Četrdeseti dan

četvrtak , 03.07.2014.

Subukia. Mjesec srpanj počeo je sa današnjim danom kojeg sam proveo u sirotištu i u selu. Pola putovanja je prošlo. Za razliku od jučer pofalilo je ono mnoštvo ljudi tako da sam tek jučer postao svjestan gdje već mjesec dana živim. Kažem vam, daleko od one civilizacije na koju sam inaće navikao.

Daleko od toga da seoski život nema svojih prednosti, itekako ih ima, jedino što mene ponekad zna umoriti je manjak socijalnog kontakta sa ljudima. Što više, promatrajući ljude ovdje sam sguran kako su zadovoljniji i zdraviji nego li oni u gradu.

Nemam ništa naročito za ispovijedati, dan je bio sunčan bez kiše, prošao je uobičajeno, veselo, završio je obilnom zajedničkom večerom kao i svake večeri do sada, veselimo se sutrašnjem danu. Internet je toliko slab da nisam u mogučnosti postati svaki dan, slike uploadati također ne mogu ni blizu. Morati će te se zadovoljiti ovim intenzitetom pisanja iako bi više volio da me pratite u stopu. Ljubav je tvoja kao vino, kaže Oliver.

"Naš pravi bit nije da nas drugi služe, već da mi služimo sebi i drugima."
- Franklin Delano Roosevelt

Subukia, 01.07.2014

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.