Ono nešto što čini moju svakodnevnicu i moj život:
love
travel
Egypt
pasta
gambling
Army
rome
party
driving
kissing
Reading
;.k';;;;;
FAMILY
make up
computer

O životu, i svemu oko njega...

petak, 16.05.2008.

Smijeh je lijek!

Heh, osjećam se dobro, stvarno dobro...

Valjda kako je ovo sunce izašlo, tako sam se i ja probudila.
Bila sam prošle subote na moto showu u Umagu, išli smo ja i Mario s ovom pilom
YAMAHA R1, išli smo sa 4 motora, nas petero.
I mogu vam reći da mi je to baš trebalo, malo u druge vode, među neke druge ljude...
Lijepo obukla moje stare patike, traperice, motorističku jaknu, kacigu na glavu i ajmo!
Bilo ja puno ljudi, novine kažu oko 11 000. Pive i ćevapa na bacanje, sami rokeri i rokerice, ma uživala sam!
To je neki drugi svijet, nema onog poznatog preseravanja, nema tuča, nema uzdizanja u nebesa... Upoznala sam puno ljudi, različitih, i svi mi nekako odgovaraju, ma same pohvale!
Sviralo je Atomsko sklonište, bio je i vatromet, i striptease, ma super!

Vidjela sam u subotu i svog Bivšeg, malo me to oduzelo, ali nisam se dala, nisam dala da se na meni vidi ta zbunjenost, ne treba mi to.
Na poslu je ok, lijepo mi je jer osim Nine, koja isto radi samnom, i koja mi je frendica cijeli život,družim se i sa drugim curama iz firme, i privatno. Izlazimo i nekako je atmosfera puno opuštenija, kad dođem u ured, a sa pola ljudi tamo sam bila vani noć prijerofl

Danas je petak... zadnji radni dan, nekako sam bolje volje odmah :-)
Sutra Mico slavi rođendan, prošle smo godine u 8 došle doma, nadam se da ćemo i ove, bar u 9 :-))))

Idem, posao zove...

Volim vas!

Riječ dana: osmijeh






- 11:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O životu, ljubavi, budućnosti, kuhanju... ma o svemu pomalo..