< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život, život, život,...

users online


Free Music

Free Music



Free Music

by: gadura

O meni

Zovem se: Matea
Nadimak: Mateica, Benefit, Baby Readhead, Shorty, Malo hiperaktivno čudovište (taj mi je najdraži), Cu, itd...
Idem u: 1.a matematičke gimnazije
Imam: 15. godina
Slušam: svašta
Volim: Green Day, Evanesence, Gunse, Ramonese, Tears for Fears, Pearl Jam, The Clash, Dud, November 11, ...
Obožavam: horrore, Dosje X
Najdraža pjesma: Jeremy, I don't wanna miss a thing, Budi moja voda ...
Dečko: šta vas briga?!
Prijateljice: Lara, Tina, Ivana, Mirna, Aleksandra, Mara, Kata, Suna, Šolja, Katuljica, Ica, Vinka...ovo su mi najdraže pa sam njih samo stavila
Prijatelji: ajme to neću pisat xd
Eto toliko...

četvrtak, 20.09.2007.

Umorna ko pas i luda na kvadrat

A evo neki mali post od mene. Uopće ne znam o ćemu da pišem, a ionako sam tek sad došla kući. Imala sam ujutro školu, a drugi sat u suprotnoj smjeni Talijanski, pa sam ostala u Šibeniku, u stanu, jer ne bi ni stigla do Žaborića, a onda je roditeljski bio u 7, i ja išla s bakom.
S Marom i Vinkom sam bila ispred škole i glupirale se ko neke tamo luđakinje. Sad kad se sjetim toga, smije mi se.
Ja sam stvarno crknuta i ne mogu više ni riječi napisati.
Booooook!
P.S. POST POSVEĆEN JEDNOM N00BU PREMDA NEMA NIKAKVE VEZE S NJIMcerek

|Komentiraj 3| Printaj| #|

srijeda, 19.09.2007.

Sto oluja, pobjeda sto

Sad sam malo gledala ovo čudo na televiziji, kako se već zove Eksploziv i vidila na televiziji dobrotvornu nogometnu utakmicu za naše jadne šibenske vatrogasce. Ja nisam tip koji plače na takve stvari, ja plačem na nešto posve drugo, ali mi se stvarno plače kad ovo vidim (čak sam i jednom plakala). Koji lipi, mladi dečki stradaše, ali ne zaboravimo i one malo starije. Ne znam im imena (samo par: Marko, Karlo, Gabrijel, Tomislav, Dino,Ante, Ante, Marinko, Josip...) ali mi je stvarno grozno što im se dogodilo, i kako su brzo nestali, a i zašto. Ne shvaćam zašto su oni uopće morali ići gasiti taj otok, gotovo pusti otok, tu travu, to ništa, ništa,... Zašto? Samo Bog zna...
Ovo nije kraj, zar ne? Jer oni su još tu, imamo ih, u našim su srcima,...
Ma mičem se s tih depresivnih tema, jer me bacaju u depresiju.
Ah, još jedan stvarno dosadan dan dan mi je prošao. NIJE se ništa posebno događalo. Imala sam umisto glazbenog šesti sat dodatnu iz matematike, a sedmi sat dodatnu iz fizike. Mislim da će me vjerojatno još utrpati i na biologiju (a htjelo me i hrvatski). Ajme, osjećam se preopterećeno.
Ma, zapravo se i ne osjećam jer nam je ekskurzija sljedeći tjedan, a dotad i poslije toga za mene nema briga. Taj veličanstveni «tjedan» u Istri će biti dobar, ma mora. Mislim da ćemo mi odsjesti u Umagu (ne znam, nisam sigurna), pa ćemo putovati drugim gradovima, šopingirati (ja i Marijana zajedno, mi smo šopingholičarke), kupati se i naravno ići u disco. U sobi ću biti s Ivanom i Tinom, a u busu sa Icom. Ja na izletu i nekanim baš piti, jer ne volim alkohol. Mislim nije da ga nisam nikad pila ili tako nešto, ali ne sviđa mi se njegov okus (ma još je rano za započinjanje s tim).
Jadna moja mamica Rosita (zove se Tamara ali ju ja zovem Rosita, duga priča lud ) je pokupila neku epizodu, i gadno ju je uhvatilo. Bolesna mi je mamicia. headbang
Ah, ma ne da mi se više pričati fino , čudno je ali mi je dosadno cerek pa mi se javite na msn: sauni_rulez@msn.com eek
Byechek! mah cerek

|Komentiraj 4| Printaj| #|

ponedjeljak, 17.09.2007.

Istina o seksu, muškoj djeci i istini

Učili smo iz biologije kako nastaju muška, a kako ženska djeca. E pa svi vi primitivci koji smatrate da je žena kriva, a zapravo i nema zašto biti kriva jer roditi curicu nije ništa loše, varate se. Zapravo ste krivi vi i vaši spermići belj . Za one koji ne kuže o ćemu pričam, pojednostavit ću vam. Svi vi debili (i oni dobri naughty ) imate spermiće, a oni sadrže kromosome X I Y. Ženska jajna stanica ima kromosom X, a jedna muška Y, a druga X i tako i ostale muške (ima ih na milijune, dok ženske imaju samo jednu jajnu stanicu) headbang . Kada muški imaju jači (tj. brži) X spermij rodit će se cura (jer ženski X i muški X daju XX-ženu), a kada mu je jači Y spermij dobiva dečka (X i Y = XY-muškarac). Znači stvar je u muškarcima, ako se rodi muško ili žensko dijete cerek i sami ste si krivi ako dobijete dečka bang ili curu cerek . lud
Sve je to malo trknuto, ali eto-genetika je opaka stvar. zubo
Dosta umaranja sa tim biološkim crapom burninmad i malo odmaranja sa mojim životom zujo , lol.
Imala sam užasno dosadan dan, prolazili su mi sati u dosadi, u školi, u kući i vani, i jedino što me je veselilo je da ću ići na orkestar, ali naravno nisam išla cry . Nitko me nije imao voziti eek .
Eh, a sad malo o pubertetu i PMS-u. To su dvije zaista dosadne stvari.
1) Pubertet=Stanje mentalne ludosti, kada ti se ništa lud dobro ne događa, ali zato dobivaš puno prišteva, glas ti se mjenja (pogotovo mužjacima, koji povremeno imaju piskutav, a povremeno snažan glas smijeh ), navodno rasteš i mjenjaš se nabolje (ali sve ide nagore), i da ne kažem ludiš, sa svim tim ljubavnim stvarima bang burninmad
2) PMS-Još veća glupost (a događa se samo ženkama cry ), sve te boli, loše si volje, svakog bi ubila, a misliš da te nitko ne šiša namcor headbang
Dobro, a sad malo o ljubavi:
Ljubav, šta je to? Iskreno nemam pojma lud , mislim da kad si mlad, treba ti dugo vremena da ju zapravo osjećaš, a ja mislim da se meni to nikad nije dogodilo, da nisam nikad nikoga zapravo volila eek cry .
Nekako mi se sad čini da sam blizu tom osjećaju, da mu se približavam, čekaj, neko se svjetlo i nazire u tami mah .
Sad me hvata panika, jer ne znam što ću dalje, malo ludim, gore je od svega ondje iznad navedenog dead , bujica osjećaja se koluta, a ja se u svemu tome gubim... nut

That's all guys,
Bye! mah pjeva

|Komentiraj 12| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.