Jesu ti te kile od trudnoće?

nedjelja , 25.03.2018.

Image and video hosting by TinyPic
photo: Ilustracija

Kako napisah pri kraju mog prvog/zadnjeg posta, oduvijek nekako bijem bitku s kilama... U pubertetu sam ih uspješno držala pod kontrolom stalnim vježbanjem i treniranjem. Pucala sam od samopouzdanja, bila zadovoljna i sretna. Izlasci, cuganje, dečki..repeat!

No, nekako sam uvijek bila tip "za vezu", pa tako taj moj period i nije nešto predugo trajao. Upoznah svog sadašnjeg muža smiješnim spletom okolnosti (doći ćemo jednom i to toga jednom) , i kako kažu, ljubav ide kroz želudac. Klasični izlasci su se prorijedili, a zaredali se oni gdje se fino papalo. Fino i nezdravo. Junk. McShit, čips, čoksa, hambi.. Ma just name it. Sve smo pojeli što se pojest moglo u periodu od 4 godine. Kako smo fino jeli, provodili večeri.. tako su se počele i taložit moje kile, a on, on je uvijek u svom rasponu +/- 5 kg, proklet bio.

U prilog tome sigurno nisu išle niti antibaby pilule i neredovita prehrana. Naime, u to vrijeme sam završila srednju školu i upisala fakultet. Počela sam radit u Mc-u i tamo se jelo i jelo... Ako nisam radila, bila bih na predavanjima. Moji su pili kave, ja sam živjela na nessu po cijele dane, a navečer kad bih došla kući ili kod dragog, pojela bih valjda sve što sam vidjela. Bila sam gladna. Kako i ne bih kad se po cijele dane nije jelo.

Tim tempom kile su brzo prešle brojku 7 na vagi, a onda i brojku 8! Upalio se neki alarm u meni, bližilo se vjenčanje. Da, moje vjenčanje i trebalo je smršaviti da budem lijepa mladenka.

No, tada je zavrtilo u meni da bi mogli imati dijete. Kaj, datum imam, vjenčanje je blizu..čemu čekati?

Došla je i trudnoća, otišla sam roditi sa 104 kile.

No, nisu mi te kile ostale. Nakon trudnoće sam pala na 73 kile uslijed žučne dijete. Sada imam 6-7 kila više.

I sada, na mom putu mršavljenja (pisati ću i o tome, budite strpljivi), često me pitaju i random ljudi: "Pa dobro P., jesu ti te kile od trudnoće?". Ma kaki, brate, pa rodila sam pred 5 i pol godina. Pa oporavih se davno od poroda. Ove današnje kile su od opetovanog žderanja, Od hrane. Puno hrane i ne vježbanja. Od lijenosti, od sklopa u glavi "ma baš me briga", od ne brige za svoje tijelo i svoj um. Začaran je to krug. Kao ovisnost.


P.

Oznake: fit, blog

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.