Pedesetiprvi dan

subota , 12.07.2014.

Ukunda. Subota je. U zadnjih pedeset dana niti jedno jutro nije uspijelo namamiti toliki osmijeh na moje lice kao današnje. Tome je najviše pridonjeo Indijski ocean koji se nalazi samo na nekoliko koraka od hotela. Očito da mi je more toliko pofalilo da ni sam nisam bio svijestan toga.

Ocean i njegova snaga je doista impresivna, pogotovo iz razloga što ispred obale nije vidljiv niti jedan otočić, već samo horitzont koji se budi u neizmjernoj daljini. Plaža je prekrasna, hodati po ovom pijesku kao melem je za bosu nogu, a krajolik toliko impresivam da vas ostavlja bez daha bez. Imam osiječaj kako bi na ovome mjestu mogao provesti puno godina svoga života samo da mi dovući svoje najmilije koji me doma već žarko isčekuju.

Dan sam proveo na relaciji između hotela, obljižnjeg restorana i plaže, bez da mi je u itijednom trenutku nešto pofalilo. Niti jednom riječju današnji dan nisam u mogučnosti dovoljno šareno opisati koliko je to dan doista naposljetku bio.

„Umjetnost ratovanja je umjetnost uništavanja ljudi, a politika je umjetnost zavaravanja.“
- Mahatma Gandhi

Ukunda, 12.07.2014.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.