Traganje za izgubljenim vremenom

utorak, 03.11.2009.

Halloweeeeeeeeeeeeeeeeeen

Pozz ekipa nije me bilo neko vrime, za sve one koji citaju moje biljeske na Face-u i pitaju se sta se to sa mnom dogadja ove su biljeske postovi za moj blog petrusak1904.blog.hr. A sad na posao...
U USA je sve posao, posao,posao... Ali zato je college preko vikenda utopijska izmisljotina, a posebice na Halloween. Istina o Halloweenu je ovakva; Amerikanci ga festaju vise nego vlastiti Thanksgiving ili Dan zahvalnosti. Sva buka zapocne jos dva tjedna prije 31.10. i onda okolo mozete vidjet ljude u cudnim kostimima ( trenutno su in bili kostimi Lady Gage i Michela Jacksona), pa cak na njihovim radnim mjestima.

Image and video hosting by TinyPic

Tako je moja prijateljica Hana, Cehinja koja je mnogo prije mene zalutala na Jug, morala dva dana za redom dolazit raditi u studentsku menzu kostimirana. Meni je najdraza njena verzija drugog dana kada je bila Pipi The Longsocking ili po nasem sta bi se reklo Pipi Duga Carapa. Pa kad sam je pitala zasto radi kad je tata Pipi ostavio skrinju s blagom, rekla je da je bila malo vise rastrosna :))))

Image and video hosting by TinyPic

Nije ni cudo jer kupiti kostim u Americi kroz halloweenske dane za nas studente je pravo malo bogatstvo. Cijene se krecu od 25$ pa nadalje, a ako cete zafrkavat prijatelje pa cekati zadnji cas da vlasnik ducana izgrize svoje nokte mozda naletite na posebnu rasprodaju kada je sve cak 75% snizeno (Preporucujem:)))
I kako to izgleda na jednom kampusu?
Veselo, al ponekad zbilja jezivo jer za neke likove to je poput dana iz snova.A maska ima raznoraznih od Lady Gage, Michaela Jacksona, vitezova, likova s reklamnim natpisima, stripera, potterskih vjestica, skolarki, vampira...
Moja druzina je bila izrazito raznolika za pohvalit:))) Tu se nasao jedan Victoria Secret andjeo, pa jedna pljunuta Lara Croft, Japanke su su se bacile u seksi vojnicke i pilotske uniforme a ja sam se odlucila za rokersku verziju vampira iz serije True Blood (koja je inace jos jedno americko sranje) trenutno aktualne u Americi. I tako se raznolika ekipa ukrcala u mali Mini Cooper pun goriva i u obilazak kampusa...

Image and video hosting by TinyPic

- 05:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (1)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (12)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga












  • I zaškripnu stara autobusna vrata,
    zadnji treptaj sunca bljesne mi u oči;
    O, mili Bože, zagušljivog li zraka!
    Jedva čekam kad ću kući doći...




    sve za vaš blog



    Load Counter




Linkovi