One More Teenage Blog

ponedjeljak, 28.01.2013.

Gdje je nestala zabava?

Evo me nakon dugo vremena. Nisam imala internet, a i imala sam dosta posla oko škole. Prijavila sam se na natjecanje iz geografije pa sad uza sve ostale obveze moram dodatno ponavljati i to. Ali evo našla sam vremena za blog. To je jedna od stvari koja me u posljednje vrijeme jako veseli.
Kad smo se vratili s praznika, prvih nekoliko dana bilo je ispunjeno pričama o tom famoznom dočeku nove godine. Pogađate, bilo je tu priča o pijanstvima i alkoholu. Alkohol. Svugdje alkohol. Ništa bez alkohola.
Znam da su većina toga lovačke priče koje nemaju veze s istinom i koje dečki pričaju samo zato da bi se pokazali ''jačima''. Ali s druge strane, te priče me rastuže. Pogodi me činjenica da se (nekim) curama to sviđa. A dečki se tomu dive.
Danas se stvarno mnogo pije. Čak i kada eliminirate sva lažna pijanstva i tinejdžerska prenemaganja, troši se mnogo alkohola. Zašto? Ne tako davno odgovor na to pitanje bio je ''Da mi se lakše opustili, bolje zabavili...'' I to je po meni glup razlog, jer je žalosno da se mladi nisu u stanju zabaviti bez toga, ali ipak, bar je postojao razlog. A sad? Sad mladi piju jer je to jednostavno tako. Ako odeš u disko i ništa ne piješ danas je isto kao da odeš u Francusku i ne posjetiš Pariz. Ili odeš na večeru ali ne naručiš jelo. Da ne pretjerujem sad s usporedbama (loše mi idu), mislim da se razumije što hoću reći. Danas svi piju. Kao što svi koriste Internet i imaju mobitele. To je sastavni dio života. I što mi je najgore, nitko ništa ne čini protiv toga. Postoji milijun kampanja protiv pušenja, droge, globalnog zatopljenja, ali o alkoholu ni riječi. Nitko to više ne smatra problemom.
A što se tiče onih kojima je to sredstvo zabave, nemam riječi. Pa zar su svi toliko dosadne i zakočene osobe da moraju biti mrtvi pijani da bi se dobro zabavili? Nisu u stanju opustiti se, razgovarati, zezati se i smijati? Žao mi je takvih osoba. Mnogo propuštaju.
I kod osoba svojih godina koje još ne piju vidim nekakav lack of ability to have fun. Ok, oko sebe imam društvo koje se zna zabavljati na pravi način, ali onda pogledam malo dalje i shvatim da je većina ostalih ljudi potpuno nemaštovita. Evo primjera, neke cure iz mog razreda su ovisne i Iphoneu. Sva zabava im je vezana uz njega. Ili se fotografiraju, ili pregledavaju starije fotografije, ili gledaju nekakve aplikacije, surfaju... jednom riječju, ne odljepljuju se od ekrana. I to im je zabava. Nema zafrkancije, nema smijanja do suza, nema... ničega. Samo ta prokleta kutijica.
Pitam se gdje su nestale emocije.
O tome razmišljam zadnjih dana. I to je tema koja me posebno rastužuje. Jer, nitko se protiv toga ne bori. Borimo se protiv krize, globalnog zatopljenja, epidemija AIDS-a... a oko ovoga nitko ništa ne čini.

Znam da ima iznimaka, i smatram se jednom od njih. Ali iznimke samo potvrđuju pravilo, zar ne?
Čitamo se uskoro :)
Bye

28.01.2013. u 22:34 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (2)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (5)

Opis bloga


Linkovi

Music that I like

Iron Maiden - Childhood's End
http://www.youtube.com/watch?v=EuHAE5TvW0E

PInk Floyd - Echoes
http://www.youtube.com/watch?v=-KMpZaEF6g0

The Doors - Wintertime Love
http://www.youtube.com/watch?v=GoS9FOu1hmg

John Lennon - Stand by me
http://www.youtube.com/watch?v=O4_ghOG9JQM