Maksova maksimala

nedjelja, 15.06.2014.

KAMO TO IDE GRADONAČELNIK?



Ako je Dario Kordić ljubio hrvatsku zemlju kada je iz zatvora svratio u Zagreb (a on Bosanac inače) zašto bi gradonačelniku Ogulina bilo zabranjeno ljubiti Hrvatske željeznice? Ne mislim da su oni u istom položaju, jer je Kordić zločinac, a gradonačelnik lojalan građanin Ogulina, županije i Republike Hrvatske, ali (kažu obaviješteni) vraća se natrag jer je on sam rekao u predizbornoj kampanji, da on željeznice ne može zaboraviti. Da je to njegova najveća ljubav. Možda čak i prva. On je u njih zaljubljen, htio je reći, ali je za dobrobit ogulinskoga građanstva morao prepustiti svoju prvu i najveću ljubav svomu političkom konkurentu. (Dobro je to napisano). Njegov politički konkurent puno bolje je kotirao na HŽ-u nego u gradonačelničkom kabinetu.
Treba svakako pročitati članak Igora Lasića u najboljem hrvatskom tjedniku „Novosti“, pod naslovom „HŽ izbačen iz kolosjeka“ koji je zapravo napisan netom prije nego je Slavko Linić izbačen iz SDP-a. I baš kada sam svršavao Lasićev članak čujem rezultat glasanja Glavnog odbora. Javljeno je da je Linić izbačen iz SDP-a s 50% prema 47%, a Igor Lasić kazuje da je HŽ izbačen iz kolosijeka 100%!
Ostaje mi, istinabog, još za provjeriti ovih 100% jer je članak bio napisan na ćirilici, a u tom slučaju mogu fulati recimo 5% riječi u kojima se nalaze slova č, ć, đ, dž, lj, nj, š i ž. Na njih uvijek moram posebno paziti.
No, i ovih 5% grešaka dovoljna je sigurnost da HŽ propada, ali nije dovoljna gradonačelniku da se vrati u okrilje HŽ-a, jer će čak avanzirati od dosadašnje radne i organizacijske obveze, a s tim u vezi i s plaćom. Ona bi se naplaćivala u poduzeću HŽ Infrastruktura jer je ona na državnom proračunu. Prema tomu, nema rizika. Rizik gradonačelnika je zapravo u taštini. On je s visokom stručnom spremom, koju je zaslužio redovnim polaganjem ispita bez posredovanja onoga ribarćevog dobrotvora Kujunđića, podložan svom prvom dogradonačelniku jer je ovaj siva eminencija svojega gazde u Karlovcu. Možete li si zamisliti da čovjek sa SS spremom rukovodi i kontrolira gradom, bastionom HDZ-a, i gradom u kojemu se svojevremeno sudilo Josipu Brozu! U gradu gdje postoji kuća bajke, u gradu festivala bajke, jer je u tom gradu rođena Ivana Brlić Mažuranić.
Zato je u Ogulinu potrebno pored gradonačelnika imati i tri zamjenika; svaki prati svoga gazdu! Grad je pod punom kontrolom; s lijeva, s desna, i od popova katoličkih, pravoslavnih. Grad je i pod bosanskom kontrolom na više rukovodećih mjesta pa vjerojatno i oni ljube hrvatsku grudu u obliku talijanskih pločica kao što Kordić ljubi pločice na Plesu u zamjenu za hrvatsku grudu!
Sada je jasno zašto se protukandidat današnjeg gradonačelnika Ogulina nije suviše trudio preuzeti mjesto prvog čovjeka Grada, jer je plaća gradonačelnika 50% manja, a zajebancija 100% veća. A HŽ Infrastruktura će živjeti duže od jednog mandata s četiri godine. I uvijek će biti na državnom proračunu.
Zato Karamarko namjerava s HŽ Infrastrukturom graditi tunele prema otocima, jer bi ih spojio sa željezničkom vezom kao što su Francuzi i Englezi učinili kroz La Manch! Istina sve naše vlade od 1991. godine ukidaju željezničke pruge jer su nerentabilne, a uštede na nerentabilnim prugama idu u korist ovih tunelskih pruga prema otocima. Ostaje još i debela rezerva za ravničarsku prugu preko Josipdola i Drežnice do Rijeke.
Politika i projektanti su dogovorili da će se postaja u Drežnici zvati Partizanska Drežnica da se ne zatare partizanska tradicija drežničkog kraja. Tako će lakše zaposliti drežničko življe i neće dozvoliti da presele u Vojvodinu, Kanadu i Novi Zeland. Susjedima Jasenčanima ostalo je jedino ono ukazanje falusa pod erekcijom kojega je opisao „Rambo A“ u svojoj kolumni, ali dok su shvatili da je to falus ondašnjeg predsjednika Nadzornog odbora HOC-a Bjelolasice, kažu da se falus brzo usukao! Tako da je Jasenčanima, HOC-u i Ogulincima ostao go' kurac.
S obzirom da se naš gradonačelnik sprema vratiti u Hrvatske željeznice, moguće je da će nakon smjene vlasti u prijevremenim parlamentarnim izborima upravo on zamijeniti današnjeg nadahnutog ministra prometa Hajdaš Dončića, a prema tomu i voditelja tunelskih željeznica. S našim dosadašnjim gradonačelnikom riješili bismo probleme prometa otoka, brodogradnje i zagađivanja mora. Mi bismo otvorili prostora razvoju ribljeg fonda, jer ne bi zagađivali more otpadnom naftom s brodova, a to znači i otvoren ulov talijanskim brodovima, jer evo, mi naše brodove palimo i dajemo odštetu vlasnicima. Vlasnici ne bi dobivali penziju za svoje dosadašnje žuljeve pri izvlačenju mreža u koje obično uhvate istrošene gume i neke krepane mrcine, oni bi živjeli od odštete spaljenih brodova. Dokle-dotle!
To je na bazi politike HNS-a i ministra gospodarstva Ivana Vrdoljaka, jer će se oni prikloniti pobjedničkoj stranci, ma bila ona i Karamarkova. Njima je svejedno. Oni imaju kadar, možda čak i zeleni! Svojevremeno se Krleža napisao o zelenom kadru koji je zapravo unašao nered u državu (ako je to tada bila država, pitanje je da li je i ovo sada?). Ali nered jest!

15.06.2014. u 05:59 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2014 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kolumna o gradu pod Klekom i šire.

Kontakt adresa

maksimala943@gmail.com





DRŽAVNI PRAZNICI I BLAGDANI

1. siječnja Nova godina
6. siječnja Sveta tri kralja
? Uskrsni ponedjeljak
1. svibnja Praznik rada
? četvrtak Tijelovo
22. lipnja Dan antifašističke borbe
25. lipnja Dan državnosti
5. kolovoza Dan domovinske zahvalnosti
15. kolovoza Velika Gospa
8. listopada Dan neovisnosti
1. studenoga Dan svih svetih
25. prosinca Božić
26. prosinca Sveti Stjepan