nek si ima, dečec. I ti mladi, nemaju perspektive, nitko se za njih ne brine. Ali sam tad moral ići na tramvaj, da doma budem prije ove moje.






- 17:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>