< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život, život, život,...

users online


Free Music

Free Music



Free Music

by: gadura

O meni

Zovem se: Matea
Nadimak: Mateica, Benefit, Baby Readhead, Shorty, Malo hiperaktivno čudovište (taj mi je najdraži), Cu, itd...
Idem u: 1.a matematičke gimnazije
Imam: 15. godina
Slušam: svašta
Volim: Green Day, Evanesence, Gunse, Ramonese, Tears for Fears, Pearl Jam, The Clash, Dud, November 11, ...
Obožavam: horrore, Dosje X
Najdraža pjesma: Jeremy, I don't wanna miss a thing, Budi moja voda ...
Dečko: šta vas briga?!
Prijateljice: Lara, Tina, Ivana, Mirna, Aleksandra, Mara, Kata, Suna, Šolja, Katuljica, Ica, Vinka...ovo su mi najdraže pa sam njih samo stavila
Prijatelji: ajme to neću pisat xd
Eto toliko...

ponedjeljak, 22.10.2007.

Ulomak iz romana ...

U koliko ste naslova već čuli ovo jedno te isto sranje?
E, pa ovo je još jedan od tih pjeva

Princezini dnevnici-Odjednom princeza (Meg Cabot)

Utorak, 23. rujna


Ponekad mi se čini da jedino što radim jest lažem.

Moja mama misli da potiskujem osjećaje o tome. Kažem joj, "Ne, mama, nije tako. Mislim da je to baš super. Dok god si ti sretna i ja sam sretna."

Mama je rekla, "Mislim da nisi iskrena sa mnom."

Tada mi je dala ovaj dnevnik. Rekla mi je da u njega zapisujem svoje osjećaje, jer, kako kaže, očito o njima ne mogu razgovarati s njom.

Želi da zapisujem svoje osjećaje? U redu, zapisivat ću svoje osjećaje.

NE MOGU VJEROVATI DA MI TO RADI!

Kao da već svi ne misli da sam nakaza. Praktički sam najveća nakaza na cijeloj školi. Mislim, budimo realni: visoka sam skoro dva metra, ravnih prsa i prvašica u gimnaziji. Kako mogu biti veća nakaza od toga?

Ako ljudi u školi saznaju za ovo, gotova sam. To je to. Gotova.

Oh, Bože, ako zaista postojiš, molim te ne dopusti da oni saznaju za to.

Na Manhattanu ima četiri milijuna ljudi, zar ne? Znači da su od toga barem dva milijuna muškarci. Dakle od DVA MILIJUNA muškaraca, ona mora izlaziti baš s profesorom Gianinijem. Ne može izaći van s nekim frajerom kojeg ja ne poznajem. Ne može izlaziti s nekim frajerom kojeg je upoznala u D'Agostinosu ili negdje drugdje. Naravno da ne.

Ona mora izaći s mojim profesorom iz matematike.

Hvala, mama. Baš ti hvala.


Ovo je prvi dan u "dnevniku" Mie Thermopolis, prvašice u gimnaziji Albert Einstein, na Manhattanu. Ako vas zanima što će se dalje događati s njom pročitajte knjigu "Odjednom princeza" od Meg Cabot.

Bye!

|Komentiraj 2| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.