Para(ne)normalan blog!

20.06.2009., subota

Upućen apel za zaustavljanje progona Falun Gonga u Kini!

Moj blogokolega MiTothumbup, ako ga tako smijem nazvati se bacio u istočnjačku duhovnost i učenja, pošto sam i ja godinama to proučavao našao sam i odličan članak na tu temu. Ovaj prilog posvećujem njemu i Catwoman cerek koja mjesecima vjerno strpljivo čita moje priloge i daje odlične komentare!

Vježbama i meditacijom na Trgu bana Jelačića u Zagrebu hrvatski praktikanti Falun Dafe upozorili su na progon Falun Gonga u Kini.

Falun Gong je metoda meditacije uz QiGong vježbe i pažljivu filozofsku duhovnost (tao, budizam, karma, reinkarnacija), disciplinu prehrane. Navodno je izlječila milijune ljudi diljem svijeta od toga 100mil. kineza od najtežih oblika bolesti (karcinomi, leukemije...), naravno to nekome (čitaj faramaceutskoj industriji) nije bilo u interesu, dalje možete pretpostaviti...
Neki eho tih učenja se osjeti i kod nas, npr. kruži priča da ljudi koji stalno jedu meso imaju veću mogućnost da dobiju karcinom nego oni koji rijetko jedu ili čak su vegetarijanci (vegani), ja sam osobno upoznao ženu koja vjeruje da se izlječila od raka kada je prestala jesti meso, obzirom da nisam liječnik mogu samo pretpostaviti da ima nešto u tome, kao i u mogućnosti da joj je vjera u tu vrst dijete pomogla. Danas više upoće ne jede meso i super se osjeća!
Oni tvrde da konzumiranje mesa osim zdravstvenih ima i karmičke posljedice, meni osobno je teško zamisliti prehranu bez mesa osim toga iz kraja sam poznatog po najboljim mesnim prerađevinama.
Ako bar ne možemo prestati jesti životinje, bojkotirajmo prozvode koji se testiraju na njima, npr. u UK svi proizvodi imaju deklaraciju da nisu testirani na životinjama još od 1990 (osobno sam držao jedan u ruci). Ti testovi su bespotrebni zbog različite fizinomije ljudi i životinja, a uzrokuju bespotrebnu patnju Božijih stvorenja. Netko će reći ja sam mali i nemogu tu ništa, to nije istina, ljudi su sila, zato nas se elite i boje, ako vam netko kaže da ste mali slobodno mu lupite šamar, ne radi nasilja nego da se probudi!
Što jedan mali Hrvat može, prije svega širiti spoznaju, informaciju, npr. ukazati rodbini i susjedima da ne ostave životinju pored puta kada poraste nego je udome (pomoći u udomljavnju) kod pouzdane osobe ili obitelji.
Nikada neću zaboraviti riječi jednog seoskog veterinara, pokoj mu duši, preminuo je, koji mi je rekao da čovjek koji ne voli životinju ne voli ni drugog čovjeka! Na badnjak mi je primio psa u ordinaciju jer ga je netko od susjeda otrovao otrovom za štakore, bio je toliko impresioniran što sam bio odlučan da spasim stvorenju život da ga je liječio besplatno, samo sam plaćao lijekove, rekao mi je da ljudi pogotovo na selu puštaju životinju da ugine, a to su stravične muke za gladati, meni je već jedan pas tako umro.
Budite dobri jedni prema drugima, sve najbolje od mene!



Više o tome možete pročitati ovdje!

Znanje o disciplini Falun Gonga je ovdje!
- 11:40 - Komentaraj (9) - Ispiši - Pogledaj zasebno

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog koji se bavi paranenormalnim, a možda i paranormalnim pojavama! Molim vas za lijepo ponašanje! Nisam pobornik cenzure, ali neprikladne komentare brišem, tj. vrijeđanje, ad hominem napade, vulgarno ponašanje, šovinističke i seksističke ispade! Hvala što ste nas posjetili!
Stranica najbolje izgleda u Firefoxu rezolucije 1024x768p.
Svi materijali su skinuti s javno dostupnih stranica i korišteni u informativne svrhe!

Pretinac elektroničke pošte:
paranenormalan@gmail.com

Također pogledajte:
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

Komentari Uključeni / Isključeni

Malo ugodne glazbe:

Ravnalcem sa strane možete listati i birati odličnu glazbu!

Vangelis: Metropolis Blade Runner Remix


Definitivna RASTURAČINA


Nigel Kennedy:Vivaldi-Spring I



Jeff Wayne: War of the worlds - Eve of the war



Gheorghe Zamfir: Usamljeni pastir



Edgar Cruz: Bohemian Rhapsody (classical guitar)



Carlos Santana - Europa



Santana - Samba Pa Ti (snimka koncerta u Zagrebu)



Carlos Santana - The River



Bach: Air from Suite No.3 (Air on a G String)



Stairway to Heaven on classical guitar



Elemental: Zašto te imam!


Duo slana banana: Moja mala djevojčica!


ANGELUS Feat. HRAM - ''Nema prevare,Nema predaje''


Brojač:
web counter
free counters

Poveznice:

Akcije!