Blog po mjeri Branimira Bilica
Samo se dubokoumne misli ovdje mogu procitati. Autor pise iskljucivo standardnim hrvatskim jezikom, ne koristi profani jezik ulice, nikada tesku rijec nije kazao i Stjepan Babic ga u srcu drzi.
Linkovi
Inteligentna stranica s karikaturama naime, mladi Kanadjanin je uređuje s paprenim smislom za politicki humor.

Domaci crtaci majstor.

Vjesnik Sve ostale novine su cisto smece. Vjesnik rulz !
(Bilo nekad sad se spominjalo. I Vjesnik propao.)

Kontakt adresa Pere Panonskoga
Pa ako trebate gazdu ovoga bloga vezano uz bilo kaj, pisete na panonijablog@yahoo.com.

Preporuka za citanje
Vodim vec poprilicno ovaj blog, vise manje uspjesno.
Tekstovi mi nekad nisu bas na razini, ali ovi ispod jesu.

** Serija postova Cenzura na dejstvu
** Malo o Panoniji
** Zvonimir Červenko
** Zagreb nekad
** Pape i Hrvati
** Presuceni kulturocid
** ZETova antilogika
** Raveno Čuvalo
** Enciklopedija u Hrvata
** Seks u Hrvata
** Drago Britvic
** Should I stay or should I go ?
** To be or not to be ?
** HSP+HSS+HSLS ?
** Panonska drzavna pjesmarica
** Tko vlada Hrvatskom ?
** O Srbiji
** Slobo : lik i nedjelo
** Teorija bloga
** Teorija antibloga
** Kako je u paklu
** Kako su prodani Srijem i sjever Backe
** Biti Poncije Pilat
** Tko je vladao Hrvatskom ?
** Spegelj & HOS
** Nisu vjera u Boga i religija nogomet
** Zasto je desnica jedina progresivna
u povijesti Hrvatske ???
** Prica o pentekostalcima ...
** Zasto sam desnicar ...
** Izgubljene generacije
** Pismo mrtvim Vukovarcima
** Dalmacija u srcu i dusi ...
** Antifasisticki temelj Europske unije je floskula
** Fanaticni ateisti vs. fanaticni krscani
** Kad odrastem hocu biti Zoran Sprajc
** Kako biti uspjesan hrvatski politicar
** Hej Miki, hej
** Po tisuciti put o regionalnim pitanjima
** O jezicnome jedinstvu Srba i Hrvata
** Foto-esej : Mirogoj
** Pravo na srecu
** Boris Dezulovic; istinski zao tip
** Hrvatska, Zagreb, problem identiteta
** Al' sta bi s gundjalom k'o ja ?
** Jos jedan jezicno-regionalni post ...
** Zasto sam za ulazak u NATO
** Zaustavite Facebook !!!
** Bog – odgovornost – vjera
** Captain je satnik, a ne prokleti natporucnik
** Turke je trebalo pustiti haracit po Europi
** Hitler&Karadzic: u alternativi je spas ...
** Kako je Denis Kuljis markirao zivotni vjeronauk
** Vukovar i Viktor Novak
** Gospel u Hrvata
** Dan Reformacije
** Tezak zivot u Hrvata
** Nista nova, nista nova...
** Dajmo kapitalizmu sansu
** Zasto ce Hrvatska zauvijek biti katolicka zemlja?
** Hoce li ikome faliti Filozofski fakultet?
** Zasto je ovo najgora kriza?
** Jadni mali napaceni Hrvati ...
** Stipica i Savka


Copyright :
Pero Panonski
panonijablog@yahoo.com

Korak od sna

četvrtak, 17.12.2020.

Umoran, umoran sam prijatelju umoran



Na Internetu sam prvi put bio kao balavo dijete 1996. Cijeli koncept mi je bio vauuu. Uglavnom sam ga hvatao preko javnih akademskih ustanova kada sam 1998. kupio prvi modem. I davao krvave pare jer HT/T-com je drao Internet korisnike kao rijetko koga ili što.

Kako se Interent širi, mreža je sve gora. M.B. (42), najčuveniji građanin Bugarske u Hrvata i osnivač najgoreg Internet tabloida u RH shvatio je da su ljudi dobrim dijelom stoka i da treba dugoročno to svakako iskoristiti. Čovjek je to vidio pred 20 godina, a ja sam bio mlad i naivan. Objasnio mi je to tada u lice, a ja nisam vjerovao toj viziji. Kako sam bio u krivu. Kako ide vrijeme, Internet je sve gori.

Blogovi su isto nekada bili cool, sada baš i više nisu. Više od dvije godine nisam ovdje prismrdio, ne stignem. I mene će moja majka mikropoduzetnikom zvati. Prošle godine sam se nekako stabilizirao, zaradio neku kunu, a 2020. trebala je biti prava godina. U ovo doba sam bio 2019. izbezumljen jer sam radio na nečemu za TV (uskoro ćete to gledati), jer Google me ubijao. Radim to godinama, ali 2019. je bila prva godina da nisam mogao izvući pravu informaciju. Google je postao beskoristan, sve što mi je trebalo, bacalo me na kineske firme. Nikada se nisam tako dugo mučio za tako malo podataka. Jednostavno sam bio premoren. Tiskani izvor ne postoji. 2010. sve te podatke bi izvukao s dva dana rada, ovako sam dvadesetak dana po nekoliko sati provodio uz ekran probajući napisati najelementarnije informacije. Google jednostavno je prestao biti koristan, samo je alat za reklamu.

Yahoo mail za ovaj blog, nisam dugo otvorio i jednostavno mi je izbrisao sav sastav. A imao sam divne blogove. Najviše mi je žao kratke korenspodencije Ivanom-Goranom Vitezom, ali i s još nekim ljudima s bloga.

Za 2020. sam planirao postepeni bijeg iz medija. Kupiti Daciu ili nešto u toj kategoriji uz EU poticaje i lagano se micati iz medija. Voziti Bolt/Uber, do kraja 2020. odplatiti novac koji bi posudio od familije i nikada više biti u medijima. Bio sam lagano sretan pred prošli Božić. Slobodna Dalmacija mi je izvukla diplomski rad iz 2011. i prikazala ga na dve stranice negdje u ovo doba 2019. Bilo je puno dogovora za razna piskaranja u 2020. A dobili smo potres i koronu. Šteta. Baš mi je žao.

Mini-biznis nisam zatvorio isključivo zbog Plenkijevih mjera. Pokupio sam one na proljeće i sada sam se kvalificirao za ORM listopad-prosinac i to isključivo zato na gospodarskoj osnovi jer me u 2019. relativno dobro išlo pa sam na osnovu toga moga prijaviti gospodarski pad. Mislim da je ovo sumrak za sve ljude koji se bave intelektualnim uslugama. Mislim da nikada nije bilo teže.

Da se razumijemo, ovo je neusporediva situacija s ratom ili kakvom jačom gospodarskom krizom. Ali u ratu uzmeš pušku i odeš se boriti. Kako se boriti protiv virusa o kojemu nitko ništa i dalje ne zna? Možda znaju Kinezi, ali njima je ovo super, prodaju medicinske opreme svima. A imaju ljudi viška.

Strašno sam umoran za svoje nježne godine. Nikada manje novaca, nikada više problema s nekim rođacima, nikada više pesimizma među nekim ljudima kojima to ne priliči. I nedostaje mi doba kada je Internet bio neviniji, kada sam ja bio mlađi (baš sam u onome, nazvat ćemo to Balaševićevom dobu, dovoljno sam star da nisam mlad, dovoljno mlad da nisam star), kada su ljudi više vjerovali u sebe.

Hrvati su generalno nakupina ljudi koja je bolesno pesimistična. Većina ljudi koje znam da plivaju u novcu i nekretninama, oni ujedno i najviše kukaju. Kako je moguće da netko kuka koji pliva doslovce u obilju? Kakva je to perverzna logika?

Toplo se nadam da ćemo svi preživiti 2021. Ona će biti gora nego 2020. Neće više biti EU pomoći, sve što neće moći stajati na tržištu, nestat će. Čim se opet otvore granice, barem će 100 000 ljudi u maćehu Njemačku. Nadam se da će me vrijeme i Bog demantirati.

Ne želim se pretvoriti u one neke ljude rođene između 1962. i 1977. koji misle da je sve propalo i da nema pomoći. Znam ih dosta. Ili pak u ljude 55+ koji su u prijevremenim mirovinama i čiji se život sastoji da se dignu u osam ujutro, da otvore Internet i da do 20h navečer 12 sati pišu gadosti na svim mogućim komentarima jer ih ubija činjenica da su ostarili, da nisu ništa napravili i da ih djeca i unuci mrze i preziru. To ne želim postati. Dio ljudi iz starijih generacijea su tako bez nade, tako ne vjeruju u sebe, tako su pesimistični i nikoga ne vole. Kako je moguće da ti ljudi nikoga ne vole? Nikoga, pa ni sebe.

Temeljna istina je da Hrvatska je omanja zemlja u kojoj trenutno ima oko 3,5 milijuna stanovnika. Hrvatska se nalazi na strateški važnome položaju i može se za 5-10 godina bez problema preustrojiti u funkcionalno društvo i državu. Sve ostalo je laž.

Zvuči blesavo, ali svima želim da prežive 2021. kako bismo mogli u 2022. opet nešto lijepo izgraditi. Za sada tvrdoglavo odbijam emigrirati. Želim da ova zemlja bude bolja.

Pero Panonski, 883. put
Možda se zavratim prije 2022. na blog


- 17:02 - Ako si pametna/an, klikni (10) - Prebaci na papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2020 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je jedan od onih blogova
Faza 4.
Zadnja opaska
(Ne)tipičan Hrvat koji previše godina piše svoje misli.
Ovdje od 2004. :)

Faza 3.
Jos naknadnija opaska
No dobro, nakon dve godine i mjesec dana almost-cooliranja, konacno sam cool :)

Faza 2.
Naknadna opaska
Preko 850 postova, 150++ pojavljivanja na Naslovnici
(2005: 3X,
2006: 12X,
2007: 27X
2008: 25X
2009: 11X
2010: 8X
2011: 8X
2012: 10X
2013: 21X
2014: 8X
2015: 4X
2016: 4X
2017: 1X
2018: 4X
2020: 1X
2022: 2X
2023: 3X
2024: 1X),
preko 15 godine egzistencije, pojedine teme iskljucivo postoje na ovome blogu i nigdje drugdje, ta zaista ovaj blog nemre postat cool. :))

Faza 1.
Opaska

Ovaj blog nikada nece postati cool ili nekaj slicno. Pise ga studentsko stvorenje, onaj od 3 milijuna Hrvata sto misli da je svu pamet sveta popil. Ako se pitate kae s ostalih milijun Hrvata, oni su, naime u penziji.

***
Dnevnik.hr pojavljivanja: 47
2009: 7X
2010: 9X
2011: 8X
2012: 4X
2013: 11X
2014: 3X
2015: 3X
2016: 2X

***
Bloger.hr naslovnica pojavljivanja: 17
2006: 4X
2007: 6X
2008: 7X
Faca dana
Trenutna faca dana : zbog uspjeha u karijeri
Faca desetljeca : Janica Kostelic
Ovo tu stoji vec dugo vremena :)

Izvanredna faca dana : Janez Jansa

Blogist je jedno vrijeme odabirao "Face dana"

9. F.D. : Laibach
8. F.D. : Juliet Landau
7. F.D. : Katarina Matanovic-Kulenovic
6. F.D. : Franjo Asiski
5. F.D. : Augustin Ujevic
4. F.D. : Vatroslav Lisinski
3. F.D. : Platon
2. F.D. : Nikola Tesla
1. F.D. : Ante Starcevic-Stari

Bratski nesvrstani blogovi:
ljetopis.blog.hr
tomajuda.blog.hr
jimbo.blog.hr
www.ribafish.com
pravas.blog.hr
crosirmium.blogspot.com
glassanchi.blog.hr
broco.blog.hr
povratakpitomace.blog.hr
auzmish.blog.hr
crniblogkomunizma.b.h
bernard3.blog.hr
modestiblejz.blog.hr
fanfo.org
svetipetardemerje.b.c
strumpf-usklicnik.blog.hr
lido.blog.hr
sempercontra.blog.hr

Povremeno aktivni i neaktivni:
anitazagreb.blog.hr
benedictus.blog.hr
burazfilip.blog.hr
cell.bloger.hr
chantalwilson.blog.hr
deus.bloger.hr
donadini.blog.hr
gajo.blog.hr
gorkiprijekor.bloger.hr
hsp1861.blog.hr
homoludens.blog.hr
idaca.blogger.ba
istartedajoke.blog.hr
istina_ili_ne.bloger.hr
junkyarddawg.bloger.hr
koprivnickabajka.b.hr
lakozapaljivo.blog.hr
laznimesic.blogspot.com
nepismeni.bloger.hr
nome.blog.hr
pnen.bloger.hr
rijeckipravas.blog.hr
rooskie.blog.hr
rukometzenski.bloger.hr
samo.blog.hr
socijalizam.bloger.hr
socrates1.bloger.hr
tragicnamisao.blog.hr
tresssnja.blog.hr
upitnik.bloger.hr
vansvakepameti.blog.hr
zlocestoprase.bloger.hr
zoompolitikon.blog.hr

I jos jedna za kraj :)
Slusaj sve, samo cirilicu ne :)