Ono nešto što čini moju svakodnevnicu i moj život:
love
travel
Egypt
pasta
gambling
Army
rome
party
driving
kissing
Reading
;.k';;;;;
FAMILY
make up
computer

O životu, i svemu oko njega...

srijeda, 31.12.2008.

Maleni pretres 2008....

Sjedim tako malo i razmišljam...
Što mi je ova godina donijela...

Uff, svakako je bila turbulentna, neizvijesna, zanimljiva i jako emonitvno nabijena..različitim emocijama, ali u svakom slučaju-snažnim.

pa...mislim da je ova godina za mene bila obilježena jednom velikom promjenom, nečim na što se još uvijek nisam navikla, a to je moj prekid trogodišnje veze. To me obilježilo definitivno, promijenilo mi način života, a i život sam. Mislim da je taj prekid doveo do svih ostalih stvari koje su mi se desile kasnije, izravno ili neizravno...
To je bilo u ožujku, 15 dana prije mog rođendana, dakle prije 9 i pol mjeseci..Kako sam?
Bolje, puno, moram priznati. On ima curu, već 7 mjeseci negdje, ništa neznam, jer ne pitam, a što god čujem i saznam, boli me, pa ne želim znati. Čuli se za Božić, sms porukom i vidjeli se slučajno subotu kasnije...to je to, vrhunac. Isti je, isti pokreti, tikovi, osmijeh, njegov miris i način hodanja, sve je isto...

heart broken Pictures, Images and Photos

Dali ga još volim?
Da, volim njega, onog kakav je bio dok smo bili zajedno.. ja volim uspomenu.

Desilo se ludo ljeto, možda najluđe ikada...obnovila sam neka prijateljstva, a neka, jako duga, završila...bilo je to kao prekid još jedne veze, duuuuuggeeeee...
Ali trebalo je tako biti, jako smo se gušile, međusobno, i koliko god smo se trudile, zapravo smo se tjerale da se družimo, jer nije više bilo volje, elana, nije to bilo više to.
Izlazila sam jako puno, upoznala Njega, koji je dio mog života i danas, mada nikada nismo bili u vezi, od ljeta se ne odvajamo zapravo...čudan je taj odnos, malo nas ima, malo nema...nadam se da kad se vratim s broda , da će se sve kristalizirati...

Desilo se da sam si na poslu prerezala pola prsta na mesoreznicu, tj. jagodicu i nokat, i da me taj REZ prati i danas, jer me prst boli i teško zarasta, te se tim prstom praktički i ne služim...

Desilo se da sam razbila auto na jednoj fešti, alkohol i bum...ne ponosim se time, nimalo, i žao mi je što mi se to desilo, a posebno što sam to priredila svojima.

Desio mi se blagi živčani slom, na poslu. Počela sam se gušiti, stiskalo me sve to u vezi bivšeg, taj odnos, ljeto, umor, problemi. Počela sam vrištati, hodati okolo po prostoriji u krug, napisala sam 16 stranica dnevnika, od čega se pola ne sjećam da sam uopće pisala.
Da mi prijateljica nije došla neznam kako bi sama to prošla...
U jednom trenuplačem i vrištim, u drugom se histerično smijem. Ružan osjećaj, ne možeš se kontrolirati, kao da ti tlo pod nogama propada..strašno.

Toxic Pictures, Images and Photos

depressed Pictures, Images and Photos


Ali ima i jako lijepih stvari...
Upoznala sam njih dvije. Barbie i Dančy, moje duše i sreće najveće, moja dva oslonca i prave prijateljice, one koje samcijeli život trebala i tražila.
Dančy znam od prije, ali nismo se družile intenzivno. 10 je godina starija od mene, ali smo definitivno na istoj valnoj duljini. Znate onaj osjećaj kad se za nekoga vežete u nekom kratkom periodu i uopće se ne pitate zašto tako brzo?
Ona je moj razum, jer govori mi i ono što ja ne želim sebi priznati, pred njom sam otvorena knjiga, nema tajni, nema prešućivanja, samo puno iskrenosti, sreće, smoijeha i poštovanja.

Barbie je moj osmije, upoznala sam ju ljetos ( nešto je petljala s mojim najboljim frendom Mariom), on nas upoznao, i to je bilo to, obasjala mi je dan i život. Pozitiva, sretna, iskrena i neiskvarena...tu je da me nasmije i da se zabavljamo kao nikad do sad. Iskrena, poštena, nema pretvaranja, otvorena i vjerna prijateljica.
Mislim da su mi njih dvije vrhunac ove godine i presretna sam što ih imam.

Hears Pictures, Images and Photos

Desilo se još dosta toga, milion sitnica, upoznala sam jako puno ljudi ljetos, novih i zanimljivih, povezala se s nekim starim koje dugo nisam vidjela.
Sve u svemu, godina je bila turbulentna, ali izašla sam iz nje vjerojatno jača nego ikada, jer što me nije ubilo definitivno me ojačalo, i nadam se da će sljedeća biti bolja, uspiješnija, a i da ću ja i ljudi oko mene biti sretni...

Za kraj, svima vama želim sretnu novu godinu, puno zdravlja, veselja, ljubavi i životnih zadovoljstava...

new year Pictures, Images and Photos



- 13:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O životu, ljubavi, budućnosti, kuhanju... ma o svemu pomalo..