Šezdesetiprvi dan

ponedjeljak , 21.07.2014.

Subukia. Ponedjeljak je, početak novoga tjedna. Današnji dan kao i mnoge do sada proveo sam u sirotištu. Sve je po starom. Vrijeme odmiće tolikom brzinom da mi je to teško i prihvatiti. Valjda uvijek tako biva u životu da vam vrijeme brže leti što se ugodnije osiječate u vašoj okolini.

Ja se doista osiječam dobro i ispunjeno u ovoj okolini, povratio sam energiju koju mi je svakodnevnica poslijednjih nekoliko godina crpila, svakodnevnica puna uspona i padova.

„Heroji se razlikuju po svojim dostignućima, a slavne osobe po svojim zaštitnim znakovima. Heroji stvaraju sami sebe, a slavne osobe stvaraju mediji. Heroji su veliki ljudi, a slavne osobe su velika imena.“
- Daniel Joseph Boorstin

Subukia, 21.07.2014.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.