Pure zen:
___________________________

Stvari nisu onakve kakvima se čine, niti su drugačije

Orionova (iz)maglica

04.06.2004., petak

Juhu. Blog je reanimiran.

No...danas nemam što za napisati. Ova kiša me demotivira...
Hormoni deprimiraju.
Možda ne bi bilo loše zalijepit naljepnicu Danger:PMS
Preporučam dečkima i muškarcima posjet web stranicama navedenog sadržaja, jer ja mom uvijek moram objašnjavat o kakvim simptomima je riječ, nakon što smo se žestoko popičkali dan prije... Jer ne kuži da ja nisam ja u to vrijeme.

- 11:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blogoglagoljivost
ovo je blog koji će redovito pratiti stanja svijesti i tijek misli, iako su mogući i poneki hormonalni ispadi (uobičajan ritam je svakih 28 dana, od danas) :-)
Omnia mea mecum porto
Sve svoje nosim sa sobom

____________________________

Tu bi, kao, trebali bit meni dragi blogovi, ali ih ljubomorno čuvam samo za sebe.

Nema prepisivanja.

Ne dam da ih nitko drugi čita!


____________________________