Dvadesetideveti dan

petak , 20.06.2014.

Subukia. Dvadesetideveti dan samo što nije završio. Jučerašnji smo proveli veselo nakon što je hrvatska reprezentacija slavila pobjedu nad Kamerunom. Dan je prošao opuštajući, jučerašnji ali i današnji, punih baterija osiječam kako mogu dalje. Iako slike koje svakodnevno vidim bude neke nove osiječaje u meni, nakon što sam već tri tjedna na jednome mjestu, vjerujem da će mi neki kratki put u skoro doba dobro doći. Razmišljam o odlasku u Ugandu kako bi vidio izvor rijeke Nil, ili pak odlasku na neki safari u Tanzaniju. Slijedeći tjedan je svakako zakazan odlazak na dvaipol sata udaljeno slano alkalno jezero Lake Bogoria koje se nalazi na skoro kilometar nadmorske visine.

Prošlo je dvadeset dana od kada sam vidio zadnjeg bijelca tako da mi je današnji povratak našeg Fratra bilo dobrodošlo osviježenje. Poprilično je čudan osiječaj kada si potpuno okružen drugom kulturom, jezikom i civilizacijom. Iako isto s vremena na vrijeme godi, shvatio sam da je meni nakon dvadeset dana potpune izoliranosti toga za sada dosta. Opet razgovarati sa nekim na hrvatskom jeziku, razgovarati sa nekim koji ima usađene iste ili barem slične vrijednosti budi veliki osmijeh na mom licu. Volonterkama još nema traga, ovih dana bi trebale stići. Mislim da će biti dobrodošlo društvo u ovoj ponekad čudnoj samoći.

Dan je prošao uglavnom kao i ovih nekoliko proteklih, a završio je već uobičajenom večerom, pivom i gledanju utakmice. Sutra je vikend, obečao sam otići u ranije sate u sirotište kako bi možda uspio snimiti neki filmić. Sve ovisi o sutrašnjoj volji dijece, računalo svakako nosim sa sobom pa makar slušali samo glazbu ili gledali neki film.

Zadnja dva dana neprestano razmišljam o meni najdražim jelima koji mi ovdje nistu dostupni a koje jedva čekam ponovno okusiti po povratku sa ovog osamdesetdana dugog puta. U toj misli završamav... i molba mojim najmilijima doma da budu kreativni sa kuhačom kada se vratim.

„Ljudima priliči više paziti na dušu nego na tijelo, jer savršenost duše ispravlja nevaljalost tijela, dok jakost tijela, ako je bez razuma, ne čini dušu nimalo boljom.“
- Demokrit

Subukia, 20.06.2014.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.