štogod možemo pojedemo, a ostatak prodamo na vašaru u BABINOJ GREDI   cijene kn/kg 10. veljače   krave 9-12    bikovi 15    tele m. 30    tele ž. 27    krmače 10   odojci 22    tovljenici 14    kukuruz 0,8
Opis bloga

Blog jednog paora, ne samo u srcu i duši, nego i po zanimanju.

Više o meni na osobnim stranicama...

MAIL



FALI MI ...
Fali mi miris zemlje crne,
fali mi 'rast, nemam žira,
duša mi prazna, srce trne.
Nema bez tebe sreće ni mira.

Fale mi široki pusti drumovi,
fala mi konji i klopot kola,
fale mi sela topli domovi.
Sve mi to fali, umirem od bola.

Fali mi mjesec da snove krade,
fali mi pjesma da zore budi,
fali mi, fali al' nema nade,
fale mi moji dragi ljudi.

Fali mi njivâ, paorskog truda,
brez nji' mi tvoja slika ni cila,
žuljave ruke, tvrde ko ruda.
Ta cilu te volim Slavonijo mila!

Fali mi suncem obraz opalit,
umorne oči pune mu brige,
šta biće sutra, kog sveca slavit.
A glava puno kike side.

Fali mi šuma 'rastova stara,
fali mi stan, koljeba na Ritu,
fali mi sunce, đerma kraj bunara,
fali mi crveni mak u žitu.

Fali mi lepinja, friškog kruva,
fali i sajtluk, od dude bure,
fali mi avlije lipa duva,
fale mi tvoje pijane tambure.

Fali mi tvoje zlatno ruvo,
fali mi inat, tvoja dika,
fali mi sve štaj dida sačuvo.
Fališ mi cila, Šokadijo lipa!

Sve mi to fali, godinama tražim,
umirem dugo, na rate al' zbilja,
praznu dušu lažima blažim.
Ta fališ mi draga, Slavonijo mila!

06.listopada 2005.
 

14.11.2006., utorak

Pozor: žgaravica

Paor:

Kako već dugo nema najava seljačkih prosvjeda (a bogme ni obećane isplate poticaja za pšenicu), i time izgubivši mogućnost da se malo uslika na TV, ministar je odlučio nazočiti Nacionalnom forumu o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji, na temu Autohtoni proizvodi.
Kako je Miki primjetio, glavna (i otrcana) konstatacija "baje iz Iloka" će biti o jako dobrim, ali nedovoljno prepoznatim potencijalom Hrvatske u ovom području.
Ja bih dodao da se može očekivati i masovni napad žeđi i žgaravice u popodnevnim satima cjelokupne ministarske svite. Za to će zasigurno biti zaslužni pozvani proizvođači kulina koji će vjerovatno na odgovarajući način uveličati taj velebni forum.


Slavonski domaći kulen/kulin zaštićen je oznakom zemljopisnog podrijetla od 6. svibnja 1997. godine. To je jedini cilj koji je ispunjen Operativnim programom potpore proizvodnji slavonskoga kulena. Ostali ciljevi su:
- povećanje proizvodnje slavonskoga kulena;
- stvaranje uvjeta za kontinuiranu i dostatnu opskrbljenost tržišta proizvodom standardnekvalitete;
- udruživanje proizvođača te osiguranje nadzora proizvodnje i kvalitete proizvoda; upotreba najnovijih tehnoloških dostignuća i primjena najnovijih veterinarsko-zdravstvenih standarda u proizvodnji kulena (izgradnja mini pogona i automatiziranih komora za zrenje,sustav samokontrole u skladu s načelima HACCP-a)
i uglavnom su mrtvo slovo na papiru već godinama.

Proboj je moguć tek ako bi nekakav prehrambeni institut dao zadnju riječ o nutritivnim i tehnološkim normativima proizvodnje (koje bi državna tijelaa verificirala). Jer kako će se dva susjeda dogovoriti čija je receptura, boja ili pušnica bolja i ispravnija.
U tom smislu je struka potpuno zakazala, čak se pitam da li još postoji onaj prehrambeni institut u Osijeku. Tek tada bi cehovsko udruživanje dobilo zamah i jasnu sliku tko je pravi "baja".

Druga stvar koja je tek potrebna, bila bi potreba za pravom internacionalnom promocijom kulina.
Zar ne bi svaki od milion turista volio isprobati 10 deka kulina, bi. Eh da, tu se već uključuju ministarstvo turizma i eventualno gospodarska komora. Nažalost, iz ta dva resora se u zadnjih desetak godina može jedino uočiti da je jedan moćni dužnosnik ostao bez brkova, a drugi nabacio nekoliko desetaka kila. Takvi ocvali fikusi teško mogu pomoći realizaciji zaključaka sedmog (kad prije), već opisanog foruma.

- 20:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off --------------------- This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme




program za izradu obroka namjenjenog hranidbi mliječnih krava

------------------------

Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket