pod dojmom

Večeras sam gledala Babel u kinu. Od Izgubljenih u prijevodu, ne sjećam se kad me zadnji put neki film baš toliko dojmio. Iznad mojih očekivanja. Imam neke svoje kriterije, a još pogotovo ako sam napumpana dojmovima okoline, očekivanja budu previsoka, pa time valjda logički uslijedi i razočaranje.
Najradije idem u kino, ili općenito gledati film bez ikakvih saznanja o temi, a što, pak, nije lako, osobito ako se radi o filmu koji vrvi trenutačno popularnim glumcima.
Tako sam išla neku večer gledati Dobru godinu, puna očekivanja zbog režisera i glavnog glumca, računam: ne može biti promašaj, a kad tamo...
I večerašnji odlazak je bio potpuno "neinformiran". Inače nisam ljubiteljica instant holivudskih sex simbola, tako da sam Bradu Pittu vagala svaki mot. I čovjek zaista dobro glumi. Otišla sam gledati ovaj put bez ikakvih očekivanja poučena iskustvom od neke večeri (ono: znani prijašnji režiserovi filmovi - volim ga, bit će suuuupeeer!!!) i izašla toliko zadovoljna. To volim. Čak nijednom nisam zakunjala! Inače se teško suzdržim od sna i da je ne znam što, padam po ljudima u stolcu do mene, pa ispadam iz reda ako sam na rubu...
Sumorno, ali sjajno. Glumci žive. Glazba gane. TO!

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo sam jutros opet hvatala mobitelom. Kakvih se slika danas gore dalo vidjeti...

19.01.2007. u 02:08 | 16 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

e-mail: okosjenki@net.hr


Kao prvo, trebalo bi pokazati kako Kosjenka i Regoč izgledaju.
Dakle, na internetu sam našla malog Regoča, dok se Kosjenku nikako nije dalo uhvatiti. Onda sam si prije par minuta dala truda, pa sam je pokušala nacrtati onakvom kakvu bih je zamislila današnjom maštom. I evo ih:

Image Hosted by ImageShack.us
Regoč


Image Hosted by ImageShack.us
Kosjenka


Budući sam do prije par godina, što se frizure barem tiče, bila Kosjenkina sušta suprotnost, od kako sam pustila kosu, a koja je, valjda nakon toliko godina zatočenistva luđackom brzinom krenula rasti, mnogi iz bliske mi okoline, u šali znaju reći da izgledam upravo kao Kosjenka, iako smo bojom kose u velikom raskoraku! (A ni frizura nije baš ista!)
Zašto nisam blog nazvala samo "Kosjenka"?
Razmišljala sam o tome i zaključila kako će se u nekim trenucima zasigurno pojaviti kakav Regoč, ili će neki od prošlih Regoča biti spomenuti u nekom kontextu (Regoč: metafora za bilo kojeg muškarca koji bi eventualno bio ili je već spomenut: brat, otac, ex muž, ev. dečko, prijatelj, susjed, župnik, rođak, kolega...), strpah i njega u naslov bloga.
I tako se rodio ovaj blog.
Ništa osobito mudro i novo u ovom blogu neće se naći. Pišem ga uglavnom kao vrstu dnevnika i objavljujem svoje fotografske uradke za koje ne mislim kako su umjetnička djela, već su po nečemu meni osobito drage, pa mi ih lijepo vidjeti kao dekoraciju mojih misli.
Sve je to i dio moje opčinjenosti napretkom ove vrste tehnologije.
No, iz toga se izrodila jedna jako dobra stvar, a to je virtualno upoznavanje drugih i suosjećanje s tuđom radosti, a bome nerjetko i tugom.
Ecco. To bi bilo to o Kosjenki. A i Regoču.

Linkovi

ljudi koje rado pročitam:

POST SECRET
NOVOGODIŠNJE LUDILO
BROD U BOCI
HEROSTRAT(IŠTE)
MENTINA
RUDARICA U SEOSKOJ IDILI
ZG DNEVNIK
012 STATION
FANNY
MUDRI I NJEGOVE PREKRASNE FOTOGRAFIJE
MELANCHOLIA
i još ih ima!!!