štogod možemo pojedemo, a ostatak prodamo na vašaru u BABINOJ GREDI   cijene kn/kg 10. veljače   krave 9-12    bikovi 15    tele m. 30    tele ž. 27    krmače 10   odojci 22    tovljenici 14    kukuruz 0,8
Opis bloga

Blog jednog paora, ne samo u srcu i duši, nego i po zanimanju.

Više o meni na osobnim stranicama...

MAIL



FALI MI ...
Fali mi miris zemlje crne,
fali mi 'rast, nemam žira,
duša mi prazna, srce trne.
Nema bez tebe sreće ni mira.

Fale mi široki pusti drumovi,
fala mi konji i klopot kola,
fale mi sela topli domovi.
Sve mi to fali, umirem od bola.

Fali mi mjesec da snove krade,
fali mi pjesma da zore budi,
fali mi, fali al' nema nade,
fale mi moji dragi ljudi.

Fali mi njivâ, paorskog truda,
brez nji' mi tvoja slika ni cila,
žuljave ruke, tvrde ko ruda.
Ta cilu te volim Slavonijo mila!

Fali mi suncem obraz opalit,
umorne oči pune mu brige,
šta biće sutra, kog sveca slavit.
A glava puno kike side.

Fali mi šuma 'rastova stara,
fali mi stan, koljeba na Ritu,
fali mi sunce, đerma kraj bunara,
fali mi crveni mak u žitu.

Fali mi lepinja, friškog kruva,
fali i sajtluk, od dude bure,
fali mi avlije lipa duva,
fale mi tvoje pijane tambure.

Fali mi tvoje zlatno ruvo,
fali mi inat, tvoja dika,
fali mi sve štaj dida sačuvo.
Fališ mi cila, Šokadijo lipa!

Sve mi to fali, godinama tražim,
umirem dugo, na rate al' zbilja,
praznu dušu lažima blažim.
Ta fališ mi draga, Slavonijo mila!

06.listopada 2005.
 

27.06.2007., srijeda

UMRO AKADEMIK MILAN MACELJSKI

Pročitajte više...



Akademik Milan Maceljski, redoviti član Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, umro je jučer u Zagrebu, priopćila je danas Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti.


Milan Maceljski rodio se godine 1925. u Zagrebu, gdje je završio osnovnu i srednju školu te Poljoprivredni fakultet.

Od godine 1961. radio je na nekadašnjemu Poljoprivrednom fakultetu u Zagrebu, najprije kao honorarni asistent, a zatim kao redoviti asistent iz poljoprivredne entomologije. Doktorirao je godine 1963., za docenta je biran 1964., za izvanrednog profesora 1969., a za redovitog profesora na Poljoprivrednom fakultetu u Zagrebu godine 1974.


Na dodiplomskoj i poslijediplomskoj nastavi predavao je nekoliko predmeta iz područja entomologije i zaštite bilja. Bavio se entomologijom fitofarmacijom, aplikacijom pesticida, integriranom zaštitom bilja od štetnika i ekološkom zaštitom bilja.

Maceljski je bio glavni urednik i član uređivačkih odbora mnogih znanstvenih i stručnih časopisa. Od 1978. do 1985. bio je direktor Instituta za zaštitu bilja, od 1985. do 1987. dekan Agronomskog fakulteta, a od 1988. do umirovljenja godine 1993. predstojnik Zavoda za poljoprivrednu zoologiju Agronomskog fakulteta u Zagrebu.

Bio je dopisni član Slovenske akademije znanosti i umjetnosti i dopisni član Academie dei Georgofili u Firenci.

Objavio je 65 znanstvenih radova, 104 znanstvena priopćenja i stručna rada, oko 680 stručnih i stručno-popularnih radova u mnogim časopisima, a sam i u koautorstvu napisao je 25 knjiga i sveučilišnih skripata.

Bio je glavni istraživač nekoliko znanstvenih projekata koje je odobrila Vlada SAD-a, za što je primio posebno priznanje američkoga Ministarstva poljoprivrede.

Dobitnik je godišnje državne nagrade za popularizaciju i promidžbu biotehničkih znanosti godine 1997.

business.hr




Ja bih samo dodao da je otišao i veliki čovjek, zaljubljenik u svoj posao, pomoć i oslonac paorima u sferi zaštite bilja (pa i širje). Nikad ga nisam imao prilike osobno upoznati, ali iz brojnih tv nastupa, stručnih članaka iz raznih agročasopisa, priručnih i popularnih skripti i ostale stručne litarature sve do akademske razine, vidio sam koja se silna energija, znanje i entuzijazam krije u tom čovjeku.

Volio sam gledati i slušati dr. Maceljskog.

Još dugo ću nailaziti na njegovo ime tražeći raznu stručnu pomoć i uvijek ću se rado sjetiti dragog mi čovjeka.

Neka mu i nebeska polja budu blago i raskoš kao i ova zemaljska kojima je kročio svom svojom ljudskom veličinom.

Hvala ti Milane

- 19:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off --------------------- This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme




program za izradu obroka namjenjenog hranidbi mliječnih krava

------------------------

Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket