< rujan, 2012  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2012 (4)
Kolovoz 2012 (4)
Lipanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Listopad 2011 (3)
Rujan 2011 (1)

Opis bloga
Obožavam književnost i svoje ću zapise uglavnom posvetiti pročitanim knjigama i razmišljanjima o književnosti... Jer, kako bih pobjegla od problema, odlazim u neke druge svjetove i tamo tražim utjehu. Knjige su doista moji najbolji prijatelji!

No, osim književnosti, moje velike ljubavi su i glazba i film, stoga ću se s vremena na vrijeme osvrnuti i na te umjetnosti.



TRENUTNO ČITAM:
Fjodor Mihajlovič Dostojevski - Idiot


Patnje mlade Wertherice
23.09.2012., nedjelja
Dan Brown - Velika obmana


Nakon „Da Vincijevog koda“, „Anđela i demona“ i „Digitalne tvrđave“, ovo je četvrta Brownova knjiga za kojom sam posegla. Ovaj put knjiga nije s tatine police, već s bratove. On voli te trilere, krimiće i slično, a meni ponekad dobro dođu za opuštanje. Brown standardno dobar, iako su mi teme bile dosta teške – politika, svemir, ocean...

U vrijeme predsjedničkih izbora u SAD-u, NASA pronalazi meteorit u ledu, a nakon iskapanja slijedi veliko iznenađenje koje bi trenutnom predsjedniku moglo pomoći da ostane u Bijeloj kući. No, kako bi bili sigurni da se doista radi o onome o čemu NASA govori, predsjednik šalje pet civila da to potvrde, među kojima su i Rachel Sexton, kći drugog predsjedničkog kandidata, i Michael Tolland, znanstvenik. Ogromni su ulozi u igri, ne smije doći do pogreške, ali tim civila ipak otkriva neke nepravilnosti i tako im životi dolaze u opasnost.

Brown uvijek radnju svojih romana smiješta u vrlo kratko vremensko razdoblje pa je tako i u „Velikoj obmani“ – radnja traje jedan dan. Dok sam čitala, imala sam osjećaj kao da gledam triler, sve ono što čini taj žanr Brown je vješto stopio u ovom romanu, jedino mi se kraj nije svidio, previše mi je patetike bilo i prebrzo se razvila ljubav ako uzmemo u obzir da radnja traje samo jedan dan...

- 15:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.