Ono nešto što čini moju svakodnevnicu i moj život:
love
travel
Egypt
pasta
gambling
Army
rome
party
driving
kissing
Reading
;.k';;;;;
FAMILY
make up
computer

O životu, i svemu oko njega...

utorak, 26.02.2008.

Polako sam počela raditi...
Sastavljam si liste, malo zovem ekipu, frendove i ide... dobro je.

Inače, jučer sam gledala navečer sve one Grey's anatomy i kasnije Heroes i bilo je par rečenica koje su me rasplakale i tada sam shvatila da sam ja zapravo plakala zbo sebe, bez ikakvog pravog razloga... jednostavno sam plakala, i plakala i stiskala jastuk.. i plakala.
Nakon nekih 10 minuta prošlo me, i to je to..
Sad će valjda proći bar 2-3- mjeseca da opet izbacim to iz sebe...

Zeznuto je to, ta televizija, a bogami i ti osjećaji..
U jednom momentu si super, u drugom plačeš kao malo dijete ( a nema veze sa PMS-om).
Ja rijetko plačem, najčešće kad sam bijesna i /ili tužna.
Ja držim u sebi.. eto, da, držim u sebi pa pucam 2-3 puta godišnje i plačem... cry
Plačem zbog posla, frendica, plačem jer me bole leđa, ili jer imam prišt. Plačem kad mi Dragi fali, plačem kad vidim neku tužnu scenu... i to sve u tom jednom danu... i onda sam cool thumbup


Photobucket


Nego, dosta o plakanju...
idemo na veselije teme...

Tata radi lazanje, luda sam za njima! njami

lasagne

Dragi radi, i dalje... Ali bar je petak brzo pa će doći doma...Izjavio je da me u petak vodi na pljukance s tartufima... mmm, ja već gladna :sretan

Sinoć sam otvorila prozor, i pokušala slikati tu ludu maglu koja mi zaklanja već 3 dana pogled na sve 2 metra dalje od mene, ali bilo je to nemoguće. Ne mogu vam opisati kako to izgleda... kao šlag! Gledala sam satelitske slike, i to vam je jedan veliki oblak magle od rijeke Po u Italiji, do nas, ali 10 km od Poreča nema ničega, ni magle, ni naoblake..ničega...

Ništa, idem! Riječ dana pogađate ?

Puse svima!

Riječ dana: magla

- 12:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 23.02.2008.

Ova dva dana su prošla jako radno...

Dakle, išla sam na seminare u Rijeku, koji su počinjali u 10. Znači, ustajanje u 7, krećem u 7:40.

Sastanak je bio u Motovunu, jer sam išla ja, jedan dečko iz Motovuna i žena iz Novigrada. Prvi dan je vozio on, a mi se razvalile lijepo u autu i pustile njega da se muči po cestama i cesticama naše tajanstvene Istre.

Prvi dan sam požalila što nisam uzela digitalni, ali sam drugi dan to nadoknadila sretan

Došli u Rijeku, našli hotel gotovo odmah i sastanak može početi!
I počeo je, onako pravo...
Računanje, situacije i euri bili su glavne riječi seminara, i uz par pauza, već u 15 sam bila umorna. Hvala bogu, u 16:40 bilo je gotovo. Nemam apsolutno nikakvih zamjerki, osim duljine sve je ostalo bilo odlično! I tako se vesela družina vratila kući.

Petak. Ista ekipa, ali dvije izmjena
1. imam fotić
2. ja vozim po cestama i cesticama naše tajanstvene Istrerofl

Prilažem slike Motovuna slikane u 8 :20 ( ne obazirite se na crnu mrlju, neznam ni ja šta mu je)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Do Rijeke sam došla vrlo mirno i spontano, bez većih greški i opet u 10 sastanak je mogao početi.
Ovaj put je bilo drugačije, puno drugačije.

Sjedili smo u krugu, i puno pričali o sebi, igrali razne psihološke igrice, ma bilo je odlično, jako zanimljivo!
Zapravo, baza je bila prodaja, pa komunikacija... sve u svemuthumbup

Doma sam došla oko 19, malo legla, pa u 20:30 išla kod frendice, malo na tračč partiju naughty

I sada je subota ujutro, idem na kavu.
coffee


Zvala sam Dragog jutros, on radi, dosadno mu je, i kaže da jedva čeka petak da dođe.cerek Vidim mu po glasu da mu je pun kufer posla, ali to radi kako bi po ljeti bio slobodan, i bio tu,samnom,na moru.
To je to ludi, zasad...

Riječ dana: posao

Šaljem svima kisskisskisskiss




- 13:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 20.02.2008.

Napokon malo posla

Jaooo, dugo me nije bilo belj

Svašta se desilo, Kosovo se osamostalilo, još je jedan vikend prošao i pantagananera je napokon počela nešto raditi...

No, krenimo od starta.

U petak je došao Dragi i jako me razveselio samom svojom pojavom, s obzirom da ga 2 tjedna nisam vidjela.
Išli smo na ćevape i pola litre Laškoga, najeli se ko prasci i nasmijali se ko lude hijeneroflroflroflrofl

Ima ta jedna ćevap radnja u koju mi često idemo. Rade naaaaajbolje ćevape s kajmakom.njami
Prvoklasne.

I mi ih toliko volimo da nam je vaga postala ljuti neprijatelj.

Ali nema sad veze...

Poanta je ta da nam je bilo jako lijepo, poklonila sam mu album koji sam napravila, a on meni kutiju Baci cokoladica sa ljubavnim porukama ( i ćevape ofkorz)

Chocolates

Proveli smo noć stisnuti jedno uz drugo kao male bebe cerek

Subota je bila lagana, ručak kod njegovih, fina riba, pa sam otišla doma. Lagano popodne, otišla do Mico i ideja mi pala ravno na glavu!

Ajmo van!

I tako se ja, Mico i Nina dogovorile i našle u našem trenutno naj kafiću.
Dragi bio s dečkima isto vani.
I tako, dec po dec, butelja po butelja, mi se napile. Ali ajde, nema veze, bilo nam je odlično. Napričale se, naplesale i smijale kao nikad.
Već oko 1 sam bila doma, ali bilo mi je sasvim dovoljno. Cure su nastavile i dalje, i to do 6 rofl

Nedjelja je prošla lagano, u ispijanju kave s Dragim i šetnji. Otišao je raditi, i nema ga 2 tjedna sadacry

Drugi dan sam više manje, nakon ručka provela čitajući Harrya Pottera, totalno me zaludio.
A posao.. pa, išla sam na razgovor jučer, i bilo je odlično, onako ležerno i opušteno.
Danas sam na mail dobila neke papire koje moram ispuniti tako da me to dosta zaokupilo, ali mi je zanimljivo jer imam osjećaj da dugo nisam bila korisna...

Photobucket

Eto, to je to, svima šaljem poljupce i zagrljaje!

Riječ dana: Projekt

- 14:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

petak, 15.02.2008.

Kako je jučer bilo Valentinovo tata je svoje cure ( ja, mama i sestra) odlučio razveseliti.
Došao je doma sa cvijećem za mater familias i sa gamberima, jakobovim kapicama i dagnjama i spremio nam bogovski ručak...
I to je izgledalo ovako njami
njami


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


E onda smo se mi ljepo svi najeli, popila sam 2 čaše vina i malo me zamantalo pa sam lijepo otišla spat.

U 18 zvoni mob, zovu iz knjižnice da je došao moj Harry Potter 7 ( da,da, znam, imam 21 godinu, ali mu nemogu odoljeti... počela sam ga čitati sa 13, pa moram sve). Ja lijepo ustala i sva sretna odoh ja po mog Harrya. U međuvremenu sam otišla i do Mico, pa i njoj uzela Šangaj baby i otišla doma.

Malo sam se vukla, pa jest, pa pod tuš, pa malo tv, tako da sam počela tek u 23 čitat, pa sam zaspala i jutros nastavila.

Image Hosted by ImageShack.us


I napokon, oko 11 došao Dragi..cerek
Izgrlili se, izljubili i otišli u grad popit kavicu i napričat se ko normalni ljudi koji se 2 tjedna nisu vidjeli...kiss

Sad sam doma, slušam 2paca i idem jest... nisam danas još ništa jela... dijeta rofl

Riječ dana: ćevapi

Ljudi, svimakiss i wave





- 15:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 14.02.2008.

Valentines day..

Svima koji su sretno zaljubljeni želim sretno Valentinovo i da ga provedu u društvu voljene osobe, a onima koji se nisu zaljubili želim što brži pronalazak voljene osobe....


cute

Ja ću Valentinovo provesti sama, jer Dragi dolazi tek sutra, ali o tome sam vam pisala u zapisu prije ovoga...

Riječ dana: sunce...Velike kiss svima i wave

- 11:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 13.02.2008.

Ljubav

Jučer sam bila ipak malkice bolje,plakala sam malo ujutro, oprale me emocije i snažan pms.
Dan sam provela s prijateljicama. Išle smo na kavu u naš trenutni favourite kafić, napričale se i stvarno je bilo lijepo...

A, nisam vam spomenula da smo preksinoć navečer, napokon , nas tri izašle malo u grad, popile svaka dvije votke red bull i dec bijelog, a Mico je naravno pila čaj... jer ona " ne pije", da,da, moš mislit! Onda smo je nagovorile da uzme amaro, pa joj nije bilo dobroroflroflroflrofl

Mada, nije poanta u tome nego u tome da je nama, nakon duuugo vremena, bilo jako lijepo, opuštajuće i bez naših dnevnih tenzija, koje su nam kao postale navika...headbangheadbang

I eto tako, jučer je bio i dan za pripremu Valentinova... Kako je Dragi apsolutni protivnik Valentinova i misli da je to sve komercijalizacija ( i je), rekao je da ne spremem ništa, ali ja sam, naravno, morala.

Tako sam ja lijepo otišla u grad, i tražim ja, tražim, a ono sve medići sa srcima. Mislim si, ako mu dođem s tim, smijat će se ko lud. I meni, pametnoj glavici, pala ideja direkt na glavu.
I tako sam ja lijepo odlučila napraviti maleni rezime ove naše tri godine i kupila album. Otišla sam doma, prebacila na cd gotovo sve naše slike i otišla ih razviti. Danas ću ih posložiti u album uz popratne komentaresretancerek

Onda sam ga nazvala i rekla mu da spremam iznenađenje, pa mi je obznanio da će me odvesti na večeru u petak kad dođe, ali ja sam rađe bila za nešto lagano, pa smo dogovorili ćevapenjamiparty
Večer sam provela u ležeće položaju uz Nikitu...
Danas je ovdje opet sunce, ako tako nastavi, opet ću se kupati 20.4. a možda i ranije..thumbup

Riječ dana: ljubav
Za kraj jedna slika od ljeta 2007, iz mog omiljenog ljetnog kafića...party
Da se malo podsjetimo kako izgleda sunce i more...wave

Image Hosted by ImageShack.us





- 11:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.02.2008.

Tužna sam...

Danas sam malo tužna... valjda mi je takav dan.crycry:

Ja sam inače osoba koja se sama sa sobom svađa ( kako mi rekao moj Dragi). Neznam dali se vama to događa, u glavi zabrijem nešto, pa se brinem, pa kako, pa zašto i onda taj isti problem sama riješim, a nitko nema pojma o ničemu.

Često se brinem.
Često sam u nekim svojim mislima, uvijek me nešto muči. Dali Dragi, dali posao, dali moji, dali frendice, nije bitno, bitno je da ja neznam živijeti bez barem malenog problema koji će mi okupirati misli.

Ne želim da steknete krivi dojam da sam depresivna ili tako nešto... po prirodi sam zapravo jako vesela osoba, ljudi se smiju samnom, zabavna sam, ali ono u meni... ona neka briga... nije svima poznata.

Ponekad se ujutro prbudim i nadrkana sam... a nemam razloga za to. Kad mi Dragii nekad kaže nešto što meni ne paše ili ne zvuči dobro u tom momentu, odmah se zabrinem, dali je sve ok, šta je bilo... i onda sam dosadna i sebi, i njemu i mami i svima..

Jako sam se zatvorila u sebe.
Prije ( u srednjoj naprimjer) sam sve govorila curama, doslovce kad sam išla na wc i dali sam kaka ili pipi rofl
Sada više ne, i cure vide da nešto ne valja i smeta im što im ne kažem sve... imam osjećaj da ću im biti dosadna ako počnem o svojim problemima, mada one meni govore sve i nisu mi dosadne...

I eto, danas mi je neki crycry dan...

Bit će bolje wink

Za kraj... jedan pogled na zalazak sunca, upravo slikan sa mog prozora...

Image Hosted by ImageShack.us



- 17:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 09.02.2008.

Ahh, subota...

Danas opet sunce, prekrasan dan.
Otišla sam jutros na kavu s frendicom, prekopavale smo neke daleke uspomene i neka prijateljstva koja su danas jako blijeda, a žao mi je zbog toga.

Imam tu jednu " frendicu" ( ovo frendica nije pod navodnicima jer mi zapravo nikada nije bila frendica, nego zato jer je to polako prestala biti cry)
Od prvog dana srednje škole smo se našle, skompale i jednostavno postale nerazdvojne...
Prvi izlasci, prvi dečki, prve svađe i plač, sve smo zajedno prolazile. Ja sam za nju bila stup na koji se uvijek mogla osloniti, a ona meni glavni razlog smijeha i zabave, osoba koja me uvijek uveseljavala i koja je bila glavni dio mene.
Došao fax, prve godine, ona u Rijeci, ja doma... i tu je polako prestajalo... sjećam se kako sam plakala onog dana kad je trebala otići u Rijeku.. plakale smo skupa.
I tako se to još vuklo godinu dana, sve manje smo se povjeravale jedna drugoj, i iskreno, ona mi je sve manje nedostajala.
Nas je bilo 4, svaku sam upoznala u nekom drugom dijelu svoga života, i svaka mi je jako bitna... jako. Tako smo ostale nas 3, i možda zato jer smo bile zajedno, ona mi nije nedostajala. I eto, neki dan sam pukla i sve joj rekla, da mi smeta što je nema, da sam tužna i da želim da razgovaramo o tome. Ona se osjećala isto, samo je trebala inicijativa... sad je u Rijeci.. kad dođe doma vidijet ćemo.
Neznam hoće li ikad biti isto među nama ( hehe, pričam o njoj kao da smo u vezi sretansretan), ali mislim da ću se potruditi...

Eto, neznam zašto sam uopće to pisala, možda mi je trebao ispušni ventil, možda sam trebala sve to napisati.. vama...

Inače.. subota je!
Moji su otišli na neki rođendan, i zamolili me ako bi došla ja po njih kasnije ( oko 3- 4 roflrofl), sestra isto ide na neki rođendan tako da mi dolaze cure na movie night i pizza žderačinu! party
njaminjami

Dobila sam kremu za ruke, i imam osjećaj da djeluje.. kao da su mrljice manje...

Dragi radi i danas... jako mi nedostaje, baš sam ga poželila...kisskisscerekcerek

Ideeeem ... Puse svima!!
kiss










- 19:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 08.02.2008.

Sunce

Danas je tako lijep dan u mom gradu da sam morala to podjeliti s vama...

Image Hosted by ImageShack.us


Stari grad

Image Hosted by ImageShack.us



U daljini vidite Alpe...


Inače, ništa novoga. Malo sam bezveze, valjda zato jer je vikend, a Dragi radi i fali mi.
Ništa, odoh ja na fitness...

Svima kiss

- 16:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.02.2008.

Ipak nije!!

Ipak nije vitiligo!!
Jučer sam išla kod dermatologice i čim sam ušla i pokazala joj ruke rekla je da nema govora o vitiligu. Kaže da je to kožna reakcija na moje česte upale sinusa, dala mi neke tabletice i kremu i rekla da će to otić samo. Pao mi je kamen sa srca i osjećam se puuuuno bolje!

Danas je tako lijep dan... sunce, toplo..
Uzela sam auto jutros i vozila se po unutrašnjosti Istre... nešto predivno. Živim ovdje cijeli svoj život, ali se svaki put iznova iznenadim njezinom ljepotom.

Nisam imala aparat sa sobom ovaj put, ali sljedeći ću slikati obavezno. Idem..
Puse svima! kiss

- 17:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 06.02.2008.

Dan sve i ništa...

Danas je dan... sve i ništa. Imam u 2 pregled za vitiligo, danas ću konačno znati je li ili nije. Jučer me pregledala naša prijateljica veterinarka i kaže da njoj to ne izgleda tako sretan

Bila sam ovog vikenda kod Dragog, išli smo na karneval... nema ga 2 tjedna doma sada... baš mi fali... kiss

Na karnevalu je bilo odlično, brdo ljudi, brdo mladih, brdo cuge i muzike... a da vam ne pričam koliko smo jeli tih dana... jedno 2 kile minimalno smo dobili belj

A, da!!

Našla sam posao...
jako dobra frendica me ugurala u firmu
u kojoj ona radi. 1.3. bi trebala početi. Jako sam zadovoljna, jer mi je napokon krenulo, posao i to...

Kupila sam si Hitman, igricu i totalno je dooobra. Inače nisam neki komp freak koji samo igra igrice, ali ovu sam si morala kupiti...

Ništa, idem ja... Javim vam kako vitilgo, a do onda wave

- 12:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O životu, ljubavi, budućnosti, kuhanju... ma o svemu pomalo..