travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život, život, život,...

users online


Free Music

Free Music



Free Music

by: gadura

O meni

Zovem se: Matea
Nadimak: Mateica, Benefit, Baby Readhead, Shorty, Malo hiperaktivno čudovište (taj mi je najdraži), Cu, itd...
Idem u: 1.a matematičke gimnazije
Imam: 15. godina
Slušam: svašta
Volim: Green Day, Evanesence, Gunse, Ramonese, Tears for Fears, Pearl Jam, The Clash, Dud, November 11, ...
Obožavam: horrore, Dosje X
Najdraža pjesma: Jeremy, I don't wanna miss a thing, Budi moja voda ...
Dečko: šta vas briga?!
Prijateljice: Lara, Tina, Ivana, Mirna, Aleksandra, Mara, Kata, Suna, Šolja, Katuljica, Ica, Vinka...ovo su mi najdraže pa sam njih samo stavila
Prijatelji: ajme to neću pisat xd
Eto toliko...

nedjelja, 29.04.2007.

Evo cijele pjesme

Get up for me

When you want me,
When you wanna buy me some shit,
You should know it's not so easy,
But i'm gonna give you a shot!

Bring me flowers,
Or buy me a car,
I don't mind,
As long as you get up for me!

Refren:

Get up,
and move your ass for me!
Give it up,
If you wanna be with me!
And if you need me so,
You should already know,
You don't meen a thing to me,
But you really wanna be the one!

I don't care if i am perfect for you,
It is no use if you're no good.
Face it, the world is spinnin,
Round and round,
But not about you,
And not about us!

I am just hoping that you got my message,
But maybe you're not,
And maybe i've gonna give you a shot!

Refren:

Get up,
and move your ass for me!
Give it up,
If you wanna be with me!
And if you need me so,
You should already know,
You don't meen a thing to me,
But you really wanna be the one!

Love me, love me and it will be right!
Get up, get up, get up, ...

|Komentiraj 10| Printaj| #|

subota, 28.04.2007.

Ej!

Zar se samo meni može desiti da napravim novi genijalni dizajn i slučajno ga cijelog izbrišem?
Da može!
Uh baš me izdeprimiralo kako moj novi dizajn na COB je sada bivši! L
Al dan je bio genijalan i nisam ništa posebno radila.
Nešto sam malo crtala i pisala pjesme, ali većinom se dosađivala na vikendici. Išla ja vidit kakvo je more i toliko me šokiralo (a to nije teško) da sam počela vrištati.
Baš sam ljubomorna na osmaše što je i krizma i ekskurzija u osmom, a ne sedmom! :P Doći Će i moje vrijeme.
Napisala sam neku bezveznu pjesmu:

Get up for me

When you want me,
When you wanna buy me some shit,
You should know it's not so easy,
But i'm gonna give you a shot!

Bring me flowers,
Or buy me a car,
I don't mind,
As long as you get up for me!

Refren:

Get up,
and move your ass for me!
Give it up,
If you wanna be with me!
And if you need me so,
You should already know,
You don't meen a thing to me,
But you really wanna be the one!

I don't care if i am perfect for you,
It is no use if you're no good.

Zasad imam samo to...

Pozzek!

|Komentiraj 7| Printaj| #|

petak, 27.04.2007.

Jeeeeeeeeeeeeeeei

Dobila sam provjeru iz fizike 5! I napravila jedan dizajn na Cob koji je skoro gotov!
Danas mi je super dan i osjećam se totalno jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuu!
Pozz!
P.S. ništa od kvalitetnog posta od menerofl

|Komentiraj 3| Printaj| #|

četvrtak, 26.04.2007.

Ej!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Novi dizajn na Jessea McCartneya!
Tko ga želi skinuti više ga ne može downloadati već poslati meni na msn:
sauni_rulez@msn.com
Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

|Komentiraj 1| Printaj| #|

srijeda, 25.04.2007.

Ej!

Nisam još napravila novi dizajn jer je ovo blog i o mom životu, a i imam vam nešto za reć što neću ponavljati i ajme vam se ako ne poslušate:
Ako skinete moj dizajn obavezno mi to kažite i stavite link od mog bloga u boxeve. Ne smijete prerađivati moje dizajnove. Ako vas uhvatim, bit ćete prijavljeni blog.hr ekipi.
Dizajn ubacim u ovaj post.

|Komentiraj 10| Printaj| #|

nedjelja, 22.04.2007.

Ej!

Novi dizajn!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Password protection je matea kao i na Rachel i Adamu, a download je u boxu!
Kako downloadati piše kod dizajna iznad!
rofl

|Komentiraj 12| Printaj| #|

subota, 21.04.2007.

Evo dizajnova

Napravila sam jedan ljubavni dizajn i za Bolje ti je da mi ostaviš komentar Pink.
Pink dizajn je samo za nju a kome se svidi ljubavni neka mi kaže pa ću mu poslati html kod.
Evo slika:
Pink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rachel Bilson i Adam Brody
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uživajte!

Za par dana radim još koji! ;)

Kiss!

|Komentiraj 4| Printaj| #|

petak, 20.04.2007.

Ciao!

Moram reći da sam uspjela! Napravila sam svoj najbolji dizajn dosad! Malo je bezveze, ali meni je super! Toliko volim raditi dizajnove da prve 3 osobe koje me zamole, napravim im jedan!

|Komentiraj 9| Printaj| #|

srijeda, 18.04.2007.

Blaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hi! Ljudeki, moje ime je Matea i imam 13. godina. Dolazim iz Šibenika i idem u sedmi razred Osnovne Škole Petra Krešimira četvrtog. Najbolje frendice mi se zovu Tina i Ivana. A frend ... ma šta vas briga. Nakon malo vremena stanke, odlučila sam otvoriti novi blog o svom RL životu.
Znam da sam mlada, ali ime bloga potječe od toga što tako mrziiiiiiiim šovinizam! Cure roolaju!
Ono, ajmo reći, nije da volim školu, ali nije da ju ni ne volim. Volim svoj razred, svoje prijatelje, neke nastavnike, neke predmete,...
Netko je jednom zaključio da ja slušam hip-hop. Ali slušam i punk, rock, pop, rap i nekad malo i metal.
Da sad ne dužim, sve ćete naći u boxevima, kad ih napišem.
Pozdrav svima, a pogotovo CIJELOM 7.A RAZREDU OD
MATEICE! J

|Komentiraj 4| Printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.