štogod možemo pojedemo, a ostatak prodamo na vašaru u BABINOJ GREDI   cijene kn/kg 10. veljače   krave 9-12    bikovi 15    tele m. 30    tele ž. 27    krmače 10   odojci 22    tovljenici 14    kukuruz 0,8
Opis bloga

Blog jednog paora, ne samo u srcu i duši, nego i po zanimanju.

Više o meni na osobnim stranicama...

MAIL



FALI MI ...
Fali mi miris zemlje crne,
fali mi 'rast, nemam žira,
duša mi prazna, srce trne.
Nema bez tebe sreće ni mira.

Fale mi široki pusti drumovi,
fala mi konji i klopot kola,
fale mi sela topli domovi.
Sve mi to fali, umirem od bola.

Fali mi mjesec da snove krade,
fali mi pjesma da zore budi,
fali mi, fali al' nema nade,
fale mi moji dragi ljudi.

Fali mi njivâ, paorskog truda,
brez nji' mi tvoja slika ni cila,
žuljave ruke, tvrde ko ruda.
Ta cilu te volim Slavonijo mila!

Fali mi suncem obraz opalit,
umorne oči pune mu brige,
šta biće sutra, kog sveca slavit.
A glava puno kike side.

Fali mi šuma 'rastova stara,
fali mi stan, koljeba na Ritu,
fali mi sunce, đerma kraj bunara,
fali mi crveni mak u žitu.

Fali mi lepinja, friškog kruva,
fali i sajtluk, od dude bure,
fali mi avlije lipa duva,
fale mi tvoje pijane tambure.

Fali mi tvoje zlatno ruvo,
fali mi inat, tvoja dika,
fali mi sve štaj dida sačuvo.
Fališ mi cila, Šokadijo lipa!

Sve mi to fali, godinama tražim,
umirem dugo, na rate al' zbilja,
praznu dušu lažima blažim.
Ta fališ mi draga, Slavonijo mila!

06.listopada 2005.
 

11.03.2007., nedjelja

Širom svita...



Zašto je važno prvilno se hraniti?
Posljednji pokusi s radioizotopima ukazuju da 98% atoma, od kojih se ljudsko tijelo sastoji, nije tu bilo prije godinu dana. Ti su se atomi nalazili u hrani, vodi i zraku. Atomi koji danas sačinjavaju naše tijelo sutra ce biti dio naše okoline. Tako se, primjerice, cijeli kostur promijeni za 3 mjeseca, jetra za 6 tjedana, koza svaka 4 tjedna, a želučna sluznica svakih 5 dana. Čak se mijenja i DNK, molekula koja u sebi nosi sve genetske informacije o nama. Znanost drži da je DNK postojana, ali kisik, vodik i ugljik od kojih se sastoji nisu tu bili prije 3 mjeseca.

-----------------------

Slovenske mljekare u 2006. godini zabilježile su, po podacima svog poslovnog udruženja, 10,4 milijuna eura gubitaka. Najveću krivicu za "porazne bilance" mljekara njihova vodstva pripisuju tome što država, tijekom pregovora za ulazak u EU, nije izborila prijelazno razdoblje u tom sektoru, kako je to primjerice uspjelo Poljskoj.

-----------------------

Jeste li znali da je Europa i proizvođač banana. Čak 16% sveukupne ponude na europskom tržištu potječe s vlastitih nasada.
Velika reforma europske poljoprivredne politike (CAP) je zahvatila i te proizvođače.

--------------------

Misteriozno oboljenje nazvano „poremećajem nestajanja pčelinjih društava“ zahvatilo SAD i Severnu Evropu. Nova žarišta se tek otkrivaju. Do gubitaka dolazi u pozno leto i u rano proleće. Pored proizvodnje medam ugrožena je i cjelokupna biljna proizvodnja.

--------------------

Svjedoci smo nedavnog poskupljenja kruha iako je brašno na hrvatskom tržištu i dalje najjeftinije od 2001. godine

--------------------

Čini se da je LEXION 590R, novi proizvod tvrtke Class, trenutno najveći kombajn na svijetu. Snaga mu je 462 KS, bunker oko 9t, cestovna brzina 30 km/h...

------------------

Image Hosted by ImageShack.usI u visokorazvijenim zemljama je gotovo službena preporuka da seljaci pronađu dodatni izvor zarade izvan osnovne djelatnosti.
Don Brings, farmer iz Iowe, je došao na veoma zanimljivu i izgleda profitabilnu ideju. On u zimskim mjesecima prska svoje silose vodom. Tako zaleđeni silosi su sjajna meka za planinare i ostale penjače.

-----------------------

Nedostatak radne snage na sezonskim poslovima u poljoprivredi u pojedinim USA državama, postaje sve veći problem. Zbog toga je sve raširenija praksa zapošljavanja zatvorenika. Korist je obostrana...

--------------------------

Tenk »leopard« švicarske vojske, oštećen u sudaru s traktorom, prevrnuo se u jarak u kantonu Bern. Vozeći glavnom seoskom cestom, tenk iz povorke oklopnih vozila bočno je okrznuo traktor s prikolicom koji je dolazio iz suprotnog smjera. Tijekom sudara, prikolica se odvojila od traktora, a tenk »leopard« njemačke proizvodnje ostao je bez jedne gusjenice i prevrnuo se u jarak. Tenk je iz jarka izvukao drugi »leopard«.

-------------------










- 09:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off --------------------- This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme




program za izradu obroka namjenjenog hranidbi mliječnih krava

------------------------

Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket