Sedamdesetisedmi dan

srijeda , 06.08.2014.

Subukia. Srijeda je. Zadnji moj dan u samostanu je završio. Iako sam planirao već danas otići za Nairobi od kuda sutra imam let za Dohu, odlučio sam ovdje ipak ostati do zadnjega trenutka te se sutra u ranim jutarnjim satima uputiti prema glavnome kenijskome gradu.

Vrijeme sam iskoristio da se pozdravim sa svima koji su mi obilježili moje tjedne ovdje. Mnogo je njih koji će mi faliti i koje se nadam jednoga dana u životu ponovno sresti. Zahvaljujući njima ovaj moj boravak bio je puno nasmijaniji i slađi nego li sam očekivao da će biti. Osiječao sam se kao doma, među svojim najmilijima i najdražima. Sutra rano ujutro krećem na put, još nisam spakirao stvari te se nadam da na isto neću potrošiti toliko vremena kao inaće.

„Iako putujemo svijetom da nađemo ljepotu, moramo je nositi sa sobom ili je nećemo naći.“
- Ralph Waldo Emerson

Subukia, 06.08.2014.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.