Potraga za svjetlom, svjetlo u potrazi

petak, 03.10.2008.

Cenzura

Izgleda da sam pretjero.
Možda sam previše toga rekao.
rekao sam nešto što nisu htjeli čuti.
Ni znati.

Općepoznata je činjenica da ljudi naprave nekakvu iluziju života u kakvoj žele živjeti, žive u njoj, te ih tako ne zanima apsolutna istina, jer ona baš i nije ugodna.
Bježati od istine je danas normalno.

Živimo u svijetu iluzije,
svi stoje na svojim pozornicama i glume da je sve savršeno.

Bez prave istine, svijet je ljepši.

I onda se nađe neki luđak, šizofrenik, paranoik i zavjeraš koji pokuša reći tu istinu.

A pošto ljudi ne vole istinu, bolje onda eliminirati tu budalu koja nam remeti našu savršenu iluziju.

Šta se on ima miješati u naše živote, jelda.

Što se više trudiš i više istine kažeš, najčešće izazoveš kontraefekt.
Čovjek ne želi čuti kritiku i prigovor od druge osobe, pa se radije još više zaglupi.
Čeka da kritiku dobije sam od sebe.
A inače i nismo baš kritični sami prema sebi i prema svijetu, koliko god mislili da jesmo.
Pa da.

Zato taj paranoik, luđak, šizofrenik i zavjeraš više neće pričati.
Rečeno mu je da se cenzurira. I da je vrlo glup i da nema život.

Šta on ima sad ukazivat na neka sranja, miješat se u tuđe živote, kad je meni okej ovak i zašto ne bi podržavao sistem.

Ljudi vole biti glupavi.
Osoba za svoje pizdarije zapravo zna,
ali neće sama sebi da prizna.

Ipak on živi u iluziji gdje će se greška zaobići i zaboraviti.
Jer je tamo svijet baš lijep.

Svijet je baš lijep.

Crna kronika?
Mah.
Neće se to baš meni desit. Sto posto!
A ko jebe druge.
Snađite se.

Idemo dalje.

Cenzura.

Ipak vi tako želite.
Većina. :)

CENZURA VIŠE

- 14:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #