Šezdeseti dan

nedjelja , 20.07.2014.

Subukia. Šezdeseta oblijetnica da sam na putu. Nedjelja je. Kao i svaka do sada započela je svetom misom u ovdašnjoj župi iako je danas bio poseban dan. Jedan od fratara obnovio je svoje zavjete pa je i samim time veselje bilo nešto izraženije.

Nemam puno za komentirati osim da skoro više i ne osiječam kako sam daleko od doma, odnosno kako je ovo mjesto postalo moj novi drugi dom. Veselim se povratku ali sam siguran kako će mi život ovdje i na ovakav način faliti.

Zdravi i veseli bili, pozdrav svima ma gdje god bili ili putovali.

„Pesimisti su ljudi koji nose kišobran i kada nema traga oblacima.“
- Leonard Cohen

Subukia, 20.07.2014.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.