Misty morning

četvrtak, 31.08.2006.

Toliko je sebicna da nije mogla podnijeti sto ja nosim bol.Moje probleme je uzela za sebe i nije mi htjela ostaviti nista od toga.Cudna li je ta sebicnost.

U jednom trenutku smo ostale samo nas dvije.
Plesale smo kako smo htjele,
Smijele se i radile gluposti koje su nas veselile.
...u mracnom hodniku ponesene...
Kraj nas su sjedali ljudi,zbijeni na drvenoj klupi.
Njihova pozornost nam nije znacila nista.
Kao kad radim anđela u snijegu,
Koji bez price ne bi imao smisao,
Ali tada je vazan samo osjecaj.

Image Hosted by ImageShack.us

Prazna ulica,navazna pitanja i poneke nove ideje.
Sama sa sobom.
Narančaste perlice su mi visile niz ruku
I odvlacile mi pozornost od tih jakih filozofija.
Osmijeh sam nosila laganao.
Predivno je bilo...
Sve.
Blesave igre mi ponekad znace sve.
Smijesno je to koliko znam uzivati u njima.

Image Hosted by ImageShack.us

Koje sam ja dijete....
- 16:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>