Pagijevo carstvo

07.03.2007., srijeda

Starim li, ili....

U zadnje vrijeme postajem paranoičan. Ili se krećem u paranoičnom okruženju. Nekoć su mi neke stvari donosile veselje, a sada mi postaju tlaka. Nekad dobri prijatelji postaše ulizice ljudi koji me previše živciraju. Zar je to jedini način za uspjeh? Uvući se u guzicu čovijeku koji ti može pomoći u karijeri? To se kvalificira kao normalno ponašanje punoljetnih osoba?! Neka hvala, roditelji su me uvijek učili da budem samostalan i odgovoran. I da ne vjerujem strancima. A ni Grcima kad darove nose.
I šta sad? Cijela moja okolina prodala je guzu za 30 srebrnjaka, a ja ostadoh popišan. I po prvi put preispitujem svoje ideale. Ideale....HAHAHAHAHAHA....kako to gordo zvuči.....


...Samo budale ginu za ideale.....
Riblja čorba






Kažu da se sa starenjem povećava ljudska sklonost prema kompromisu. Imam osjećaj da se kod mene stvar odvija obratno. Prije sam bio sposoban prilagoditi se situaciji kako bih se uklopio u društvo koje mi je nešto značilo, a sada spreman sam prekinuti sve veze sa društvom ako me netko krivo pogleda.
Ma ne starim, samo sam prolupao. Na stranu i skromnost!




- 09:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


prvi post
nurturing rebellion since 2004






R h Y t H m    T r I b E



Komentari On/Off

emajl: pagys_empire@yahoo.com

(K)links


A sada par crtica našeg sponzora:







eXTReMe Tracker