<body> Something beautiful will come my way <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (14)
Srpanj 2006 (13)
Lipanj 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

razmišljanja i osjećaji jedne
male velike cure od 18 godina i 186cm...
uglavnom "ukratko" o milijun gluposti
koje mi prođu kroz glavu u jednoj minuti...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Music is my life...

Image Hosted by ImageShack.us
Wonderwall
Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now

Backbeat the word was on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now

And all the roads we have to walk along are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after all
You're my wonderwall

Today was gonna be the day
But they'll never throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you're not to do
I don't believe that anybody
Feels the way I do
About you now

And all the roads that lead to you were winding
And all the lights that light the way are blinding
There are many things that I would like to say to you
I don't know how

I said maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after all
You're my wonderwall

I said maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after an
You're my wonderwall

Said maybe
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me



Image Hosted by ImageShack.us
More Than Words
Saying I love you
Is not the words I want to hear from you
It's not that I want you
Not to say, but if you only knew
How easy it would be to show me how you feel
More than words is all you have to do to make it real
Then you wouldn't have to say that you love me
Cos I'd already know
What would you do if my heart was torn in two
More than words to show you feel
That your love for me is real
What would you say if I took those words away
Then you couldn't make things new
Just by saying I love you
More than words
Now I've tried to talk to you and make you understand
All you have to do is close your eyes
And just reach out your hands and touch me
Hold me close don't ever let me go
More than words is all I ever needed you to show
Then you wouldn't have to say that you love me
Cos I'd already know
What would you do if my heart was torn in two
More than words to show you feel
That your love for me is real
What would you say if I took those words away
Then you couldn't make things new
Just by saying I love you
More than words



Image Hosted by ImageShack.us
Miss You
[Chorus]
It's been too long and I'm lost without u
What am I gonna do
Said I been needin' you, wantin' you
(Said I need you)
Wonderin' if ur the same and who's been with you
Is ur heart still mine
I wanna cry sometimes
I miss you

[Verse 1]
Off to college
Yes you went away
Straight from high school
You up and left me
We were close friends
Also lovers
Did everything
For one another
Now ur gone and I'm lost without you here now
But I know I gotta live and make it somehow
Come back...to me
Can you...feel me (Callin')
Hear me...callin' (For you)
For you...'Cuz it's

[Chorus]
It's been too long and I'm lost without you
What am I gonna do
Said I been needin' you, wantin' you
Wonderin' if ur the same and who's been with you
Is ur heart still mine
I wanna cry sometimes
I miss you

[Verse 2]
Now I'm sittin' here
Thinkin' 'bout you
And the days we used to share
It's drivin' me crazy
I don't know what to do
I'm just wonderin' if you still care
I don't wanna let you know
That it's killin' me
I know you got another life you gotta concentrate baby
Come back...to me
Can you...feel me (Callin')
Hear me...callin' (For you)
For you...'Cuz it's

[Chorus 2x]
It's been too long and I'm lost without you
What am I gonna do
Said I been needin' you, wantin' you
Wonderin' if ur the same and who's been with you
Is ur heart still mine
I wanna cry sometimes
I miss you

[Bridge]
I...can't...breathe...no...more
Since you went away I
Don't really feel like talkin'
No one here to love me
Baby do you understand me
I can't do or be without you

[Chorus 3x]
It's been too long and I'm lost without you
(Tell me what I'm gonna do)
What am I gonna do
Said I been needin' you, wantin' you
Wonderin' if ur the same and who's been with you
Is ur heart still mine
I wanna cry sometimes
I miss you



Image Hosted by ImageShack.us
You Raise Me Up
When I am down and, oh my soul, so weary;
When troubles come and my heart burdened be;
Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up... To more than I can be.



Image Hosted by ImageShack.us
Everybody's Changing
You say you wander your own land
But when I think about it
I don't see how you can
You're aching, you're breaking
And I can see the pain in your eyes
Says everybody's changing
And I don't know why

So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same

You're gone from here
And soon you will disappear
Fading into beautiful light
Cause everybody's changing
And I don't feel right

So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same

So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same



Image Hosted by ImageShack.us
One
Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you now
You got someone to blame
You say...

One love
One life
When it's one need
In the night
One love
We get to share it
Leaves you baby if you
Don't care for it

Did I disappoint you
Or leave a bad taste in your mouth
You act like you never had love
And you want me to go without
Well it's...

Too late
Tonight
To drag the past out into the light
We're one, but we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
One...

Have you come here for forgiveness
Have you come to raise the dead
Have you come here to play Jesus
To the lepers in your head

Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now it's all I got
We're one
But we're not the same
Well we
Hurt each other
Then we do it again
You say
Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl
And I can't be holding on
To what you got
When all you got is hurt

One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other

One...life

One



Image Hosted by ImageShack.us
My way
And now, the end is near,
And so I face the final curtain.
My friends, I'll say it clear;
I'll state my case of which I'm certain.

I've lived a life that's full -
I've travelled each and every highway.
And more, much more than this,
I did it my way.

Regrets? I've had a few,
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.

I planned each charted course -
Each careful step along the byway,
And more, much more than this,
I did it my way.

Yes, there were times, I'm sure you knew,
When I bit off more than I could chew,
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall
And did it my way.

I've loved, I've laughed and cried,
I've had my fill - my share of losing.
But now, as tears subside,
I find it all so amusing.

To think I did all that,
And may I say, not in a shy way -
Oh no. Oh no, not me.
I did it my way.

For what is a man? What has he got?
If not himself - Then he has naught.
To say the things he truly feels
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows
And did it my way.

Yes, it was my way.


Image Hosted by ImageShack.us
21st Century Kid
There's maybe a way i can tell you
'Cos with everyday things continue
To get more compromised,
So who will fantasise
A new generation politicised

When things are done in our own name
Are we as much to blame?
Now it's become clear to me,
But only lately
And the ground is removed underneath

Shout it from the brink,
You're louder than you think

Chorus:
21st century kid, you're surrounded by illusion and confusion,
So maybe if you're holding out for the truth now,
Could it be the greatest weapon?
Could it be the greatest weapon?
Your weapon

Nothing is certain except a memory
And that's soon washed away by a low sea
Now sit yourself down my one
And see what you become,
Ignoring a smouldering gun

The white dove's flown
D'ya think we're on our own?

Chorus:
21st century kid, you're surrounded by illusion and confusion.
So maybe if you're holding out for the truth now,
Could it be the greatest weapon?
21st century kid, you're surrounded by illusion and confusion.
So maybe if you're holding out for the truth now,
Could it be the greatest weapon?
Could it be the greatest weapon?
Your weapon


Photobucket
Change
If I could hold you close
Like you were never gone
If I could hear your voice
You'd tell me to be strong

But sometimes
I just can't
I just don't understand
Why you had to go
Why you had to go
I guess I'll never know

Ain't it funny how you think
You're gonna be OK
Till you remember things ain't never
Gonna be the same again
(same again)
Ain't it crazy how you think
You've got your whole life planned
Just to find that it was never ever
In your hands
(in your hands)
Change

If I could get to you
I'd be there in a minute
My world don't make no sense
Not without you in it

And sometimes
I just cry
Can't say I
Don't know why
But why'd you have to go?
(why'd you have to go?)
And leave me here alone
(and leave me here alone)

Ain't it funny how you think
You're gonna be OK
Till you remember things ain't never
Gonna be the same again
(same again)
Ain't it crazy how you think
You've got your whole life planned
Just to find out it was never ever
In your hands
(in your hands)
Change

You don't see it coming
Change
When the future comes knocking
It changed
It can make you and break you too
You just have to make it through
(You just have to make it through)

Ain't it funny how you think
You're gonna be OK
Till you remember things ain't never
Gonna be the same again
(same again)
Ain't it crazy how you think
You've got your whole life planned
Just to find out it was never ever
In your hands
(in your hands)
Change

Change, change
Change, change

Change


Photobucket
Like You'll Never See Me Again
If I had no more time
No more time left to be here
Would you cherish what we had?
Was it everything that you were looking for?
If I couldn’t feel your touch
And no longer were you with me
I’d be wishing you were here
To be everything that I’d be looking for
I don’t wanna forget the present is a gift
And I don’t wanna take for granted the time you may have here with me
‘Cause Lord only knows another day is not really guaranteed

So every time you hold me
Hold me like this is the last time
Every time you kiss me
Kiss me like you’ll never see me again
Every time you touch me
Touch me like this is the last time
Promise that you’ll love me
Love me like you’ll never see me again

Oh Oh Ohhhhh

How many really know what love is?
Millions never will
Do you know until you lose it
That it’s everything that we are looking for
When I wake up in the morning
You’re beside me
I’m so thankful that I found
Everything that I been looking for

I don’t wanna forget the present is a gift
And I don’t wanna take for granted the time you may have here with me
‘Cause Lord only knows another day is not really guaranteed

So everytime you hold me
Hold me like this is the last time
Every time you kiss me
Kiss me like you’ll never see me again
(can you do that for me baby)
Every time you touch me
(see we don’t really know)
Touch me like this is the last time
(see everyday we never know)
Promise that you’ll love me
(I want you to promise me)
Love me like you’ll never see me again
(like you’ll never see me again)

Ohhh ohhh ohhh ohhh ohhh

The world's most handsome man

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
No Regrets
Tell me a story
Where we all change
And we'd live our lives together
And not enstranged

I didn't lose my mind it was
Mine to give away
Couldn't stay to watch me cry
You didn't have the time
So I softly slip away...

No regrets they don't work
No regrets they only hurt
Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view
But they tell me I'm doing fine

I know from the outside
We looked good for eachother
Felt things were going wrong
When you didn't like my mother

I don't want to hate but that's
All you've left me with
A bitter aftertaste and a fantasy of
How we all could live

No regrets they don't work
No regrets they only hurt
(We've been told you stay up late)
I know they're still talking
(You're far too short to carry weight)
The demons in your head
(Return the videos they're late)
If I could just stop hating you
(Goodbye)
I'd feel sorry for us instead

Remember the photographs (insane)
The ones where we all laugh (so lame)
We were having the time of our lives
Well thank you it was a real blast

No regrets they don't work
No regrets they only hurt
Write me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view
But they tell me I'm doing fine

Everything I wanted to be every
Time I walked away
Everytime you told me to leave
I just wanted to stay
Every time you looked at me and
Everytime you smiled
I felt so vacant you treat me like a child
I loved the way we used to laugh
I loved the way we used to smile
Often I sit down and think of you
For a while
Then it passes by me and I think of
Someone else instead
I guess the love we once had is
Officially dead



Win Some, Lose Some
We didn't think it'd last beyond summer
I met her father she met my mother
We didn't have anywhere else to go
She said to me when we grow older
Will we still need young love on
Our shoulders
Does it just fade away
Will we ever know?

She touched my face and called me
Her lover
I never thought that I'd need another

Your cool suburban sun
You're foolin' every one
You win some you lose some

I didn't know what we had found
Just caught the bus and rode it to town
She wouldn't notice anything else but me

Your cool suburban sun
You're foolin' every one
You win some you lose some

Dancing at discos
And moaning at phone bills
Torremolinos and sun burnt in high heels
Swap it and sell it
And drop it and smell it
All those years ago

She touched my face and called me
Her lover
I never thought that I'd need another

Your cool suburban sun
You're foolin' every one
You win some you lose some

Your cool suburban sun
You're foolin' every one
You win some you lose some

Now it's gone, now it's gone,
You win some, you lose some
Now it's gone, now it's gone,
You win some, you lose some
Now it's gone, now it's gone,
You win some, you lose some
Now it's gone, now it's gone,
You win some, you lose some

Win some

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Angels
I sit and wait
Does an angel contemplate my fate
And do they know
The places where we go
When were grey and old
cos I have been told
That salvation lets their wings unfold
So when Im lying in my bed
Thoughts running through my head
And I feel the love is dead
Im loving angels instead

And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether Im right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life wont break me
When I come to call she wont forsake me
Im loving angels instead

When Im feeling weak
And my pain walks down a one way street
I look above
And I know Ill always be blessed with love
And as the feeling grows
She breathes flesh to my bones
And when love is dead
Im loving angels instead

And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether Im right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life wont break me
When I come to call she wont forsake me
Im loving angels instead

And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether Im right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life wont break me
When I come to call she wont forsake me
Im loving angels instead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nan's Song
You said when you'd die that you'd walk with me every day
And I'd start to cry and say please don't talk that way
With the blink of an eye the Lord came and asked you to meet
You went to a better place but He stole you away from me

And now she lives in heaven
But I know they let her out
To take care of me

There's a strange kind of light
Caressing me tonight
Pray silence my fear she is near
Bringing heaven down here

I miss your love I miss your touch
But I'm feeling you every day
And I can almost hear you say
'You've come a long way baby'

And now you live in heaven
But I know they let you out
To take care of me

There's a strange kind of light
In my bedroom tonight
Pray silence my fear she is near
Bring your heaven down here

You taught me kings and queens
While stroking my hair
In my darkest hour I know you are there
Kneeling down beside me
Whispering my prayer

Yes there's a strange kind of light
Caressing me tonight
Pray silence my fear
She is near
Bringing heaven down here

The next time that we meet
I will bow at her feet
And say wasn't life sweet
Then we'll prepare
To take heaven down there


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Spread Your Wings
I used to live 'round here
I was the boy with the flash clothes
She was the girl with the acid stare
I saw her at the place
You knows she knows you know
How she shakes
When she jacks her body
To the sounds of Oran Juice Jones
And Jocelyn Brown

Oh spread your wings
Before they fall apart
Home is where the hurt is darlin'
Follow your heart

So she walks into this dead end bar
Sticks her handbag
On the chair
So she walks into this dead end bar
Puts hers handbag on the chair
And she waits
For words we shared
When we were 15 and still cared
Cos she feels I'm a scar from the wound that time cant heal
And I said
Don't let your dreams out of your head
Stick it to the man instead
Don't fool your heart
Lying about the fears that you had back then

Did you try to change your life
Did you ever try to change your life
You repeat and repeat and repeat
Now what's up with that

Now she loves somebody else
In flash clothes
She was the girl with the acid stare
And now she paid to have
One of those

And she weighs the word she says
And she knows
You exist
Now she feels I'm the scar from the wound that time cant heal

Oh spread your wings
Before they fall apart
Home is where the hurt is darlin
Follow your heart

Spread your wings
Before they fall apart
Home is where the hurt is darlin
Follow your heart

Heart, heart, heart


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Missunderstood
Trying to be misunderstood,
But it doesn’t do me any good,
Love the way they smiled at me
Held that face for eternity
Now let them all fly off,
When it comes down,
It all comes down,
And you will not be found,
When it’s over,
It’s all over,
Even if I make a sound

I’ll be misunderstood,
By the beautiful and good in this city,
None of it was planned,
Take me by the hand,
Just don’t try and understand

Trying to be misunderstood,
Just a product of my childhood,
Still I find myself outside,
You can’t say I haven’t tried,
Perhaps I tried to hard,
No excuses,
I Won’t apologise,
To justify your lies,
Come find me,
Tell them to me,
Look me in the eyes

I’ll be misunderstood,
By the beautiful and good in this city,
None of this was planned,
Take me by the hand,
just don’t try and understand

Can’t forgive sorry to say,
You don’t know you’re guilty anyway,
Isn’t it funny how we don’t speak the language of love?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Let Me Entertain You
Hell is gone and heaven's here
There's nothing left for you to fear
Shake your arse come over here
Now scream
I'm a burning effigy
Of everything I used to be
You're my rock of empathy, my dear

So come on let me entertain you
Let me entertain you

Life's too short for you to die
So grab yourself an alibi
Heaven knows your mother lied
Mon cher
Separate your right from wrongs
Come and sing a different song
The kettle's on so don't be long
Mon cher

So come on let me entertain you
Let me entertain you

Look me up in the yellow pages
I will be your rock of ages
Your see through fads and your crazy phrases yeah
Little Bo Peep has lost his sheep
He popped a bill and fell asleep
The dew is wet but the grass is sweet, my dear
Your mind gets burned with the habits you've learned
But we're the generation that's got to be heard
You're tired of your teachers and your school's a drag
You're not going to end up like your mum and dad

So come on let me entertain you
Let me entertain you
Let me entertain you
He may be good he may be outta sight
But he can't be here so come around tonight
Here is the place where the feeling grows
You gotta get high before you taste the lows
So come on
Let me entertain you
Let me entertain you
So come on let me entertain me
Let me entertain you
Come on come on come on come on


Image Hosted by ImageShack.us
It Was A Very Good Year
When I was seventeen, it was a very good year.
It was a very good year for small town girls and soft summer nights.
We'd hide from the light on the village green when I was seventeen.
When I was twenty-one, it was a very good year.
It was a very good year for city
girls who lived up the stairs
With perfume hair that came undone
when I was twenty-one.

When I was thirty-five, it was a very good year.
It was a very good year for blue-blooded
girls of independent means.
We'd ride in limousines. Their chauffeurs
would drive when I was thirty-five.

But now the days are short, I'm in the
autumn of the year
and now I think of my life as vintage
wine from fine old kegs
From the brim to the dregs. It poured
sweet and clear. It was a very good year


Image Hosted by ImageShack.us
Tripping
First they ignore you
Then laugh at you and hate you
Then they fight you
Then you win

When the truth dies very bad things happen
They're being heartless again
I know it's coming and there's going to be violence
I've taken as much as I'm willing to take
Why do you think we should suffer in silence?
When a heart is broken there's nothing to break

You've been mixing with some very heavy faces
The boys have done a bit of bird
They don't kill their own
And they all love their mothers
But you're out of your depth son have a word

I know it's coming and there's going to be violence
I've taken as much as I'm willing to take
Why do you think we should suffer in silence?
The heart is broken there's nothing to break

All is wonderful in past lives
Dreaming of the sun she warms,
You should see me in the afterlife
Picking up the sons of dust

When you think we're lost we're exploring
What you think is worthless
I'm adoring
You don't want the truth the truth is boring
I've got this fever, need to
Leave the house
Leave the car
Leave the bad men where they are
I leave a few shells in my gun
N' stop me staring at the sun....

I know it's coming and there's going to be violence
I've taken as much as I'm willing to take
Why do you say we should suffer in silence?
My heart is broken there's nothing to break

I know it's coming and there's going to be violence
I've taken as much as I'm willing to take
Why do you think we should suffer in silence?
A heart is broken there's nothing to break









Sreća ima dva lica
31.07.2006. - 17:10

Znala sam da će danas nešto krenuti po zlu i sad dok se tresem, žalim što sam bila jutros koliko toliko sretna. Ne znam što sam skrivila da me mora pratiti nesreća u životu a živim tek 17 godina i par dana!
Sad sam sama doma i ne znam što da radim, prsti mi sami lete po tipkovnici i ne mogu se zaustaviti! Plačem, tresem se, vičem jer nema nikoga pa mogu istresti sve što osićam.
Prije samo 5 minuta je došla hitna i odvela mi baku, a ja sam ostala sama doma bez igdi ikoga! Mama me nije tila voditi jer zna kakva sam. Rak...tipični! Mogu se rasplakati zbog najmanje sitnice, a kad je u pitanju obitelj....
Ne znam što da radim, pokušavam biti jaka i ne dopustiti ni mami ni baki da vide suze u očima, pogotovo ne baki jer će samo još više uzrujati! A vidim da ni mama nije toliko jaka koliko pokušava biti. To je samo zbog nas dvi. Kaže da će biti bolje i ja se nadam ali stalno razmišljam o lošijem...
Pogled mi se magli od plača, a nemam više što ni isplakati. Ljuta sam sama na sebe što nisam išla s bakom i mamom. Kako me baka pitala, cila bljeda i drhteći: Ti ćeš doći sutra, jel da oćeš? A ja jedva odgovaram da naravno da oću!
Da barem imam sad nekoga kraj sebe, sve bi dala. Nisam tako jaka kako se možda nekima čini.
Ne znam više što da pišem, samo znam da ne želim izgubiti jednu od 3 najnajnajnajdraže osobe na svitu, ne mogu, nisam spremna za to i neću nikad biti!!!!!!!!!!
Baka je srčani bolesnik, a sad možda ispadne da ima i problema s bubrezima...Kako ja uvik pomislim najprije na najgore, odma sam pomislila kako ću ako bude trebala bubreg, ja svoj odma donirati!
Ako me napustija tata, pa ne mora me onda i osoba koja mi znači tako puno u životu, da ne mogu zamisliti svoj život bez nje!
Sve se prominilo, otkad se baka razbolila, a nikad nije bila bolesna, dobili smo susjede u kući kraj naše na otoku koji su nezamislivo bezobrazni, seka je otišla živiti sa dragim na Borik pa je manje viđam, a navikla sam je gledati namrštenu za doručkom, ja odjednom imam 17 godina..Baki je odjednom svaki dan slabo i stavlja po 4-5 tabletica za smirenje pod jezik, jedva diše a ja je samo gledam i ne mogu nikako pomoći, a tako bi volila!!!
Mami je jučer bija rođendan, a kako ga je provela? Crnčeći stalno! Ja sam tek sinoć skužila da koliko god sam želila otići na otok i maknuti se od svega, to mi je bija užasno glup potez jer sam trebala jučerašnji dan provesti sa mamom i olakšati joj nekako! Samo da ne trči cilo vrime! A ja sam budala otišla i propustila sve...Užasno žalim zbog toga mama! Da nam barem nije ovako!

Sad stvarno više ne znam ništa...Idem zatvoriti ovo i viditi što ću dalje...



| 9 | Komentiraj | On/Off |


Me is back!
31.07.2006. - 10:16

Vratila se ja!

Ako ste zaboravili ili niste ni čitali zadnje postove, bila sam na otoku i lipo se iskupala.
Skuvala sam se dok sam došla do trajekta, a kad sam ušla i našla si lipo misto uz ogradu, došli neki Slovenci sa dvoje dice i ovaj najmlađi me stalno lupa nogom!burninmad Suzdržavala sam se da se ne izderem, ali kad sam vidila da mu se mamica i tatica trude oko toga stalno mu govoreći da prestane i skupljajući mu noge...malo sam se ohladila....zaliven Što mogu kad mi noge sežu do ove druge klupe nasuprot, nemam di s njima osim kroz ogradu!(Je, luda, radije nek se mali nauči bontonu i smiri svoje živce dok je na tako nekom javnom mistu!)
Ali neka, imala ja svoj mp3 na ušima, slušala svoj ljetni miksich i uživala!rofl

Onda je tribalo doći do mog mista...inače mi nije problem ni propješačiti 15ak minuta do tamo, a sad mi je još manje bio problem pedalati! Još uz more...mmmmmmmmmcool

Eto tako, kad sam došla u selo, mogla sam birati oću ići uzbrdicom nakon koje ne bi znala kako se zovem ili kraj svih mještana koji me znaju (valjda, još uvik...) pa preko plaže i doma...Odabrala ja ovo drugo iako mi se ni to nije sviđalo previše, ali nisam imala drugog izbora!namcor I pedalam ja...i naravno čim neko "novi" prođe sve su oči uperene u tebe, svi te komentiraju...a ja nisam nikad volila biti u centru pozornosti!mad Jednostavno te moraju iskomentirati i pitati među sobom : Ma, čigova je va?
GRRRRRRRRRRRR
Dobro da nisam išla pješke, jer bi onda bila mad <--- ovakva samo sa ovim pogledom--->rolleyes

Vidila staru plažu di sam se uvik kupala, sad više ne liči ni na P od plaže...no
I sve bi bilo idealno da nisam zaboravila koliko je strma uzbrdica koja vodi do centra...dead Probala ja pedalati ali nije nikako išlo...pa se skinula s bičiklete i nastavila gurajući...deaddead E, onda moraš proći kraj još jednog kafića pa da te i oni iskomentiraju! burninmad Što mrzim ta mala mista, svi moraju znati sve o svakome!!!njami Očito nisam u kondiciji jer kad sam došla do gori, ajme meni...nisam znala više ni kuda idem ni di idem! deaddeaddeadBaš smo morali imati kuću na brdu!nut Ali ok, sve je to prošlo i posli sam otišla s rođacima na kupanje, malo rasikla nogu, zdimila se u kolino...ma sve je to za ljude!lud

Bili na kupanju od podne do 6-7....sunce prži a meni krema u torbi...Pametna! Ali ne volim se lickati tim kremicama...živciraju me! Malo sam pocrvenila ali sve je to već danas crno...coolsmokin Yeah!
Faca, nema što...

Nisam znala kako ću se vratiti u Preko jer me da prostite trtica bolila od bičiklete tj. sica pošto nisam bičiklirala jaaaaaako dugo...rolleyes

Očito je da nemam sreće u životu jer kad sam se vraćala, jedino je još bilo mista oko mene...A ko bi doša sisti nego neki golupčići... mouthwash Morali su...znate ono: peti kotač, pomoćna svića...e pa ja sam jučer imala tu ulogu!burninmad Iako, opet sam imala mp3 na ušima tako da sam se trudila ne slušati lovey- dovey izjave koje su mi priuštili...zijev

Ma, sve je to prošlo, a ja sam se malo odmorila od grada...
E, ljudi moji, platila 66,00kn za sebe i bičikletu za jedan dan-povratna karta! Jadna moja bičikleta, ali proći će još dugo dok vidi otoka...Koja krađa!

Ništa, idem sada...ders lat tu du...

Podugačak post, ali jebiga, takva sam vam ja...mora sve u detalje...

Čitamo se ljudi...



| 3 | Komentiraj | On/Off |


čitajući novine i papajući sladoled rodio se novi post...
28.07.2006. - 16:20

Ova tema je posvećena najmanjim novinama. ..U početku su mi bile super- sve saznaš u par crtica, nema nepotrebnih rečenica i detalja...ali sve se prominilo...Sad su tu samo tračevi i to je jedino što zamjeram sitnim i nekad dinamitnim "24 sata"...
Pa da nastavim, uleti mutterica u sobu i kaže: Ajme molim te pogledaj zadnju stranicu! Odvratno!
Okrenem ja novine kad imam što viditi....Fuj! Mislim čula sam da ljudi slikaju nogama, ustima...ali ovo je previše!
Evo članak:

"Splovilom stvara slike

Tim je talent otkrio kada ga je prijatelj nagovorio da slika penisom


Umjetnik Tim Patch bavi se slikanjem, no njegova se tehnika u blagu ruku može nazvati neobičnom. Naime, Tim svoja djela slika ni manje ni više nego penisom. Umjetničkog imena "Pricasso", Tim je svoj talent otkrio na proslavi Nove godine prije godinu dana, kada ga je prijatelj nagovorio da ga naslika svojim spolovilom. Nakon toga se nastavio baviti slikanjem, a svoje uratke prodaje po cijeni od oko 250 američkih dolara. Tim koristi samo boje na bazi vode. Trenutačno izlaže na sajmu Sexpo, koji se već 10. godinu zaredom održava u australskom gradu Sydneyu. Prema tvrdnjama organizatora sajma, Sexpo je najveća izložba seksa na svijetu. (B. Rodik)"


Kako vam se svidilo? Bi li kupili sliku od tog tipa? 250$ za sliku naslikanu spolovilom...Divota! Umjetničko djelo!

images



Onda, otvorim ja novine lipo...pa da vidimo što ima novo u državi Danskoj...
Dakle, čitam čitam čitam
i dođem do ovoga:

"Izmišljeni jezik u Zadru

Tko se ovdje pravi Englez, mogao bi biti sažetak priče o znakovima u Zadru. Umjesto "No payment" na znaku je ispisana "mješavina" francuskog i engleskog i piše "Nou paymant". Zbog propusta je gradonačelnik Živko Kolega najavio kresanje plaća.(vl)"


Još nešto iz Zadra, ali ovaj put lipo!

blog


"ZADAR

Turisti su iskoristili priliku i ovjekovječili prekrasan zalazak sunca. Kako i ne kad je i slavni redatelj Alred Hitchcock rekao da je najljepši zalazak sunca vidio u Zadru. (rbo)"

I iza ljudi se lipo vidi otok Ugljan i zalazak sunca...neću vam preniti tu sliku nego ovu...roflImage Hosted by ImageShack.us i ovu...roflImage Hosted by ImageShack.us
lipoooooooooooo....da se niste ni usudili reći suprotno! grrrrrr hehehe

A ja ću sutra lipo ploviti na ferryu....jeeeeeeee...ali kako je krenulo, mislim da ću ići sama....
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...Sama ću gurati bajkicuuuuuuuu...Frendica mi još nije javila konačno...Pa ljudi, jel ko slobodan sutra...?
Poor little me...

OK, još par stvari koje želim istaknuti pa odoh...
Jeste čuli da postoje voštane figure Angeline i Brada i njihove kćerkice? E, pa ljudi se slikaju sa tom voštanom obitelji! Jadna mala beba...Mislim, znam da nije živa...ali još je beba, a poznatija je od nekih ljudi koji su nešto i napravili u životu! Ja bi se rado slikala sa voštanom figurom Robbie Williamsa...uiiiiiiiiiiiiiiiiiii...ali on je odrasli čovik! Poznat zbog svoje glazbe! A mala Shiloh..ona jadna još ni ne zna što se događa oko nje...Zanima me kako će mala ispasti uopće...


I da završim temu...Nekad slatke male jeftine novinice koje su sadržavale sve potrebno što čovik triba znati o nečemu sada sadrže raznorazne gluposti pa tako možete pročitati da je Ivanišević pao u more na Hvaru, da Stefany Hohnjec opet rastu grudi, da je Lindsay Lohan tulumarila i dehidrirala, da je Drviš u Novalji zaradio visoku temperaturu,da Ćiro Blažević često ne razlikuje boje ili da je Britney otpustila svog čistača bazena...
Jel koga briga???!!!!??? Pustite ljude da žive svoj život! Što me briga za svaki korak koji naprave! Opet ću usporediti sa Robbiejem: uopće ne čitam u kojem je hotelu bija i s kojom je novom ženskom proveo noć- ne zanima me! Što pročitam? Kritike za novi album, single, podaci o turneji...i slično! Ogromna sam fanica ali takvi tračevi me baš ne zanimaju.

I eto, još jedan post je gotov...Nadam se da neću sutra pivati "Lonely, I am so lonely...I have nobody...ooof my ooown..." Wish me luck...smijeh
Čujemo se



Hvala 24 sata



| 17 | Komentiraj | On/Off |


Somewhere beyond the sea....
27.07.2006. - 10:09

Evo mene opet!!!!!!

Hani ajm hooooooooooooooooouuuuuuum!!!!!

Ajme...ovaj post će isto biti čista glupost jer baš nemam inspiracije...ni temu....Tako da, slobodno preskočite sve što ću napisati, no frks (kako bi moja frendica rekla...sorry honey što ti kradem izraz ali I dig it!) samo ostavite koji komentarčić- tek toliko da mi post ne bude sam...smijeh

Moram u dućan...burninmad pa srediti tu i tamo koji kućanski posa....ako mi se bude dalo...Ili ću samo kad mama nazove i pita:Jesi obrisala prašinu? Jesi spremila svoje stvari? Jesi napravila krevete? Jesi otišla u dućan? Jesi kupila sve što sam ti rekla?.... itd....you get the picture... odgovoriti potvrdno kad nisam napravila ništa od toga, a onda 5min prije nego što dođe, početi brisati i spremati ka munjena...bang Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nekad ja to radim ovako...roflFree Image Hosting at www.ImageShack.us


Uf, baš nisam normalna ovih dana...Vrime je neko skroz čudno...Ima sunca, ali do 15, 16 sati onda se sve nešto zbrčka i bude bezveze.....Stalno odbijam frendicu za kupanje (Sorry Frendice!kiss)...Neki dan su me leđa bolila da sam jedva disala...Baš bi zato morala i ići na kupanje! Ali kvragu, kad živite u gradu, do najbliže plaže triba po ure! Ne da mi se!!!!!! Skuvam se dok dođem do tamo, onda se lipo brčkam i super mi jerofl, a napovratku se ponovo moram kuvati i di je tu osvježenje??? Zato otok roksssss! Ako imate di pobići, pobignite što prije jer ovo nije normalno!

Koja je razlika kad ste negdi na otoku, možete normalno disati, imate more isprid kuće, tiho je...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a kad dođete u grad...spašavaaaaaaaj!!!!!!!!!!!! Gradska buka, smog, asfalt....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zato ja u subotu (došlo je do promjene planova što meni super odogvara!!!coolroflroflrofl) idem jednim ovakvim!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I evribadi hepi!!!!! YEEEEEY!!!!!!

OK, sad idem...ne znam ko će me dogurati do dućana.....nononononono

Pozdrav ljudi! Stojte mi dobro i iskupajte se!



| 13 | Komentiraj | On/Off |


bla
25.07.2006. - 18:12

Dragi moji...opet nevolje sa postom

2 puta sam napisala post i stvarno mi se super činilo, onda kliknem objavi a ono ode bez traga...izluđuje me tako da ću vam priuštiti samo ovih par rečenica i odoh!

NEWSFLASH: Robbieca je popravila biciklu!rofl
Robbieca se sad može voziti!roflrofl
Robbieca u nedilju ide na otok uživati!roflroflrofl
Robbieca će se na otoku voziti! (tamo nema žive duše pa ne moraš paziti oš koga srušiti....hehehe)roflroflroflroflrofl
Robbieca je dala svojih 80kn za popravak...ali nema veze.... :)smijeh
Robbieca danas nije išla na kupanje...leđa me bole! Jedva dišem! Ali ok, vrime nije najlipše pa....zijev
Robbieca sad mora ići obrisati prašinu jer joj dolaze gosti....rolleyes


Ide Robbieca....Pozdrav!



| 12 | Komentiraj | On/Off |


RUDEBOX...SHAKE YOUR RUDEBOX...WHY YOU SO NASTY...!!!
22.07.2006. - 12:58

OBAVIJEST!!!! JA, ROBBIECA, IMAM NOVI SINGL ROBBIE WILLIAMSA---------> RUDEBOX!!!!!!!!
Još ne mogu virovati ali zahvaljujući dragim ljudima diljem svita koji se okupljaju na
buzzjackukisskisskiss imam njegov novi singl sa albuma 1974. koji će izaći krajem ove godine...roflroflroflrofl
Pisma je definitivno drugačija od svih ostalih i možda zato nije pokupila neke pohvale, ali mene nije briga. Ja sam Robbieca i meni su sve njegove pisme super. Baš zato što je ova drugačija mi se toliko sviđa. Riči ne kužim previše a čak ni buzzjackovci iz Velike Britanije ne kuže o čemu bi se tu točno tribalo raditi...Shake your rudebox!!!!naughty naughty little boy!


Evo par sličica koje sam pokupila na forumu...
Robbie u HamburguFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Zar nije super????!!!! Da sam barem bila tamo.....

Evo i riči od Rudeboxa


RUDEBOX
Do the rudebox, Shake your rudebox x4

Ok then back to basics grab your shell toes and your fat laces

A little hand clap for some funk faces and make your body move in the following places

goes up your back and then down your spine and when it hits your head…

Ok then back to baseheads dance like you just won at the special Olympics I got the rudebox of the back of a spaceship, so sick I just had to take it

The R.U.D.E.B.O.X. up yer jacksy, split yer kecks sing a song of semtex, pocket full of durex body full of mandrex. Are we gonna have sex (yes) will you wear your knee socks (ohh) back to the rudebox

Got this double fantasy where we just never stop, ive got one design and that’s to funk you to the top. Know whats on my mind there’s only one thing you will find, I got one design and that’s to bump you til you drop

Rudebox, do the rudebox, cos you so nasty

Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty

Rudebox, do the rudebox, cos you so nasty

Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty

Ok then back to spaceship, take both pills **** the matrix

Jack those jills shake your Playtex rock 3 stripes not the asics

A.D.I.D.A.S old school cos it’s the best – yes

Tk max cost less yes

Jackson looks a mess bless

Ok then what to do, if you try to jack me ill rudebox you, if you rudebox me ill rudebox your whole crew cos its what I do aint that right boo – true

I’ll ride with you if you can get me to the border cos the sheriff’s after me for what I did to his daughter. I did it like this – you did it like that – I love it when you double clap clap

Grab this double fantasy where we just never stop, ive got one design and that’s to funk you to the top. Know whats on my mind there’s only one thing you will find, I got one design and that’s to bump you til you drop

Rudebox, do the rudebox, cos you so nasty

Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty

Rudebox, do the rudebox, cos you so nasty

Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty

Ok then check the tan line, make your body shape like you’re stood on a landmine call me on my mobile not the landline and the jack the mainline at the same time

Ok this is what we do, got a jam so fresh its nice for you

Ok give it what you got and dial 808 for the bass to drop

Ok then whats the fracas grab your cardy your lead hat and your bus pass you don’t sweat much for a fat lass grab your rudebox cos your box is righteous

Ok bum rush the show I got high speed dubbing on my stereo and all the tunes in the box are the cherrio, I know I told you before, did you hear me though

Grab this double fantasy where we just never stop, ive got one design and that’s to funk you to the top. Know whats on my mind there’s only one thing you will find, i got one design and that’s to bump you til you drop

Rudebox, do the rudebox, cos you so nasty

Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty

Rudebox, do the rudebox, cos you so nasty

Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty

Do the rudebox, shake your rudebox (repeat to fade
)





(Hvala Buzzjacku,docmouseu i Linz)



| 25 | Komentiraj | On/Off |


NAGRADA ZA NAJGLUPLJU/NAJGORU OSOBU NA SVITU
19.07.2006. - 19:01

Kako bi se ubila sada!!!!!!!!!!headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
Sisterici mi je rođendan a ja odbila ići s njom i njenim društvom vani....Zašto?! Nemam pojma! madmadmadmadmadZato što je ona starija od mene 8 godina, zato što će izaći sa svojim društvom koje je isto otprilike toliko starije od mene, zato što imaju svoj smisao za humor među sobom koji ja uglavnom ne kužim, zato što se nekad dogodi da se malo došaptavaju- neke osobne stvari koje možda nisu za moje uši,pa nemam više 2 godine! zato što.........NEMAM POJMA!!!blablablablablablablablablablablablablabla Samo znam da sam glupa! Najgluplja osoba na ovom svitu! Najbezobraznija!Najgora sestra koja postoji na ovom planetu!!!
Sestra mi napunila 25 godina a ja da neću s njom vani! Pa bi li to iko normalan napravija??????!!!!!!!!!
Ali sad je gotovo....Vrime se ne može vratiti....nonono
Sister znam da ćeš čitati ovo i da ti se sigurno neće sviditi ali što ja mogu, moram si olakšati dušu kad me niko ne kuži!
Ljudi moji, ja vam nit pijem nit pušim! Priznajem, probala sam cigaru jednom- dvaput (tetka dala kad sam bila mića....zujo) ali alkohol nisam nikad stavila u usta i nemam nikakvu potrebu za tim! Jednostavno nemam, pa sad vi govorite što oćete! Ne kužim kako se neko može opijati i opijati bez prestanka....Zar ne kuže da samo prave budalu od sebe? I koji je užitak posli rigati? Zar je to tako dobro? Brate, znala sam ja imati te Rigoletto predstave kad sam bila bolesna i ni malo mi se nije svidilo, pa zašto bi se opijala i onda to proživljavala?!
OK, ovo nema neke prevelike veze sa onim što sam tila reći ali stvarno me zanima odgovor na to pitanje!
Dakle, da sam otišla....sister se davno nije vidila sa svojim društvancem i ja bi se osićala ka neki uljez, skroz jadno zato što bi one pričale o nekim temama meni nepoznatim! Onda bi ja naravno šutila cilo vrime, jer što mi drugo preostaje...?
E, a onda što bi bilo, pošto sam ja te čudne naravi iz te šutnje bi se razvila dosada a iz dosade....kaos! Šutila bi i kad bi me neko nešto pita ili bi odgovorila sa samo par riči. Ne znam zašto sam takva niti kad sam postala takva! To me živcira i znam da živcira ostale ali jednostavno ne mogu utjecati na to! (Ko prizna pola mu se prašta, ha? Jel to i tu vridi?)
Ali tu ipak mislim na svoju sistericu jer da sam otišla s njom i društvom, sve bi se to dogodilo a onda bi se na kraju nas dvi lipo sestrinski posvađale, ja bi bila još gore raspoložena a sisterica- pa njoj bi uništila njen dan!!!

Ne virujem da je ovo iko pročita do kraja...ali uopće mi to nije bitno..ja sam sebi olakšala dušu, samo mi je to tribalo. Nadam se da ubuduće neću biti baš tolika glupača kolika sam sada! Stvarno se nadam nekoj promjeni!headbangheadbangheadbang
Ne znam na što ovaj post liči.....ne da mi se ni pročitati što sam sve izbrbljala tu...Idem ća!bye



| 12 | Komentiraj | On/Off |


velika otkrića
17.07.2006. - 22:03

Zdravo ljudovi moji!

B-day je proša....trenutno imam 17 godina i 4 dana....rolleyes lipo bome....


Otkrila sam onaj myspace....nije ni malo bolji od ovog našeg bloga! Ne znam jeste li već registrirani tamo ili ne, ali mogu reći da baš nije ništa posebno. Naš blog je jednostavniji i pregledniji...barem ja tako mislim...Ili sam se možda samo navikla na blog.hr da ne želim priznati nikoga drugoga!roflroflrofl
Na onom myspace-u moraš moliti ljude da ti budu frendovi....bang bezveze.... i ne moš komentirati tuđe stranice dok te ne stave u svoju listu frendova...makar sam ja tako sve to skupa skužila...
zijev


Otkrila sam i jedan forum....prvoligački!!!!!cerekcerekcerekcerekcerekroflroflroflsmijeh
Mislim da ga je otvorila jedna FANica Robbie Williamsa...Ali nisam sigurna...Ali super je! Ljudi su baš frendli, lipo ti zažele dobrodošlicu kao novom članu, onda ti i čestitaju rođendan......nađeš sve moguće linkove za skidanje RW materiala.....divota, čista divota!cerekyesrofl Baš sam jučer skinula neki video di Robbie pozira u nekoj biloj košuljici.........aaaaaaaaaaaaa........dok oni ventilatori sa strane šibaju ka ludi....evo jedna slikica....



Nemam vremena više za pisanje....Čitamo se uskoro.....Uživajte ljudovi moji! wave



| 10 | Komentiraj | On/Off |


happy b-day
13.07.2006. - 10:19

Happy birthday to merofl
Happy birthday to merofl
Happy birthday dear meeeeeerofl
Happy birthday to me!rofl
Yeaaaaaaah!!!!!!!!!! cerekcerekcerekcerekcerek


(A jesam skrenula........nut)












| 19 | Komentiraj | On/Off |


blue....
12.07.2006. - 17:19




Hello peoples!

Nemam pojma što da pišem......na blogu sam samo zato što nemam ništa pametnije raditi........ Vruće mi je, bole me leđa i imam osjećaj da će mi se kralježnica samo složiti na pola!
Sigurno ste čuli da je OZ vraćen na TV, naravno reprize, ali sinoć mi se tako spavalo i bila sam optimistična- po prvi put u mom životu-i mislila kako ću izdržati do kraja serije! Ali NO-NO-NO! I na prvoj epizodi sam tako zakazala! Čekam nešto cili dan i na kraju mi to promakne! Ali što je previše, previše je! Puste OZ u 00.30 a traje uru vrimena! Inače mi ne bi bija problem ostati tako kasno budna ali cili dan buljim u ekran, bilo TVa ili PCa! Ne znam koji mi je vrag ovo lito! Okupala sam se toliko puta da možeš nabrojati na prste jedne ruke! Žalosno! A živim na moru! Dobro, sad imam one "ženske probleme" pa ni ne mogu ali....inače...pa koji mi je?!
ludludludludludludbangbangbangbangbangbangbangbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmadblablablablablablapuknucupuknucupuknucu
I onda što me još više deprimira, pa imam 17 godina!!! Sutra!!! Ne da mi se opet objašnjavati zašto ali... piz... na živce kad mi mama glumi counter- svaki dan mi govori: " A još x dana pa ćeš mi imati 17 godina...." Volim ja svoju mamu ali eto, tih 17 godina me užasno živcira! Sve me živcira! Nekad žalim ljude kraj mene, bilo rodbinu, bilo prijatelje, bilo poznanike...jer niko ne vidi onu moju dobru stranu, svi vide samo da sam se prominila, da sam stalno tužna, namrštena, ljuta, da šutim.....Kako me trpe, pitam se. Baš mi je neki dan mama rekla da sam 2 trećine dana namrštena i ljuta na sve oko sebe, a onu treću trećinu sam JA i baš sam dobra....eto, tako je nešto rekla....u tom stilu i ta rečenica mi je odzvanjala cili dan...Ali što mogu, eto, danas sam šugavog raspoloženja i niko ne može utjecati na to! Ali ja još čekam....



Stvarno, baš sam se prominila...zijev

Evo nešto što mi je jučer osvježilo dan
Poslala mi je frendica iz Amerike s kojom se dopisujem preko maila, moja draga penpalica!!! cerekcerekcerek


Baš mi je drago što se sitila! smijehroflkisswinkcerekthumbup:wave:


Yoli, a zillion times---->thanks for the card! I hope I'll have a year full of bright tomorrows...cereksmijehkiss.


Ajme, vidim da je ovaj post pisan zbrda zdola pa radije kidam....


Pozdrav peoples....nadam se da će sljedeći blog biti vedriji....
Bye



| 7 | Komentiraj | On/Off |


I like ta move it move it...ali ne nužno namještaj....
09.07.2006. - 19:21

Hello!
Nije me bilo čak 4 dana...WOOOOOOW!!!eek Prije sam pisala skoro svaki dan, svaki drugi...to je bilo kad sam tek otkrila čari bloga...cerek......pa nije bilo ni bitno imam li ja zapravo o cemu pisati, glavno da si tu...
Danas je bilo poprilično naporno. Mama i ja uvatile razmištati sav namještaj po kući! Bacile kauč===>rofl TOOOOOOOOOOOO!!! Baš je bija užasan, a i stariji od mene...Pa prašina vamo, prašina tamo, skini slike, stavi slike, usiši, obriši, pomakni....i tako dalje... Sigurno ste i vi to već doživili ali u dvosobnom stanu di ima namještaja ko za dvorac...i nije baš lako! Onda da bi sve bilo bolje, vani nema onog velikog kontejnera!mad A nedilja je....i tako mi ostavili kauč ispod stepenica u ulazu...naughty pa ako imamo sreće, možda ga neko ćopi i ne budemo ga morali tegliti do kontejnera, ako se dotični ne odluči pojaviti...wink hehehehe...
Ali to vam je tako kad neki seljaci bacaju sitno smeće u taj kontejner za veliki otpad!!! A što se može...

blog Layouts


E, pa kad smo bile gotove sa dnevnim boravkom, nažderale se lubenice---njamiii!!!njaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjami i tako ja otišla u svoju sobui sve nešto gledam i gledam i nekako mi se tužno sve čini...i na kraju okrenula radni stol za par stupnjeva i odma sve drugačije!cerekcerekthumbupthumbupcereksmijehwinkroflroflrofl Kako ti takve sitne promjene ulipšaju sve...baš najs!cerek Aha, da objasnim, zašto mi se činilo sve tužnim...paaaaa trenutno nemam tepih u svojoj sobi jer smo onaj iz dnevnog boravka bacili i tako stavili ovaj moj na misto tog bačenog...a imala sam fotelju ali i ona je otišla u dnevni boravak i sad meni soba jadna gola...pa sam morala nešto prominiti!nut
Jedva čekam da dobijem što love za rođendan pa lipo novi tepih i NADAM SE vreća! Ovakva bi bila luuudnica
:
ali malo je too big pa će biti sigurno nešto slično ovima:
Što kažete? Meni je to tako ludo! Ne znam nikoga ko je ima pa ne znam kako se "ponaša" i jel se lako probuši pa me to malo brine ali baš bi je volila imati i to u nekoj ludoj boji! Ako je ima ko od vas, pliz javite jer mi se ne da onda trošiti lovu...smijeh
Baš bi volila preurediti cilu svoju sobu. Imam 4 ormara- ja naravno nemam toliko robe za popuniti toliki prostor, tu ima trenutno zimske robe (moje, mamine, bakine), pa moj ormar, bakin ormar, svašta ormar...

Ovo sam sad našla i baš mi se sviđa, na nju sam prvu naišla i bez obzira na one zavjesice (koje su mi inače kad sam bila mala bile san snova!!!) soba mi se čini u redu..malo girlie ali veri najs!

Glavno da je krevet toliko velik da se može spavati po dijagonali- to je moj moto!

Malo sam se dala u to preuređivanje i baš mi se sviđa mogu vam reći....smijeh

Ako nađem još koju sliku, pokažem vam...Mislim da sam za danas gotova...

Bye- bye!kisskisskisscerekcerekcerekmahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah




| 16 | Komentiraj | On/Off |


Spooky.......
05.07.2006. - 15:00

kako dobro,a?kisssmijehthumbupsmokincerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

Zdravo dragi moji čitaoci (a ima vas puno...rolleyes)
Moram pitati...Zna li iko što znači kad sanjaš limuzinu? Sanjam je već po drugi ili treći put i nije mi jasno što bi to trebalo značiti....Potražila sam na sanjarici ali nema limuzine, a pod automobil pišu neke gluposti...Nije da tražim da značenje bude lipo, pozitivno nego...pa limuzina je ipak posebna! Nije to samo automobil...smijeh
Stalno imam neke čudne snove...Recimo to sa limuzinom, znate kako je izgledao san, tj limuzina?banglud Izgledala je ka onaj autić iz lunaparka. Znate ono, kolina su vam do brade...(OK, meni makar, malo sam viša...) i ja sam bila za volanom....ajme recite mi da nisam skroz skrenula....nutzujoludbang
Jeste ikad, kao mali, imali one snove da vas neko progoni? Joj, mene bi uvik proganjala mala kujica sa bjesnilom....(bila sam skroz mala, 3-4-5 godina...rolleyes) i taj san bi sanjala svake večeri! Onda bi me ujutro našli na drugom kraju kreveta ili na podu....
Jesu li vam kad ste bili mali puštali one kazete sa pričama? Ja sam imala Crvenkapicu, Palčicu i još neke ali ove Palčice sam se užasavala! Uvik bi je slušala prije spavanja, a ona žaba krastača je imala tako ružan i zastrašujući glas! Sićam se da bi grizla sve što je bilo oko mene, jastuke, pokrivače, nokte...Baš je bilo ružno..cila sam se ježila dok sam je slušala...

Što je s vama? Što su vama puštali? Ili čitali?
Jeste imali ikad noćne more?



| 14 | Komentiraj | On/Off |


We like ta move it!!!
03.07.2006. - 15:09

Nemojte misliti da sam djetinjasta ili još bolje/gore da sam skrenula, ali ja obožavam crtiće! Jeste pogledali
The Incredibles
Finding Nemo
Madagascar
Chicken Little

....?

To su samo neki.
Ja sam ih sve pogledala i moram reći da bez obzira što je to crtić (a crtići su za dječicu...blablabla...) meni su PREPREPREPREPREPREPREPREPREPREPREdobri!!!!
Finding Nemo (ilitiga Potraga za Nemom) zauzima prvo mjesto na mojoj ljestvici! Originalan je! Za apsolutno sve uzraste!!!thumbupthumbupthumbupthumbup:thumbup:

Evo malo Nema...zapravo nije baš Nemo but this is like totally the best part dude!!!Sweeeeeet!!!



A sad Madagascar...I like ta move it move it, she like ta move it move it.....We like ta MOVE IT!!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup



The Incredibles (ilitiga Izbavitelje) sam gledala nažalost sinkroniziranu verziju i......ajme meni....bangludbangludbang MRZIM SINKRONIZIRANO!!!!
Sigurna sam da bi imala 10 puta bolje mišljenje da sam ga samo vidila u oriđiđi formatu!

Eto, to je to zasad....UŽIVAJTE!!!
bye-bye



| 18 | Komentiraj | On/Off |