Ono nešto što čini moju svakodnevnicu i moj život:
love
travel
Egypt
pasta
gambling
Army
rome
party
driving
kissing
Reading
;.k';;;;;
FAMILY
make up
computer

O životu, i svemu oko njega...

četvrtak, 08.05.2008.

Eto i mene, pa da vidimo šta ima... :-))

Ima dana kad se osjećam jako zgaženo, i prazno i tužno.
Mislim na Njega, na NAS, na ono što smo nekad bili...
Fali mi sve naše, fali mi njegov glas i njegov predivan smisao za humorcry
Danas je jedan od takvih dana...
cijelo jutro razmišljam o njemu, vidjela sam ga za vikend, čak mi se i javio porukom, sa nekim pomalo ljubomornim pitanjima o mom trenutnom životu...
Viđa se s jednom curom, ali meni to zapravo nije bitno, jer ja znam šta sam ja njemu bila, i time se tješim...
A tješim se time što sam i ja upoznala nekoga, ali nebih sada o tome, jer još je rano za išta..
Družimo se, idemo na kave i izlazimo van, to je to...

Bojim se prići bilo kome jer znam da nemogu sada nikome dati
100% sebe, jer znam da mi je glava uvijek mislima u drugom smijeru, kod njega..
A uostalom, mislim da mi je nakon 3 fodine veze, ipak, sada najbolje da budem sama...

Ajmo sada malo o boljim stranama mog životasretan


Radim, polako, ali ide.
Ovdje u Poreču se sve budi, za 1. Maj je bila hrpetina turista, ja nisam slavila, bila sam sa frendicom u našem kafiću, pijuckala cedevitu i uživala u suncu
kojeg ovih dana, hvala Bogu, ima!
Malo smo izlazili, puno sam plesala ovih dana, puno igrala pikado, i biljar koje nisam
igrala 100 godinabelj
Neznam, sve se nekako budi i meni to paše, jer mrzim biti sama, mrzim kad izađem van, a nema nikoga, ovako barem znam da je svugdje krcato, i zadovoljna sam, jako sretan

Sutra se otvara jedan klub na plaži, pa ako je netko u blizini Poreča, neka svratisretan

A ja sad idem, zove me Mario da idemo na kavu...

Pusa svima...

Riječ dana: Valerie





- 10:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O životu, ljubavi, budućnosti, kuhanju... ma o svemu pomalo..