One More Teenage Blog

utorak, 01.01.2013.

Novogodišnje odluke :)

Sretna nova godina ljudi, želim vam puno puno sreće i ljubavi u 2013 :)
Evo jedan post kakvih ćete u sljedećih nekoliko dana sigurno pročitati na milijune. Prvi je dan nove godine i pravo je vrijeme za donošenje ''važnih odluka'', rješavanje loših navika i općenito idealno vrijeme da porazmislite gdje ste u prošloj godini griješili i počnete to popravljati. Pa eto, kud svi, tud i ja, jučer prije svoje novogodišnje zabave i ja sam napravila svoj popis novogodišnjih odluka.
1. Poraditi na organizaciji. Organizacija je moja boljka već godinama. U stvari, ne radi se toliko o organizaciji koliko o samokontroli. Teško mi se natjerati na učenje. Ja onako, ujutro ustanem i odem na komp. Kao, samo ću pola sata. Prođe pola sata, ma hajde, još petnaest minuta ništa ne znači. I tako, malo pomalo, prođe jutro a ja nisam napravila ništa.
2. Upoznati što više ljudi.
Iskreno, mislim da mi se ovo neće ostvariti. Rijetko upoznajem ljude, jer nemam gdje. Moje prijateljice ni same nemaju neka društva pa ne mogu preko njih ili nešto slično. Ok, iduće (školske) godine se upisujem na hip hop (ples je moja velika ljubav) i školske volontere (gdje mogu naći frendove), ali kako rekoh, to je tek iduća godina. Ali nije da mi fali prijatelja, imam ih čak sedam, što je više nego što sam ikad u životu imala. Tako da se neću žaliti, da se ne ureknem :D
3. Iskoristiti svaku priliku za zabavu. Mislim da tu nema neke filozofije, jednostavno želim uživati u životu :)
4. Preko fejsa osloviti jednog lika iz škole. Ima jedan lik, godinu stariji koji mi se, hajmo reć, sviđa. Tj, ne sviđa mi se, jer ga ne poznajem, ali izgleda zanimljivo. Ono, duga kosa, svira električnu gitaru, sluša dobru muziku i sve to. Nemam što izgubit, s obzirom na to da na fejsu nemam svojih slika ne može me prepoznati čak i da se totalno osramotim.
5. Održati prosjek ovakvim kakav je. Ovo je izravno povezano s prvom odlukom, dakle, potrebna mi je SAMOKONTROLA.

Eto, to bi bilo otprilike to. Bog zna hoću li se ja ove odluke stvarno ostvariti, jer dosad se to nije događalo. Na neke odluke bih potpuno zaboravila, dok bi mi za neke postalo potpuno svejedno hoću li ih ostvariti ili ne.
Čitamo se uskoro :*
Bye

01.01.2013. u 17:29 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (2)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (5)

Opis bloga


Linkovi

Music that I like

Iron Maiden - Childhood's End
http://www.youtube.com/watch?v=EuHAE5TvW0E

PInk Floyd - Echoes
http://www.youtube.com/watch?v=-KMpZaEF6g0

The Doors - Wintertime Love
http://www.youtube.com/watch?v=GoS9FOu1hmg

John Lennon - Stand by me
http://www.youtube.com/watch?v=O4_ghOG9JQM