štogod možemo pojedemo, a ostatak prodamo na vašaru u BABINOJ GREDI   cijene kn/kg 10. veljače   krave 9-12    bikovi 15    tele m. 30    tele ž. 27    krmače 10   odojci 22    tovljenici 14    kukuruz 0,8
Opis bloga

Blog jednog paora, ne samo u srcu i duši, nego i po zanimanju.

Više o meni na osobnim stranicama...

MAIL



FALI MI ...
Fali mi miris zemlje crne,
fali mi 'rast, nemam žira,
duša mi prazna, srce trne.
Nema bez tebe sreće ni mira.

Fale mi široki pusti drumovi,
fala mi konji i klopot kola,
fale mi sela topli domovi.
Sve mi to fali, umirem od bola.

Fali mi mjesec da snove krade,
fali mi pjesma da zore budi,
fali mi, fali al' nema nade,
fale mi moji dragi ljudi.

Fali mi njivâ, paorskog truda,
brez nji' mi tvoja slika ni cila,
žuljave ruke, tvrde ko ruda.
Ta cilu te volim Slavonijo mila!

Fali mi suncem obraz opalit,
umorne oči pune mu brige,
šta biće sutra, kog sveca slavit.
A glava puno kike side.

Fali mi šuma 'rastova stara,
fali mi stan, koljeba na Ritu,
fali mi sunce, đerma kraj bunara,
fali mi crveni mak u žitu.

Fali mi lepinja, friškog kruva,
fali i sajtluk, od dude bure,
fali mi avlije lipa duva,
fale mi tvoje pijane tambure.

Fali mi tvoje zlatno ruvo,
fali mi inat, tvoja dika,
fali mi sve štaj dida sačuvo.
Fališ mi cila, Šokadijo lipa!

Sve mi to fali, godinama tražim,
umirem dugo, na rate al' zbilja,
praznu dušu lažima blažim.
Ta fališ mi draga, Slavonijo mila!

06.listopada 2005.
 

01.07.2007., nedjelja

»Oličenje jednostavnosti, a bogatstvo okusa «, riječi su kojima bi se mogla opisati prova s kiselim mlijekom, kolač Osječanke Štefice Stević koji je u četvrtak, nakon dva kruga natjecanja, stručna komisija, među desecima slavonskih kolača, proglasila najboljim. Time je ovaj kolač ponio laskavu titulu »Osječkog kolača« koji bi trebao postati zaštitni znak Grada Osijeka.

Što su kremšnite Samoboru...
»Ono što su kremšnite u Samoboru, to bi ova prova trebala biti u Osijeku. Jer i Osijek
mora imati svoj kolač, jednostavan, ukusan i autohton, koji se može naći u ponudi ugostiteljskih objekata i po čemu ćemo postati prepoznatljivi«, istaknula je prof. dr. Marija Heffer Lauc, predsjednica osmočlane stručne komisije koju su činili vrsni kuhari i predstavnici Prehrambeno- tehnološkog fakulteta. Natjecanje »Osječki kolač « organizirano je u sklopu Festivala znanosti kojemu je ove godine hrana bila glavna tema.
Stoga su organizatori Festivala i Turistička zajednica Grada Osijeka mobilizirali brojne slavonske snaše - cukerpekarice kako bi im svaka od njih kroz svoj kolač donijela dašak slavonske tradicije. Uvjet je bio da kolač bude spravljen po izvornom receptu te da ne sadrži, kako je pisalo u pravilima, »nikakve '
čiribu-čiriba' proizvode iz dućana«.

Bakin recept
I doista, pobjednička prova, sjajan je spoj sira, vrhnja, kiselog mlijeka, kukuruznog brašna i domaće svinjske masti.
»Provu radim po receptu svoje pokojne bake iz Brođanaca, koja me od mojih malih nogu učila raditi razne slavonske kolače. Drago mi je što sam pobijedila, ali još mi je draže to što je ovdje predstavljeno
mnogo starih slavonskih kolača te što to možemo prenijeti i na mlade kako oni ne bi pali u zaborav«, kazala je pobjednica, šezdesetogodišnja Štefica Stević, inače i članica poznate osječke Udruge Šokačka grana.
Izvrsnoj provi »za petama « se našlo još desetak odličnih kolača slavonskih cukerpekarica, koji su ušli u finale, a među njima su medenjaci Katice Haman, pita od salikade (ledene germe za kolače) Ane Muhar, štrudla s jabukama Marice Vujnovac te kiflice s pekmezom Drage Bošnjak.


- 08:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off --------------------- This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme




program za izradu obroka namjenjenog hranidbi mliječnih krava

------------------------

Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket