Pure zen:
___________________________

Stvari nisu onakve kakvima se čine, niti su drugačije

Orionova (iz)maglica

11.05.2004., utorak

Nije me stra'

Serem...
je, malo...
Ali, ruku na srce, imam vrlo tanke živce, kad je riječ o prometu. Parkiram ja tako neki dan na regularnom parkiralištu, tik uz cestu i hop do VIP-a po novu Motorolu :-). Nakon desetak minuta, na moje vlastite oči, pored mene staje komad u japansko crvenom cliu i mrtva 'ladna me zagradi. Pred mojim očima, i nakon što je vidjela da ulazim u svog japanca s namjerom da joj oslobodim parkingplatz. Izlazi ona van iz auta a ja još uvijek ne vjerujem da vidim to što vidim. Legnem na trubu (u mislima ju već hvatam za kosu i vučem natrag do ružnjikavog lima koji mi se ispriječio izlasku na cestu), ona i dalje baca grbu. Mužjaci iz okolnih kafića okreću se očekujući frku. Ona i dalje baca grbu (kao, ne čuje nikakav zvuk i nema pojma što se događa) i ulazi u VIP. Ja popizdila. Naslonila sam se cijelim tijelom na trubu, jedva se suzdržavajući da joj ne ogulim farbu i razbubam japanskocrvena vrata svojim vratima. Nakon 2 minute se vraća mrtva-hladna, a ja izbjegavam kontakt očima jer ako me poglada objesno (kao ono: koji kurac hoćeš?) izletit ću van i kokoški ću počupat sve perje (grr). I ko sad tu nije normalan???
Inače me frka, kad pokažem srednji prst kakvom kretenu koji mi uleti u škare ili izleti iz ulice koja nema prednost prolaza, pa opet to napravim. Ali, zašto nisam umišljenoj sponzoruši razbucala lim, ni danas mi nije jasno.
Možda sam ipak - papak... Ili nisam htjela priuštiti besplatno uživanje onima okolo, jebeš ga...
Peace, brothers & sisters :-)

- 18:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blogoglagoljivost
ovo je blog koji će redovito pratiti stanja svijesti i tijek misli, iako su mogući i poneki hormonalni ispadi (uobičajan ritam je svakih 28 dana, od danas) :-)
Omnia mea mecum porto
Sve svoje nosim sa sobom

____________________________

Tu bi, kao, trebali bit meni dragi blogovi, ali ih ljubomorno čuvam samo za sebe.

Nema prepisivanja.

Ne dam da ih nitko drugi čita!


____________________________