Potraga za svjetlom, svjetlo u potrazi

petak, 15.08.2008.

White rabbit

One pill makes you larger
And one pill makes you small.

If you go chasing rabbits
And you know you're going to fall
Tell 'em a hookah smoking caterpillar
Has given you the call...

Recall her
When she was just small.

When logic and proportion
Have fallen sloppy dead
And the White Knight is talking backwards
And the Red Queen's "off with her head!"
Remember what the dormouse said;
"FEED YOUR HEAD!"

Shvatio sam nešto o sebi.
Volim mijenjati.
Volim mijenjati stvari koje mi se ne sviđaju.
E pa,
odsada mijenjam.

Ti si odnedavno na koljenima,
a sama si pokleknula.

A znaš da se na koljenima teško hoda.

Onaj pored tebe se samo pobjednički smješka.
A proći će vrijeme.

Odsada i ja pobjeđujem.
Na svoj način...

Ja sam svoje promijenio.

;)

Rusija je napala Gruziju,
novi rat je počeo.
Politička elita zaradila je valjda dosta novaca,
pa je zato i sukob prekinut.
Dovršili su trgovinu ljudi iz sjene.
Samo što tu trgovinu plaćaju ljudi,
svojim životima.
Jedan ljudski život manje-više u ratu,
ko ga jebe.

Vrijeme je prestalo raditi za nas.

"What luck for the rulers that men do not think."
- Adolph Hitler

- 19:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #