< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život, život, život,...

users online


Free Music

Free Music



Free Music

by: gadura

O meni

Zovem se: Matea
Nadimak: Mateica, Benefit, Baby Readhead, Shorty, Malo hiperaktivno čudovište (taj mi je najdraži), Cu, itd...
Idem u: 1.a matematičke gimnazije
Imam: 15. godina
Slušam: svašta
Volim: Green Day, Evanesence, Gunse, Ramonese, Tears for Fears, Pearl Jam, The Clash, Dud, November 11, ...
Obožavam: horrore, Dosje X
Najdraža pjesma: Jeremy, I don't wanna miss a thing, Budi moja voda ...
Dečko: šta vas briga?!
Prijateljice: Lara, Tina, Ivana, Mirna, Aleksandra, Mara, Kata, Suna, Šolja, Katuljica, Ica, Vinka...ovo su mi najdraže pa sam njih samo stavila
Prijatelji: ajme to neću pisat xd
Eto toliko...

četvrtak, 28.02.2008.

Pa ljudi moji je li to moguće???!!!

Nisan pisala post od... neeeee pamtim kad!
Ali jupisretan u školi je sve dobroyes i prošla san na matematicieekbang pa napokon iman vrimena da bi se javila svima vama!
Pa, weeeeeeeeeeeeeeeeezujozujozujozujozujozujonaughtynaughtynaughtyrolleyesrolleyesnutnutzujozujopartyyeseek
Lol...
Sve je počelo s mrženjem kemije kada san ja posve naivno počela u osmom razredu učiti organsku kemiju.
Nisan ni sanjala da će to sve biti takva muka: Alkani, Alkeni, alkini, alkili, alkoholi, alkenoli, .... ko će to sve razlikovat
CnH2n, CnH2n+2, CnH2n-2, pa plus jedan, pa plus OH-a skupina?!
Hidroksidi, hidroksili,.......... ajme meni!
Poludiš više s tim :(
A sad, predstavljam vam, sagu o svome razredu. Pošto je ovo moj uskoro bivši razred od sada ću u svakome postu pisati o jednoj osobi.
Prvi je na redu:

1. Ivan Arambašić
Prvi u imeniku, pa zbog toga često i ispašta, jer našim profačima ne triba puno da naprave samo jedan, lijeni potez rukom i otvore njega, ali ne pamtim kada je on loše prošao zbog toga.
Jako je pametan i drag, dobar je prijatelj i svi ga mi volimo. Ne može baš puno mirovati, ali je zapravo opet i miran tip, koji se rijetko kad živcira.
Često ga se povezuje sa nekin curama, ali ne znan je li to sve ozbiljno.
Nadimak mu je Šego (Krafnanjami hihihihihi) , ali ga prijatelji zovu i Ive.
Najbolji prijatelj mu je Žika, koji mu je i rođak i susjed i poznaju se oduvijek.
Trenirao je vaterpolo, i davno, davno prije je igrao na poziciji golmana u nogometu.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(slikano danas priko odmora)

Peace off!mahwave

|Komentiraj 15| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.