Četrdesetisedmi dan

srijeda , 09.07.2014.

Subukia. Danas je utorak, ponovno dan za nogomet. Veliki dan svjetskog nogometnog prvenstva, veliki dan poradi današnje utakmice Njemačke i Brazila. Ja ću svakako navijati za svoju drugu domovinu gdje sam proveo veliki dio svoga dosadašnjeg života uzimajući u obzir kako ništa toliko zabavno nije koliko ove večernje utakmice koje sa tolikim žarom isčekujemo kao da su poslijednje na ovoj planeti.

Danas su nam stigle malo uznemiravajuće vjesti poradi kojih dobro trebam razmisliti o putu na koji sutra namjeravam krenuti. Naime, kako smo uspijeli doznati, tijekom vikenda na obali Kenije nedaleko od Mombase su se dogodila dva odvojena napada u kojima je ubijeno nekoliko desetaka osoba, a kojeg se povezuje sa aktivnostima somalijske militantne skupine Al-Shabab, iste skupine koja je preuzela odgovornost za nedavni napad u kenijskom gradu Mpeketoni kada biva ubijeno preko šezdeset ljudi. Pored toga nas je stigla i vijest o ubojstvu jedne ruske državljanke tijekom vikenda, i to upravo u srcu Mombase u neposrednoj blizini utvrde koja je ujedno i najposjećenija znamenitost grada, Fort Jesus.

Ne moram ni spominjati kako sam i ja upravo za dva dana planirao biti tamo. Cijeli dan mi je neko kolebanje u glavi iako ipak mislim kako ću otputovati kao što sam to planirao, bez obzira na sve događaje možebitno negativne po moju osobnu sigurnost. Uvijek sam bio sklon onim malo izazovnijim putovanjima, daleko od megalomanskih turističkih naselja.

Imam svakako još jednu noć za razmisliti tako da će konačna odluka pasti u jutarnjim satima sutrašnjeg dana, bus mi je rezerviran a i fratar će svakako otputovati prema Nairobiju tako da odluku mogu i u zadnji čas donijeti. Želim da naši sueuropljani pobjede večerašnju utakmicu, vama želim da se naspavate. Laku noć ili ti Lalasalama kako to biva prevedeno na ovdašnjem jeziku, Kiswahili.

„Nijedan narod, kao što nijedan pojedini čovjek, ne vrijedi ništa u svijetu, ako ništa ne vrijedi sebi.“
- Antun Radić

Subukia, 08.07.2014.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.